Skrevet av Emne: I`m new  (Lest 8885 ganger)

Utlogget ølla

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

SV: I`m new
« #15 : 09. desember 2004, 00:42 »
Well spoken!

Velkommen skal du være!
Now is the time for me to rise to my feet. Wipe  the spit from my face, wipe the tear from my eyes!

Utlogget Cera

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

SV: I`m new
« #16 : 09. desember 2004, 00:43 »
les hva hun skriver! Det er treningsrelatert, hu skal satse på å bli proff,å trenger derfor noen guidelines fra de som har vært med i "gamet" i noen år!
Så ikke vær sur! ønsk heller nykommeren velkommen!
End of discussion!




Det er vel grunnet at enkelte mener at forumet mister fokuset på trening når denne typen bilder legges inn, samtidig som forumet kan bli mer useriøst.

Utlogget TC-Lee

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

  • Face your Fears Live your Dreams No Fear
SV: I`m new
« #17 : 09. desember 2004, 20:31 »
Heisann...flotte bildere og absolutt et bra utgangspunkt for videre satsning på f.eks bodyfitness.
Som kloke tricepsmann skriver, så mangler du en del muskelmasse. skal du stille i 2006 må du jobbe knallhardt for dette fremover.

Her meningen at forumet også skal gi folk tilbakemeldinger og støtte....på de bildene som hun har lagt ut kan ikke du avgjøre hvordan hun bør trene og hvor mye hun evt savner av muskelmasse!!


 
Sitat


Nordisk Mester BB -80
Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget TC-Lee

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

  • Face your Fears Live your Dreams No Fear
SV: I`m new
« #18 : 09. desember 2004, 20:34 »


Det er vel grunnet at enkelte mener at forumet mister fokuset på trening når denne typen bilder legges inn, samtidig som forumet kan bli mer useriøst.
Vel hun skriver samtidig at hun tenker å legge ut flere treningsbilder...så det kommer, og da skal det være konstruktive tilbakemeldinger...sporten er liten nok i Norge og vi trenger flere som vil satse, det er mange som tenker på å konkurrere men ikke gjør det pga redsel for å bli fordømt.    Tror ikke forumet blir mer useriøst av dette, og før en kritiserer andre for mye så kan en jo legge ut noen bilder på seg selv!!


Nordisk Mester BB -80
Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: I`m new
« #19 : 09. desember 2004, 20:39 »
Tror ikke forumet blir mer useriøst av dette, og før en kritiserer andre for mye så kan en jo legge ut noen bilder på seg selv!!

.. nå oppfordres det nesten til diskusjon her... og det bør vel unngåes inne på en bildetråd.... samme hva man mener om den... Mener å ha sett en tråd et sted om forringelsen av forumet... Mange som er misfornøyde med mye rart. Tydelig at vi alle henger oss opp i noe....

Det burde kanskje taes en konstruktiv diskusjon på forskjellige ting, men da må vel den diskusjonen taes separat, slik at ikke enkelte blir "singled out".. Smiley

Utlogget TC-Lee

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

  • Face your Fears Live your Dreams No Fear
SV: I`m new
« #20 : 09. desember 2004, 21:06 »

.. nå oppfordres det nesten til diskusjon her... og det bør vel unngåes inne på en bildetråd.... samme hva man mener om den... Mener å ha sett en tråd et sted om forringelsen av forumet... Mange som er misfornøyde med mye rart. Tydelig at vi alle henger oss opp i noe....

Det burde kanskje taes en konstruktiv diskusjon på forskjellige ting, men da må vel den diskusjonen taes separat, slik at ikke enkelte blir "singled out".. Smiley
Det er ingen oppfordring til diskusjon, det er ment til ettertanke....


Nordisk Mester BB -80
Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

janne

  • Gjest
SV: I`m new
« #21 : 09. desember 2004, 21:23 »
Vi har ikke laget noen regler om hva slags bilder som skal være i profilene, litt konstruktiv kritikk er å foretrekke her. Liz har også selv muligheten til å slette eventuelle innlegg hun syns er upassende i sin egen profil.

Her er hvertfall mine tilbakemeldinger: Først og fremst så vil jeg si at du ser veldig bra ut, og kommer sikkert til å treffe blink i Bodyfitness som jo går mye på utseende og utstråling i tillegg til symmetri og fysikk. Når så det er sagt så vil jeg nok si meg enig med tricepsman at det trengs en del mer muskelmasse før du kliver opp på en scene. Selv hadde jeg trent intensivt i 5 år før jeg entret scenen, og jeg er absolutt ikke en av de største fitnessutøverne på scenen. Så det er bare å stå på med både riktig trening og kost.

Lykke til videre.

Utlogget TC-Lee

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

  • Face your Fears Live your Dreams No Fear
SV: I`m new
« #22 : 09. desember 2004, 23:02 »
Helt enig med deg Janne! Det er ikke om å gjøre å stå på scenen så fort som mulig! Det ligger mange år med trening bak de fleste som konkurrerer.  Ofte blir en selv overrasket over hvordan kroppen forandres på diett, og hvordan en ser ut med lav fettprosent.  Ha litt is i magen, og gjør grundige forberedelser så blir konkurranse opplevelsen mye hyggeligere!
Samtidig skal jeg være den første til å backe de som vil stille...med konstruktiv tilbakemelding og et realistisk bilde...og ikke glem..dette skal være kult, det er gøy og en fantastisk opplevelse, så til alle...stå på og realiser drømmen!!!Face your fears....Live your dreams!


