Skrevet av Emne: Treningsbh - damespørsmål  (Lest 3201 ganger)

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Treningsbh - damespørsmål
« : 22. mai 2007, 13:31 »
Noen som har tips om en bra treningsbh? Jeg har verdens rareste størrelse, dvs smal over rygg og "stor" cup (bruker vanligvis 65 F). Har gjort noen feilkjøp - dvs ting uten støtte og annet som bare skviser alt flatt og hindrer blodsirkulasjon.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Treningsbh - damespørsmål
« #1 : 23. mai 2007, 11:46 »
personlig liker jeg Casall sine, de er dog dyrere men bedre. De har noen som er mer "vanlig bh" typer , med god støtte og hold, uten at det skvises.

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget anettulf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

Sv: Treningsbh - damespørsmål
« #2 : 02. juni 2007, 12:12 »
Du har akkurat samme "problemet" som meg, forferdelig merkelig størrelse, umulig å finne noe i vanlige butikker. Dra til LaLina  i ullavålsveien og si at du ser etter sportsBH! ShockAbsorber het en kanskje, hvertfall har de bare en eller to modeller, som begge finnes i riktig størrelse, og er KONGEBRA! (koster ca. 500?) Opplevde gledesrus da jeg prøvde den og puppene ikke hoppe NOE opp eller ned hehe Cheesy lykke til!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Treningsbh - damespørsmål
« #3 : 05. juni 2007, 23:12 »
personlig liker jeg Casall sine, de er dog dyrere men bedre. De har noen som er mer "vanlig bh" typer , med god støtte og hold, uten at det skvises.

Nann

Takk for tipset Nann Smiley

Det må visst koste for at det skal virke, har enda ikke funnet noe sted hvor de har et bra utvalg av Casall.

Dra til LaLina  i ullavålsveien og si at du ser etter sportsBH! ShockAbsorber het en kanskje, hvertfall har de bare en eller to modeller, som begge finnes i riktig størrelse, og er KONGEBRA! (koster ca. 500?) Opplevde gledesrus da jeg prøvde den og puppene ikke hoppe NOE opp eller ned hehe Cheesy lykke til!

Ah - jeg kjøper alt vanlig undertøy der, men har ikke tenkt på at de kanskje hadde treningsbh'er. Hopping av pupper er en uting! ha ha....

Tenkte faktisk på å bestille fra figleaves, men bedre å få prøvd ting Smiley
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!