Skrevet av Emne: Fyllesjuk?  (Lest 4637 ganger)

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Fyllesjuk?
« #15 : 10. januar 2005, 16:09 »


Regner med du var i stoorslag da du våkna?  Grin
Jepp. Låg nærmest paralysert og glante i lufta i tre dager etterpå. Klarer ikkje å sove særlig når eg har drukket mykje cognac. Flaut var det at eg dagen etterpå måtte dra innom utestedet eg var på for å hente lommelerka mi som eg hadde lagt igjen der Grin I tillegg hadde eg sjølvsagt mistet nøklene så eg måtte vekke opp heile blokka før eg kunne gå og legge meg.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Fyllesjuk?
« #16 : 10. januar 2005, 16:10 »
Husker engang jeg våknet opp med fremmed bilnøkler i lommen og fem-seks timers total blackout. Kanskje like greit jeg ikke husker hva som har skjedd i den perioden.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Fyllesjuk?
« #17 : 10. januar 2005, 16:20 »
Det flaueste er likevel den gangen eg var på julebord sammen med jobben på nye moldestadion for nokre år siden. Det bør nevnes at eg jobbet som assistent i et bokollektiv for psykisk utviklingshemmede i ei helgestilling, og på julebordet var det alle som jobbet i hjemmetjenesten og bokollektivene som var til stede. Naturlig nok bestod julebordet av 90 prosent damer. Før julebordet tømte eg i meg et par elefantøl. Tabba skjedde når eg ankom julebordet med et par flasker rødvin. To flasker rødvin vart tømt på under en time sammen med en god porsjon julemat. En kvinnelig arbeidskollega syntes etterhvert at eg såg litt sløv ut og foreslo vi skulle gå ei runde rundt stadion. Av en eller anna grunn så sprang eg rundt og når eg kom tilbake så måtte eg med en gang gå på go og spy. Eg meiner det heile toalettet var rødt overalt fra golv til tak!

Deretter vart eg sendt i første taxi heim igjen, men dei hadde gløymt å sende meg meg jakka mi der nøklene var så eg måtte banke på hos husverten som kom hoppende ut med en fot (han hadde berre en fot viste det seg). Siden han ikkje hadde reservenøkler så måtte eg sove på loftet hans. Historia stopper ikkje der men orker ikkje å fortelle meir no.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Fyllesjuk?
« #18 : 10. januar 2005, 16:25 »
 biggrin

Fyllehistorier er alltid morsomt.

I positiv nitrogenbalanse.

truls

  • Gjest
SV: Fyllesjuk?
« #19 : 10. januar 2005, 16:31 »
Dårli gjort å ikke bli fyllesjuk..

Den minste.. fyllesjuka jeg har hatt er 3 stjerners, blir dødsjuk samma faen.

Fordelen er at jeg aldri kan bli alkis.. Smiley

17mai da jeg var russ, da tømte jeg ut en halvliter hjemmebrent på grillen mens jeg sang lillestrøøøøm, lillestrøøøøøm. Husker ikke dette selv, men har snille ? venner som har fortalt alt i etterkant..

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Fyllesjuk?
« #20 : 10. januar 2005, 16:32 »
Sovna naken ute på klassetur en gang, ute i minusgrader. Ble funnet i en fryst spydam ganske så sterkt nedkjølt. Ikke vet jeg, men jeg var visst i en sjokktilstand når de fikk vekt meg, og var i våken ubevisst tilstand i mange timer.

Dagen etterpå? Frisk som en fisk, på'n igjen! Smiley
Edit: her kommer minnene tilbake fra denne kvelden, Fyllekjørte på trimma 125ccm kawasaki i skogen, kjøre bra som f... helt til jeg skulle tøffe meg for noen jenter og ta stoppie (bremse så hardt med forhjulet at bakhjulet letter fra bakken). Sykkelen gikk rundt, og jeg stupte frem og knalla ned hun ene jenta med hodet mitt. Det gikk heldigvis bra med alle Smiley
 



Den gangen jeg fikk tømt meg mest var vel sommeren hvpr vi spruta ild ut av munnen med tennvæske. Tok tennvæska som var ment til grilling og fylte munnen full, etter x antall øl og sprit klarte jeg å svelge en munnfull med tennvæska... fytte grisen.. Det eneste jeg hadde å skylle med etterpå var øl og sjøvann. Hjalp ikke akkurat!

Nyttårsaften for to år siden ble jeg så dårlig og fikk tømt meg på alle mulig måter. Gikk ned 4 kg den natta. Da var jeg passe dårlig.


