Skrevet av Emne: Hvilken klesstil har du?  (Lest 70201 ganger)

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Hvilken klesstil har du?
« #135 : 09. desember 2004, 23:37 »
Fin post, tivoli. Støtter deg nesten fullt ut Smiley
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hvilken klesstil har du?
« #136 : 10. desember 2004, 00:57 »
når det gjelder det der med diamant i øret.. syns det er litt kult jeg..hehe.. litt pimp..  Grin
men sossestilen har jeg ellers lite til overs med, ass... den der rike vestkant-stilen.. blir faktisk litt dårlig av å se 15-åringer gå rundt med solbriller, pannebånd, skjorte med oppbretta krage og tilhørende college-genser som er knytta rundt magen.. pjuuuk. som tatt ut av en amerikansk såpeserie om "pene" ungdommer med rike foreldre..  dry


Jeg har hørt at det man "hater" eller "misliker" er ofte det man innerst inne gjerne vil ha selv... ikke vet jeg?? Wink


dummeste jeg har hørt... jeg veit i allefall at det ALDRI kunne falle meg inn å plutselig ta på meg sånne klær som jeg nevnte over... nei, gi meg ei volcom bukse, et par gode skatesko og ei kul skjorte/genser..

kunne skrevet i det vide og det brede om hvor kvalmt det er med sånn vestkant-stil, men nå har jeg ikke følelse i ræva lenger for jeg har sitti her så lenge. tar det som et tegn på at det kanskje er på tide å gjøre noe annet.

pEaCe
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Hvilken klesstil har du?
« #137 : 10. desember 2004, 01:57 »
virker som mange av de på forumet her er bønder som hater andre som kler seg annerledes. jeg har en stor interesse og det er faktisk klær og mote.! Femi, jeg gir faen... hvis dere går rundt å "HATER" sosser så har dere seriøst et problem... men men.... i dont care, vest er best. pils ut

Jeg synes det er noget drøyt å hate mennesker pga deres klesstil. Derimot legger jeg ikke skjul på at "moter" og "trender" som innebærer å bruke mest mulig penger på å se mest mulig meteroseksuell og gjennomfemininisert ut er patetisk. Klespreferanser er, ganske enkelt, vel en subjektiv variabel.

Å bli kallt "bonde" tar jeg stort sett som et kompliment, ettersom det først og fremst betyr at jeg ikke drikker kaffe latte, ikke kler meg som en homofil utstillingsdokke, ikke går med pannebånd samt ikke hører på R&B Cheesy

Utlogget Cera

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

SV: Hvilken klesstil har du?
« #138 : 10. desember 2004, 10:00 »
Poenget med de som bruker sossestilen er vel at de tror de følger en mote, de tror ofte de er bedre, og kler seg bedre enn andre, men en kan ikke stikke under en stol at "sossestilen" er det mest harry man kan ikle seg.

Men selvfølgelig, de som vil skal få lov...

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Hvilken klesstil har du?
« #139 : 10. desember 2004, 10:47 »
klesstil er veldig miljøpåvirket, avhengig av om du er fra øst, vest, bondelandet eller mer urbane strøk. selvfølgelig vil en østkantgutt syntes det er harry med en vestkantsoss, på lik måte som en vestkantsoss vil syntes gangsterstilen til en østkantgutt er døll.

mye fordommer her har jeg skjønt, la nå folk kle seg som de vil. om 10-15 år kommer man til å se tilbake på sin egen klesstil og himle med øynene uansett, enten om du er fra øst eller vest.

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Hvilken klesstil har du?
« #140 : 10. desember 2004, 11:30 »
klesstil er veldig miljøpåvirket, avhengig av om du er fra øst, vest, bondelandet eller mer urbane strøk. selvfølgelig vil en østkantgutt syntes det er harry med en vestkantsoss, på lik måte som en vestkantsoss vil syntes gangsterstilen til en østkantgutt er døll.

mye fordommer her har jeg skjønt, la nå folk kle seg som de vil. om 10-15 år kommer man til å se tilbake på sin egen klesstil og himle med øynene uansett, enten om du er fra øst eller vest.

