Skrevet av Emne: Noen med erfaringer fra R.Y.P?  (Lest 41795 ganger)

Utlogget Parak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 81

Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« : 28. desember 2004, 14:52 »
Tenkte å starte med R.Y.P før jeg begynner med Doggcrap, da dette ikke var for nybegynnere. Så jeg lurte på om noen her har erfaringer med ryp, og om det anbefales for en som har trent i ca. 1 år?

Leste her at noen til og med skreiv at de hadde mistet muskelmasse pågrunn av ryp? Hvordan er det mulig?

Håper på svar.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #1 : 28. desember 2004, 14:52 »
Har bare positive erfaringer med RyP. Bare å sette i gang. Så lenge du spiser nok mister du overhodet ikke noe muskler med RyP.

Lykke til ! Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget bkm

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #2 : 28. desember 2004, 23:47 »
Er selv i den siste uken av grunnprogrammet nå. Har hatt massiv fremgang i både styrke og masse. Skal ta målene mine når jeg er ferdig, men vet allerede at fremgangen har vært svært god. Anbefales buttrock

Utlogget MrLean

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #3 : 29. desember 2004, 00:02 »
Du sa man ikke mister muskler UaC... dvs du mener det er et deffeprogram? Jeg har tenkt å kjøre det som byggeprogram..

Utlogget Parak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 81

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #4 : 29. desember 2004, 00:43 »
Du sa man ikke mister muskler UaC... dvs du mener det er et deffeprogram? Jeg har tenkt å kjøre det som byggeprogram..

eh...Huh  Det er et deffeprogram når man ikke mister muskler... Skjønte ikke helt den.

Uansett så er jeg klar for Ryp etter nyttår nå, så virkelig lovende ut, men synes kanskje det der "en knyttneve" virket som litt lite mat?

Utlogget Amen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #5 : 29. desember 2004, 02:14 »
Knytteneve regelen er forsåvidt bare en liten pekepinn på hvor mye av hver sort man skal ha på fatet hver gang.

Trener selv RYP. Ferdig med GP for 1 uke siden, begynner på EMV Mandag. Godt fornøyd sålangt.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #6 : 29. desember 2004, 02:57 »
Jeg har ingenting negativt å si om RYP, annet enn at den første uka med 15 reps fasen er litt småkjedlig. dry
Jeg har hatt en fremgang jeg er godt fornøyd med, så jeg har kun gode erfaringer med grunnprogrammet til RYP (har kjørt grunnprogrammet 3 ganger). Vil anbefale dette på det sterkeste.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #7 : 29. desember 2004, 03:26 »
funka ikke særlig godt for meg.. spiste skikkelig, sov nok etc, men fremgangen uteble.. motivasjonen ble såpass dårlig grunnet manglende fremgang at jeg kutta ut og begynte på splitt igjen etter grunnprogrammet og da.. skulle kanskje gjort det ferdig, men....
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #8 : 29. desember 2004, 07:18 »
Du sa man ikke mister muskler UaC... dvs du mener det er et deffeprogram? Jeg har tenkt å kjøre det som byggeprogram..

Deffeprogrammet ?? Det som avgjør om det er en deff eller ikke er mengden mat du spiser og ikke nødvendigvis hva du trener. Men progresjonen er jo noe lavere under deff, naturlig nok. Men følger du det til punkt og prikke mister du nok minimalt med muskler under en deff ja. Gitt at du ikke spiser altfor lite da.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #9 : 29. desember 2004, 15:54 »
funka ikke særlig godt for meg.. spiste skikkelig, sov nok etc, men fremgangen uteble.. motivasjonen ble såpass dårlig grunnet manglende fremgang at jeg kutta ut og begynte på splitt igjen etter grunnprogrammet og da.. skulle kanskje gjort det ferdig, men....

Fullførte du ikke hele grunnprogrammet? Når kutta du?

Utlogget William

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #10 : 30. desember 2004, 13:43 »
Jeg har  trent RYP i flere omganger, men i august så begynte jeg på 13uker og tok meg sammen seriøst når det gjaldt kosthold. Treningen hadde jeg kontroll på, hadde hatt god fremgang, men ikke bare nok..

Etter 13 uker gikk jeg fra litt i underkant av 72kg med 11% fett, til over 80kg med ca. samme fettprosent. Kanskje +1%.. Weightlifter2

Så jeg er fornøyd!!  Gull

Utlogget enigma

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

  • Schwarzenegger, Arnold Schwarzenegger
SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #11 : 30. desember 2004, 14:09 »
Jeg har også positive erfaringer med det ^__^ Begynner på ny omgang med EMV etter nyttår.
"Cheating is used to make the exercise harder, not easier"

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #12 : 30. desember 2004, 14:32 »
Svært fornøyd, både med grunnprogrammet og EMV. Jeg liker å legge til 4-5-6 treninger ekstra (det er nok mange som klarer flere enn det..) med negativer. Det er det mye å tjene på! Jeg starter også på lavere vekter enn hva utregningen foreslår (så lavt at jeg akkurat blir støl dagen etter - DOMS). Om man skal prøve programmet kan det være lurt å legge til en leggøvelse først som sist, det er nødvendig.

Warlock: muskelveksten er vanligvis størst i slutten av programmet, så det er dumt å avslutte før man har fullført.

Utlogget Parak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 81

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #13 : 30. desember 2004, 14:46 »
Ser bra ut dette, alle er fornøyd utenom en. Planen er å starte med det så fort bakrusen fra nyttårsaften er over  Smile

Må passe på å spise mye hvertfall, og skal legge inn en leggøvelse, men synes det er litt rart at de som laget RYP ikke har gjort det fra før, er nok en grunn til det. De har hvertfall mye mer peiling enn det jeg har.

Utlogget sockets

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

SV: Noen med erfaringer fra R.Y.P?
« #14 : 30. desember 2004, 15:10 »
Jeg følger R.Y.P treningsopplegget.

15 reps uka synes jeg var absolutt ikke kjedelig. Jeg følte iallefall at den tok i de aller fleste øvelsene. Benkpressen kjørte jeg bare veldig sakte opp og ned. Så reiv det også ja. Ellers følger jeg "mitt eget" kostholdsopplegg. Jeg spiser det jeg føler er nødvendig, men har jo tatt en titt på anbefalingene til RYP. Hovedpoenget er vel å spise mye og spise sundt. I neste runde må jeg nok ha med legger og kanskje nakke, noe som er litt glemt..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!