Skrevet av Emne: Treningsopplegg for en fjorten åring  (Lest 5557 ganger)

Utlogget Frukten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #30 : 01. desember 2004, 18:24 »
På de fleste trenings studioer i norge er det dessverre 16 års grense, men et par steder er det faktisk 15.
Jeg har vært heldig Smiley
Honda NSR <3

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #31 : 01. desember 2004, 18:50 »
Syns det er grusomt å lese om hvordan dem behandler deg. Bank på hos rektor og avtal møte med han. På møte sier du at hvis dem ikke får slutt på mobbingen av deg så anmelder du skolen og lærerne du har hatt for å ha oversett mobbing og plaging. La dem få en uke på seg, og hvis dem ikke gjør noe drastisk med det forteller du foreldra dine at dem skal anmelde skolen.

Sånn er det med den saken.

Dan, lykke til med trening og spising. Du er ikke liten til å være så ung, syns du ser ut som en sunn og frisk tenåring jeg.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Ranma Saotome

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

  • Biggest simpsons fan
SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #32 : 01. desember 2004, 20:02 »
Jeg har tenkt nøye gjennom et brev i mange dager nå,brevet kommer til og bli 5-6 sider om hvor grusomt jeg har det,lærerne prøver og lure meg alltid,jeg har sagt jeg skal brenne ned skolen og anmelde dem.
Ifjor hadde jeg det helt fulstendig jævli!!!
Jeg hadde en sånn hjelpelærer som fotfulgte meg,blanda seg inn med kameratene mine og ga dem anmerkninger, og etter det vil ikke de forrige vennene mine ha meg med dem og hun er fultendig stygg.
Jeg hater henne mest i helve verden. Hun har ødelagt alt for meg,hvordan skal jeg skaffe meg dame,få kule venner,bli kul osv gå ikke, hun ødelagte alt og ryktene har gått.
En gang var jeg så sint på hun at jeg slo hun ned mitt i kantina og skjelte henne så sykt ut, jeg sparket hun og spyttet på hun,jeg har iingen respekt for den dritten.
Skolen hadde sagt: pass på han gutten., pass på at han ikke gjør noe herverk,men den dritten tokk jobben altfor hardt i med vilje, fordi hun hatet meg fordi jeg har vært uvenn med hu før.
hu er bare 24 år.
seff ble jeg utvist men det driter jeg langt opp til måånen med.
Hun fortjente det og etter jeg slo henne ned så  ble jeg mere populær men ikke nokk som vanlige elever er.
Etter det raste kiloene nedover,jeg satt bare i stolen min og så inn i veggen i mange uker.
skjærte opp hånda mi og nå er det masse stygge arr der.
Jeg ødelagte tingene mine osv.
HUN HAR ØDELAGT MITT LIV.
Skolen var med på det, jeg skal skrive det brevet om at jeg skal anmelde skolen,jeg krever 1000.000 kr i erstatning for at mitt liv er ødelagt, og får jeg ikke det,da dreper jeg rektoren,inspektøren,lærereren min,helsesøstera vår og hun som ødelagte livet mitt, og så skyter jeg meg selv med gas pistolen min...
Lærerne bestemmer over meg,jeg kan ikke være i klasserommet mitt med de andre så jeg blir aldri  kjent med noen osv.
Rektoren min driter i meg egentlig,en dag ble jeg slått av en elev fordi jeg hadde hjelpelærer så kalte han meg hemma mongo, rektor gikk forbi og sa kutt ut så gikk den bastarden videre.
De på skolen min tror jeg er en fulstendig idiot,jeg har ADHD men jeg er f*** me lik som alle de andre,jeg var det helt opp til termin 2 i 8 klasse,så begynte HELL!
Og det eneste jeg vil gjøre nå er enten og dø, eller få på meg 20 kg muskler så jeg kan slå ned mobberne på fritiden og jule dem opp hvis de kødder mere med meg,så skal jeg prøve og få meg venner etter at hjeg tar the bad guys, nå har jeg bare fortalt 5 %
Orker ikke skrive alt hun har gjort. Det er fryktelig og høre på mishandlingen min om jeg forteller alt.
Nå er jeg bare en forum slave,forumslaver over alle forum.
 Hvordan kan man trakkasere og ødelegge mitt liv?
Det er urettferdig,jeg har vitner på at alt er sant og det skal jeg i retten med,jeg legger brevet på kontoret hans siste skoledag da han ikke er på kontoret så stikker jeg...
mine karakterer er 1-2 og 100 anmerkninger i skulk og fravær pga jeg vil ikke bli mobbet.
Alt er hun sin feil..... Etter det har jeg fått sykiske problemer,jeg har knust vinduer gjort hærverk som f* idag knuste jeg alle rutene på en bil,men bilen var på hodet da og var fyllekrasjet.
Etter det har jeg slått meg i hue og skadet meg så mye at jeg er blitt DUM!
Og jeg vil trene opp det med muskler nå.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #33 : 01. desember 2004, 21:18 »
Dette er ikke den riktige plassen å poste slikt. Dette er et treningsforum og her går det i treningssnakk. Snakk med dine foresatte/foreldre så finner de ut hva de skal gjøre for at du skal få det bedre.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #34 : 01. desember 2004, 23:16 »
Syns faktisk det er ganske greit at han poster det, men kunne lagt det under off-topic. Vi kan jo prøve å gi gutten noen gode råd?
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #35 : 02. desember 2004, 15:05 »
spørs vel om vi er rette personalet til å gi han råd..