SÅ sant, så sant...

Heldigvis er allle forskjellig, og det skaper farger og kontraster blant folk. Det syns jeg bare er positivt. Det gjelder vel egentlig å gå i de klærne som du liker deg best i, de du føler deg trygg i. Folk har sikkert forskjellige meninger om klærne dine, men du kan no ikke dømme dem pga deres meninger. Du har jo meninger om måten alle andre klær seg på og!

Det handler om personlighet og miljø som Eskimo påpeker. Dersom du er en såkalt "sosse-gutt" så og du liker "sosse-klærne" dine, og det faller naturlig for deg, då må du no få lov til å kle deg sånn! Hadde jo hvert rimelig kjedelig dersom nesten alle i de forskjellige aldersgruppene hadde kledd seg likt.

Nei, heldigvis er vi forskjellige! Det må vi bare akseptere. Trenger ikke like det, men akseptere det. Det er ikke noe særlig du kan gjøre med det.

Det er no positivt at folk har meninger, istedenfor å være likegyldige.



PS: Personlig bruker jeg no kanskje i gj. snitt 300 kr på klær i mnd. Før når jeg var en "musiker" pleide jeg å bruke i gj. snitt 50 kr i klær på mnd.
God bless Fretex! Tongue

Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Hvilken klesstil har du?
« #141 : 10. desember 2004, 13:37 »
Det som i hvert fall er 110 % sikkert, er at man blir i stor grad påvirket av venner og miljø. I en gjeng anses det ikke som særlig populært å skille seg kraftig ut fra de andre - dette gjelder spesielt jenter i ungdomsalderen.. De kjører de samme klærne og den samme stilen - nettopp fordi frykten over å være annerledes overgår alt. Jeg har vært der selv og vet at det er kun spesielle butikker og spesielle merker som blir godtatt. Utvalgte butikker er nærmest bannlyst, selv for sminke og undertøy. Enkelte steder er motepresset helt enormt, spesielt i Oslo. (Har slekt der som jeg besøker med jevne mellomrom). Det er helt sykt hvordan det har utviklet seg! Så klart vil alle se bra ut, men det bør jo tross alt finnes en grense!  No no
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Hvilken klesstil har du?
« #142 : 10. desember 2004, 14:58 »
tror motepresset er størst hos barn og ungdom.

for min egen del bryr jeg meg ikke om det står d&g eller ysl eller cubus så lenge plagget er anonymt, stilrent og helst uten synlige logoer og merker.
om plagget koster 6000kr eller 60 kr brukt driter jeg i.
jeg ser ingen god grunn til å ha dritdyre klær når alternativene er såpass gode som de er.
vet ikke hvorfor, men klær er langt ned på min liste med prioriteringer.
får meg bare ikke til å kjøpe en 12000krs frakk selv om merket er "dyrt", når jeg kan få mer eller mindre den samme frakken et annet sted til 2000kr med et annet merke.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
SV: Hvilken klesstil har du?
« #143 : 10. desember 2004, 15:25 »
tror motepresset er størst hos barn og ungdom.

for min egen del bryr jeg meg ikke om det står d&g eller ysl eller cubus så lenge plagget er anonymt, stilrent og helst uten synlige logoer og merker.
om plagget koster 6000kr eller 60 kr brukt driter jeg i.
jeg ser ingen god grunn til å ha dritdyre klær når alternativene er såpass gode som de er.
vet ikke hvorfor, men klær er langt ned på min liste med prioriteringer.
får meg bare ikke til å kjøpe en 12000krs frakk selv om merket er "dyrt", når jeg kan få mer eller mindre den samme frakken et annet sted til 2000kr med et annet merke.


