Skrevet av Emne: Biceps  (Lest 5610 ganger)

Utlogget Ranma Saotome

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

  • Biggest simpsons fan
SV: Biceps
« #30 : 08. desember 2004, 18:09 »
Men teller Biceps når man skal slå noen?
Min Biceps er liten,stram,man ser muskelen der og ikke fett og den har en spesiell form, ganske stilig.
Men  trenger man fett for og trene biceps?
Jeg er tynn og spiser ikke så mye bra, men hvis jeg trener mye,blir bicepsen større?
Min blir litt større og strammere da jeg trener men den er nede etter 1 time uansett.
Hvordan få den oppreist hele tiden?

yngve

  • Gjest
SV: Biceps
« #31 : 08. desember 2004, 18:15 »
Har sagt det før, men sier det igjen. Du må lese litt teori om trening! Studer treningsprogrammer, les artikler osv.

Biceps er større etter trening, fordi da er den "varm". Er nok ikke mulig å ha den "oppreist" hele tiden. Tren deg heller stor, så slipper du å ha pump i musklene for å virke stor. Smiley

Fremgangen din er forresten veldig avhengig av kostholdet. Dårlig mat = lite muskler.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Biceps
« #32 : 08. desember 2004, 19:28 »
Men teller Biceps når man skal slå noen?

Kan jeg egentlig få spørre deg om hva du trener for? hva vil du oppnå med treninga di?

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: Biceps
« #33 : 08. desember 2004, 20:52 »
Men teller Biceps når man skal slå noen?
Min Biceps er liten,stram,man ser muskelen der og ikke fett og den har en spesiell form, ganske stilig.
Men  trenger man fett for og trene biceps?
Jeg er tynn og spiser ikke så mye bra, men hvis jeg trener mye,blir bicepsen større?
Min blir litt større og strammere da jeg trener men den er nede etter 1 time uansett.
Hvordan få den oppreist hele tiden?

Leste du innlegget mitt el?
Jeg forklarte at biceps brukes til å løfte underarmen opp mot overarmen. Bruk hodet nå: Er det den samme bevegelsen som når du slår? SVAR: NEI.
Jeg forklarte også at triceps fungere for å strekke ut armen. Strekker man ut armen når man slår? SVAR:JA.

Det vil si at NEI du bruker ikke biceps når du slår.

Hva mener du med om biceps trenger fett for å trenes?
Alle muskler trenger næringstoffer som de får igjennom maten for å bygges opp. Men at du får bedre biceps av å spise 2 ss olivenolje: NEI. Alle muskler reagerer likt på matinntak. Det funker IKKE sånn at brystet reagerer på protein, biceps på fett osv.

Du kan IKKE holde biceps stram hele tiden. En muskel må hvile for å bygges opp. Når musklen har fått hardt arbeid gjennom trening, fått næringsstoffer igjennom mat og til slutt nok hvile så vil den vokse.

Til slutt vil jeg si til deg at: SLUTT Å TENK PÅ BICEPS!!!
Du kommer ikke til å knocke verken den ene eller andre etter noen ukers trening UANSETT. For å bli stor og sterk kreves det vilje og trening igjennom mange ÅR.
Skal du absolutt bli så rå til å sloss så tren boksing i stedet. Men de problemene du forteller om vil ikke bli bedret med vold, du kommer til å gjøre det verre.


Jeg håper du gidder å lese dette her. Og når du har lest det så leser du engang til. Du må vite det at forumet her er ikke til for å hjelpe deg med å banke "kompisene" dine. Det er ikke uten grunn at dit forigge innlegg blei stengt.
 Help

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Biceps
« #34 : 08. desember 2004, 21:42 »


Leste du innlegget mitt el?
Jeg forklarte at biceps brukes til å løfte underarmen opp mot overarmen. Bruk hodet nå: Er det den samme bevegelsen som når du slår? SVAR: NEI.
Jeg forklarte også at triceps fungere for å strekke ut armen. Strekker man ut armen når man slår? SVAR:JA.

Det vil si at NEI du bruker ikke biceps når du slår.