Nordisk Mester BB -80
Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Cera

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

SV: I`m new
« #23 : 10. desember 2004, 10:10 »
Sitat
Her meningen at forumet også skal gi folk tilbakemeldinger og støtte....på de bildene som hun har lagt ut kan ikke du avgjøre hvordan hun bør trene og hvor mye hun evt savner av muskelmasse!!

Det er meningen en skal komme med tilbakemeldinger, og jeg annser det som støtte og påpeke at det kreves mer muskelmasse. Det er da ikke et poeng og legge ut bilder slik folk skal si: "du er flott", Liz vil da ikke ha utbytte av et slikt innlegg.

(forøvrig: er liz2 et rimelig greit bilde, du viser kropp og litt av potensialet)

Utlogget leylas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 122

  • Axé!
SV: I`m new
« #24 : 10. desember 2004, 11:48 »

Er bare her for å få tips og å lære mer om trening...


Det er alle andre her inne også, så da er du jo på rett sted. Gleder meg til å se nye bilder og evt. fremgang. Lykke til med treningen!

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: I`m new
« #25 : 10. desember 2004, 11:57 »


Det er meningen en skal komme med tilbakemeldinger, og jeg annser det som støtte og påpeke at det kreves mer muskelmasse. Det er da ikke et poeng og legge ut bilder slik folk skal si: "du er flott", Liz vil da ikke ha utbytte av et slikt innlegg.

(forøvrig: er liz2 et rimelig greit bilde, du viser kropp og litt av potensialet)

istedet for intetsigende kommentarer som "du må jobbe beinhardt" / "trenger MYE mer muskelmasse", kunne du jo for eksempel istedet kommet med råd og veiledning på hvordan hun skulle oppnådd dette.

liz- velkommen til forumet Smiley

Utlogget Cera

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

SV: I`m new
« #26 : 10. desember 2004, 12:22 »
Nå viser det seg at det er ulike oppfatninger på forumet, da TC-Lee mener jeg ikka kan gi råd om hvordan hun skal trene. (Forøvrig mener ikke jeg at treningråd skal gis i kategorien "Bilder av medlemmene")

Det var på ingen måte meningen og ta inspirasjonen fra noen,og jeg skrev faktisk ikke "trenger MYE mer muskelmasse". Poenget var kanskje og påpeke at og stille i NM 2006 ikke blir en dans på roser, hun må virkelig bestemme seg for dette, ofre andre ting. Nå har hun ofret modellkarriæren (av ulike grunner) og dette annser jeg som positivt.

Utlogget TC-Lee

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

  • Face your Fears Live your Dreams No Fear
SV: I`m new
« #27 : 10. desember 2004, 14:56 »
Nå viser det seg at det er ulike oppfatninger på forumet, da TC-Lee mener jeg ikka kan gi råd om hvordan hun skal trene. (Forøvrig mener ikke jeg at treningråd skal gis i kategorien "Bilder av medlemmene")

Det var på ingen måte meningen og ta inspirasjonen fra noen,og jeg skrev faktisk ikke "trenger MYE mer muskelmasse". Poenget var kanskje og påpeke at og stille i NM 2006 ikke blir en dans på roser, hun må virkelig bestemme seg for dette, ofre andre ting. Nå har hun ofret modellkarriæren (av ulike grunner) og dette annser jeg som positivt.
Jeg finner det hvertfall vanskelig utifra bildene å komme med råd til hvordan hun skal trene.  Enig i at hun trenger mer muskelmasse generellt sett.  Men det er jo greit å kunne gi tips på prioriteringsområder for å bygge en fysikk som gjør seg på BF scene, og da hadde det vært greit med litt andre bilder, så Liz om du vil ha tips legg gjerne ut noen bilder der du poserer i kvarts-vendinger så er det mange her som kan gi gode råd. Det synes jeg faktisk man kan gjøre i denne delen av forumet siden det er bilder av medlemmer og om disse aspirerer til å stille er det jo legitimt å gi råd her.
Å konkurrere er aldri en dans på roser, men å bestemme seg nå for å stille i 2006, er kanskje litt tidlig, en må jo se hvordan det går med trening og motivasjon osv....diett er noe helt annet..det er jo egentlig der mye avgjøres, og en vet jo ikke hvordan det går før en prøver.
Mvh TC


Nordisk Mester BB -80
Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: I`m new
« #28 : 10. desember 2004, 20:17 »
Tøft med damer som er trygge på seg selv... og som tør å by på det de har. Tøffe bilder av en pen jente... slikt liker vi.

Utlogget Navaro

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 353
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 353

  • YES
SV: I`m new
« #29 : 11. desember 2004, 10:01 »
fine bilder Smiley
JEG SKAL! JEG KAN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!