Bra sagt Grin Ganske enig med deg her... Prioriterer andre ting før klær Smiley
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget T.I.G.E.R

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 814
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 814

  • Et pump og du er hekta!
SV: Hvilken klesstil har du?
« #144 : 10. desember 2004, 17:56 »
klær skaper folk, det er et bilde av personligheten!
Train Hard!
Train To Win

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Hvilken klesstil har du?
« #145 : 10. desember 2004, 18:06 »
tror motepresset er størst hos barn og ungdom.

for min egen del bryr jeg meg ikke om det står d&g eller ysl eller cubus så lenge plagget er anonymt, stilrent og helst uten synlige logoer og merker.
om plagget koster 6000kr eller 60 kr brukt driter jeg i.
jeg ser ingen god grunn til å ha dritdyre klær når alternativene er såpass gode som de er.
vet ikke hvorfor, men klær er langt ned på min liste med prioriteringer.
får meg bare ikke til å kjøpe en 12000krs frakk selv om merket er "dyrt", når jeg kan få mer eller mindre den samme frakken et annet sted til 2000kr med et annet merke.


Veldig, veldig enig med deg!  Wink


Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Hvilken klesstil har du?
« #146 : 10. desember 2004, 22:01 »
tror motepresset er størst hos barn og ungdom.

for min egen del bryr jeg meg ikke om det står d&g eller ysl eller cubus så lenge plagget er anonymt, stilrent og helst uten synlige logoer og merker.
om plagget koster 6000kr eller 60 kr brukt driter jeg i.
jeg ser ingen god grunn til å ha dritdyre klær når alternativene er såpass gode som de er.
vet ikke hvorfor, men klær er langt ned på min liste med prioriteringer.
får meg bare ikke til å kjøpe en 12000krs frakk selv om merket er "dyrt", når jeg kan få mer eller mindre den samme frakken et annet sted til 2000kr med et annet merke.


Det er helt sant det du sier, og jeg mente altså motepresset blant dagens ungdom - ikke "de eldre" Wink

Etter min mening har du et sunt forhold til klær og moter Smiley Tror det er mange som deler dine synspunkter  2thumbsup
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Hvilken klesstil har du?
« #147 : 11. desember 2004, 14:13 »
klær skaper folk, det er et bilde av personligheten!
uenig.
grunnen til at jeg er uenig er at mange rett og slett ikke bryr seg.
du kan ikke dømme andre ut ifra dine verdier og kalle det en absolutt sannhet.
hadde du synes det var rasjonelt hvis jeg hadde hevdet at en persons frimerkesamling eller myntsamling er et bilde av personligheten ?
eller hvis jeg hadde hevdet at en persons fysikk er en legemliggjøring av personligheten og viljen deres ?
antageligvis ikke, da mange ikke deler dine, eller mine, interesser.

jeg skjønner hva du mener, men utseendet trenger strengt tatt ikke å ha så mye med en persons interesser og væremåte etc.
selv om det kan gi en liten pekepinn om hvor en person står politisk eller hva slags musikk de hører på, hvis de har felt for den "jeg hører på black metal derfor må jeg har langt svart hår og svarte klær, eller jeg er blitzer og er nødt til å se ut som uteligger med grønt hår" greia.
men det er det ikke alle som har gjort.
og det er antageligvis enda fler som mener at klær dekker kroppen og det er plaggets eneste funksjon, bortsett fra å ren funksjonalitet.(varme etc)
det jeg prøver å formidle er at mange ikke nødvendigvis legger samme vekt på klær som du gjør.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Hvilken klesstil har du?
« #148 : 11. desember 2004, 14:28 »
uansett.

her har du min klesstil... på en god sommerdag  Afro

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Hvilken klesstil har du?
« #149 : 11. desember 2004, 14:33 »
uansett.

her har du min klesstil... på en god sommerdag Afro

Tøff stil, eskimo. Samme som min.
Hvilken bukse er det du har på?
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!