Hva mener du med om biceps trenger fett for å trenes?
Alle muskler trenger næringstoffer som de får igjennom maten for å bygges opp. Men at du får bedre biceps av å spise 2 ss olivenolje: NEI. Alle muskler reagerer likt på matinntak. Det funker IKKE sånn at brystet reagerer på protein, biceps på fett osv.

Du kan IKKE holde biceps stram hele tiden. En muskel må hvile for å bygges opp. Når musklen har fått hardt arbeid gjennom trening, fått næringsstoffer igjennom mat og til slutt nok hvile så vil den vokse.

Til slutt vil jeg si til deg at: SLUTT Å TENK PÅ BICEPS!!!
Du kommer ikke til å knocke verken den ene eller andre etter noen ukers trening UANSETT. For å bli stor og sterk kreves det vilje og trening igjennom mange ÅR.
Skal du absolutt bli så rå til å sloss så tren boksing i stedet. Men de problemene du forteller om vil ikke bli bedret med vold, du kommer til å gjøre det verre.


Jeg håper du gidder å lese dette her. Og når du har lest det så leser du engang til. Du må vite det at forumet her er ikke til for å hjelpe deg med å banke "kompisene" dine. Det er ikke uten grunn at dit forigge innlegg blei stengt.
 Help

Honør for den Udrugn!
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget BjørnH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 163
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 163

SV: Biceps
« #35 : 08. desember 2004, 21:45 »
Ville nå tro mann bruker biceps på uppercut???  what

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Biceps
« #36 : 08. desember 2004, 21:45 »


Honør for den Udrugn!

Slenger meg på den!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Biceps
« #37 : 08. desember 2004, 22:32 »
Ranma..  Smiley
Det Udrugn skrev er sant. ser du at det står "Gi honnør" under navnet hans?
Da syns jeg du skal gi ham en honnør, og så gjør jeg det også faktisk!
Smiley
 Bow

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Biceps
« #38 : 08. desember 2004, 22:50 »
Tror Ranma Saotome har begynt å skjønne tegninga nå. Nå gir vi ham en sjanse, folkens. Han har selv skrevet at han skal lese og lære på forumet den nærmeste tiden framfor å opprette unødige topics. Så får vi se hvordan det går, men han fortjener en sjanse i alle fall.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: Biceps
« #39 : 09. desember 2004, 16:17 »
Ville nå tro mann bruker biceps på uppercut???  what

statisk ja, dynamisk nei. Det er vel heller skuldre som brukes til å løfte armen i den bevegelsen der.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Biceps
« #40 : 12. desember 2004, 23:47 »
utrulig unyttig post.. faktisk den posten jeg har lest i kveld som har "gitt" meg minst..
greit å svare med litt humor, men greit om det faktisk svares på det han spør om og.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

yngve

  • Gjest
SV: Biceps
« #41 : 13. desember 2004, 15:32 »
utrulig unyttig post.. faktisk den posten jeg har lest i kveld som har "gitt" meg minst..
greit å svare med litt humor, men greit om det faktisk svares på det han spør om og.

Nå tror jeg ikke du er rette personen til å kritisere kvaliteten på innlegg.......

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Biceps
« #42 : 13. desember 2004, 17:38 »
som jeg sa, greit å svare med humor, men enda greiere om man svarer på spørsmålet i samme slengen, som jeg oftest gjør(hvis jeg veit svaret, såklart..) ja, jeg skriver kanskje masse kødd, det veit jeg godt, men det er som oftest på off topic eller på poster som allerede er full av useriøse svar... på seriøse poster prøver jeg som sagt å gi seriøse svar hvis jeg veit svaret på det personen spør om.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget TFrodo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

  • hver dag litt sterkere
SV: Biceps
« #43 : 21. desember 2004, 21:29 »
gromt og ha store biceps da Cheesy har ikke så store enda jeg, men er mye sterkere en mange av evnna mine, som har det.. mine er harde som f*** og dems er litt mykere, har det noe og si om de er harde, eller store, for og løfte tungt??
litt mer vekt for hver dag som går!

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Biceps
« #44 : 21. desember 2004, 21:32 »
Mye grommere å ha en stor og veltrent KROPP en bare en (to) muskler som er grom og veltrent. Da ser det ut som noen har rana resten av kroppen din, og latt bicepsene dine henge igjen.  Undecided

Tren hele kroppen!
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!