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #36 : 02. desember 2004, 15:14 »
Føler vel kanskje at en psykolog hadde vært på sin plass? Eventuelt en advokat....Men treningen kan vi hvertfall hjelpe til med!
Uansett lykke til med trening og eventuelt saksøking! 2thumbsup
Mvh Big T

Utlogget Sveinern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #37 : 03. desember 2004, 00:09 »
Jeg vil ikke si noe ondt, men nå tar jeg deg seriøst - og regner med at du ikke kødder.
Du trenger hjelp fra mer enn dette lille treningsforumet, jeg har forståelse for din
situasjon - men alikevel vil jeg anbefale deg å søke hjelp:

- ta kontakt med helsesøster tjenesten og få hun til å hjelpe deg videre.
- dra til din fastlege og be om hjelp.
- kontakt en person som du stoler på, og prat med vedkommene.

Det er på ingen måte ment å være uhøfflig, krenkene, etc i det jeg nå skriver.
Jeg ønsker bare at du skal få det bra, og personer her kan ikke gjøre mye med det,
bortsett fra å gi deg noen råd og vink videre. 

Utlogget yates

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

  • N P N G
SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #38 : 03. desember 2004, 01:02 »
vold er sjelden noen permanent løsning, selv om det kan virke som den eneste løsningen der og da. de tankene du har om hva du vil, skal eller håper å gjøre mot de du føler ikke behandler deg verdig bør du legge fra deg, slike tanker fører ikke annet enn videre fortvilelse med seg.

det viktigste i livet er ikke å være kul, men å kunne leve livet på en måte man selv respekterer. det vil si tren, spis og gjør det som hører med, men ikke gjør det på feil grunnlag: vold.

som regel er bøller i den alderen noen skikkelig råtasser, og nå er de mye verre enn da jeg var på den alderen. selv har jeg aldri hatt slike problemer du beskriver, men jeg har hatt flere bekjente som har vært i liknende situasjoner. og desperasjon fører til dypere desperasjon.. ikke tenk så mye på hva de sier, det er ofte ikke ment som direkte hån eller mobbing. dersom man tar ting med et smil i stedet for å se på det som nettopp håning eller mobbing, vil det føles mye bedre (jeg vet ikke hvordan du faktisk har det, og hvordan dette lar seg gjennomføre). det betyr ikke at du skal ta i mot alt, sett deg i respekt ved å bruke andre midler enn fysisk styrke, for eksempel snakketøyet. det er desidert det kraftigste midlet man har for å vinne respekt, og da mener jeg ikke kjefting, banning og sverting.

og et siste tips, som nevnt over, ikke føl deg elendig selv om noen slenger med leppa. la de mene det de vil, og finn noen som virker hyggelige - du kan stort sett merke med en gang hvilke som er verdt å satse på.

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #39 : 03. desember 2004, 15:00 »
vold er sjelden noen permanent løsning, selv om det kan virke som den eneste løsningen der og da. de tankene du har om hva du vil, skal eller håper å gjøre mot de du føler ikke behandler deg verdig bør du legge fra deg, slike tanker fører ikke annet enn videre fortvilelse med seg.

det viktigste i livet er ikke å være kul, men å kunne leve livet på en måte man selv respekterer. det vil si tren, spis og gjør det som hører med, men ikke gjør det på feil grunnlag: vold.

som regel er bøller i den alderen noen skikkelig råtasser, og nå er de mye verre enn da jeg var på den alderen. selv har jeg aldri hatt slike problemer du beskriver, men jeg har hatt flere bekjente som har vært i liknende situasjoner. og desperasjon fører til dypere desperasjon.. ikke tenk så mye på hva de sier, det er ofte ikke ment som direkte hån eller mobbing. dersom man tar ting med et smil i stedet for å se på det som nettopp håning eller mobbing, vil det føles mye bedre (jeg vet ikke hvordan du faktisk har det, og hvordan dette lar seg gjennomføre). det betyr ikke at du skal ta i mot alt, sett deg i respekt ved å bruke andre midler enn fysisk styrke, for eksempel snakketøyet. det er desidert det kraftigste midlet man har for å vinne respekt, og da mener jeg ikke kjefting, banning og sverting.

og et siste tips, som nevnt over, ikke føl deg elendig selv om noen slenger med leppa. la de mene det de vil, og finn noen som virker hyggelige - du kan stort sett merke med en gang hvilke som er verdt å satse på.

Bra sagt, honnør Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Ranma Saotome

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

  • Biggest simpsons fan
SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #40 : 05. desember 2004, 16:34 »
Vi har desverre ikke råd til og betale 60 liter melk,300 egg
30 tunfisk bokser osv + alt det andre.
De andre i familien min sjkal også ha mat, så jeg har vel ikke noe og leve for alikevel siden jeg ikke kan gjennomføre treningsopplegget......
Er det noen andre  muligheter?
Og Nei......
jeg vil ikke jobbe for  maten.
det klarer jeg ikke heller for det blir ca 100-200 kr i mat hver dag

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #41 : 05. desember 2004, 16:43 »
Jeg ville heller ha kjørt noen runder med tunfisk hustling før jeg gikk og hang meg. Med det mener jeg at hvis dette med trening og kosthold er så viktig for deg så bør det vel være mulig å få støtte fra et eller annet sted. Dessuten får du jo i deg mat allerede, det eneste du trenger å kjøpe ekstra er proteinrik mat. Det kommer ikke til å koste deg 100-200 kr pr dag! For å nevne noen billige proteinkilder: Mandler, linser, egg, tunfisk... det er mye å ta av!
Mvh Big T

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #42 : 05. desember 2004, 19:32 »
Hvor mye veide du igjen? 40kg? Du trenger IKKE tunfisk og kylling og hele den pakka der med en gang. Spiser du nok av den vanlige maten så vil du vokse. Ikke gjør det vanskligere enn det er.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #43 : 05. desember 2004, 20:16 »
Hvor mye veide du igjen? 40kg? Du trenger IKKE tunfisk og kylling og hele den pakka der med en gang. Spiser du nok av den vanlige maten så vil du vokse. Ikke gjør det vanskligere enn det er.

Word up!

Det er mengden mat som er kritisk her, ikke akkurat det å få i seg linser og tunfisk. Spis alt du kommer over. Smiley

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Treningsopplegg for en fjorten åring
« #44 : 06. desember 2004, 16:14 »
Siden du ikke går på treningsstudio, eller vet så mye om hvordan du trener de forskjellige muskelgruppene osv., foreslår jeg at du leser masse på internett. Jeg begynte å trene på treningsstudio når jeg var 13, visste ikke så mye om hva jeg skulle trene, spise osv., så jeg leste masse på internett. www.iform.no er en bra side med mye bra stoff. Kjøpte også noen blader (Flex, B&K osv) og leste mye. Etter hvert begynte jeg å få mye kunnskap om hvordan jeg skulle trene og sånn. Siden du er så tynn, burde du også spise som f***. Masse mat er bra  Food . Siden du har begrenset med utstyr, bør du trene mye armhevinger, da trener du bryst, triceps og skuldre, og når du får større bryst og skuldre, ser du ikke så liten og pinglete ut. Jeg foreslår at du begynner på et treningsstudio siden du ikke får trent alle muskelgruppene like bra med de manualene. Spis og tren masse så ser du nok snart fremgang. 2thumbsup
Lykke til!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!