Men den beste historien er det en jeg kjenner som står for: Fyren ble dårlig og gikk å satte seg på do, var dårlig i magen. Akkurat i det han setter seg ned å trøkker kjenner han at han må spy, så han snur seg rundt i turbofart, napper med seg noen tørk papir og steller seg i spystilling mens han står å driter i papiret i hånda. Akkurat da kommer det masse folk inn på dassen, og får seg sitt livs syn! biggrin

Oi ooi oi.. hvorfor fortsetter vi å drikke oss stup dritings etter sånne episoder egentlig??  :Smiley
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Etta

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 253

SV: Fyllesjuk?
« #21 : 10. januar 2005, 16:42 »
Tror jeg drakk 4 halvlitere gjennom hele russetida, men tror det har noe med at jeg hang på treninga hele tiden, underviste og trente selv, og alle "vennene" mine var russ året før, så jeg hadde ingen å feire med, og ingen grunn til å feire.
Meste jeg har drukket var vel på låve fest i Sverige... Grin Begynte med gin tonic, som gav meg mageknip, som deretter ble forsøkt kurert med diverse... Rød vin, øl, 4 shot akevitt, litt congac (seiler gjeng, alltid congac tilstede), gammel dansk, jegermaister, øl, øl, øl... Vi flyttet festen fra vånings huset ut på låven, der det ble hestesko konkurranse. Vi hadde plenty av øl, så det var bottoms up på en boks hver gang man bommet... Jeg var den eneste som ikke ble full, og som ikke var fyllesyk dagen etter, og alle andre var mye mer erfarne innen alkohol enn meg (husk, dette forblir på denne siden... var vel ikke akkurat 18...) :/
Kan ha noe med at en gris av en danske, gift med barn og greier, begynte å klenge seg innpå meg på natten, og begynte å fikle med håret mitt. Fikk heller pannikk, reiste meg kjapt, og satt i døråpningen en stund, og så i en stol i en liten stue. Frøs som et helvete, men da det nærmet seg morgen kom en som ikke hadde vært med på festen, så meg og bar inn madrassen sin, og så fikk jeg sove der noen timer, mens han gikk seg en tur Smiley
Et under hvordan trakassering får en til å bli helt klar i hodet...


Konkurrerende utøver i Kampsport.



*Bukker respektfullt*

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Fyllesjuk?
« #22 : 10. januar 2005, 16:47 »
Tror jeg har flere 5-stjerners historier på lager. Som gammel åreforkalket mann må jeg tilføye at disse tilhører en svunnen ungdomstid, men selv i godt voksen alder har jeg kommet med bidrag som har styrket mitt ry som medlem av 5-stjerners ligaen. Tror jeg nøyer meg med en enkelt og uskyldig historie i første omgang.

En kald januarkveld var vi samlet i godt lag på en leilighet i en stor blokk i en av våre drabantbyer. Det ble servert ertesuppe, og forøvrig øl, snaps og betydelige mengder akevitt, før vi gikk løs på G&T og whisky. Da jeg ikke lenger hadde kontroll hverken over tale eller tanke, fant verten det for godt å bestille en taxi. Med hans gode hjelp fikk jeg på meg vinterfrakken i entreen, og mirakuløst nok greide jeg å komme meg ut i den meget friske vinterkvelden. Jeg tenkte da at det ville være omtenksomt av meg å gå drosjen i møte, og etter fem minutters gange (antakelig mest i ring), traff jeg da også en hyggelig drosjesjåfør. Det var først på dette tidspunkt jeg fant ut at jeg sto i feil frakk, uten lommeboka. Jeg måtte derfor sende drosjen av gårde, og begynte jakten på den forsvunnede leilighet.

Problemet var bare at blokkene i denne bydelen var så forbasket lik hverandre. I femte etasje i den første blokka fant jeg slett ikke mine gode drikkekamerater, men bare en lite elskverdig pensjonist. I neste blokk, en sint pakistaner, i den tredje en meget bekymet dame. Jeg var nå blitt riktig varm av all letingen, og kledde derfor av meg mesteparten av mine gevanter. Problemet var at jeg var trøtt også, og mine sporfinneregenskaper var derfor enda dårligere enn normalt. Tilbrakte derfor mesteparten av natta vandrende barbent rundt i snøen, i fortvilt leting etter et krypinn. Heldigvis ringte en annen nattevandrer til Onkel Politi, som sendte en patrulje som kjørte meg hjem. Dagen etter begynte så letingen etter klær og sekk, og den dyre vinterfrakken til vertens hustru som jeg hadde lånt kvelden før. Heldigvis kom alt til rette etter store "savnet"-plakater i et tyvetalls oppganger, men jeg skal innrømme at jeg ikke var helt på høyden den dagen.
Men forøvrig var alle enige om at det hadde vært en fin fest.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Fyllesjuk?
« #23 : 12. januar 2005, 06:15 »
er nesten aldri fyllesjuk.. men kan bli heftig så dårlig samme kveld.. "husker" en gang jeg var på fest hos ei venninne. vi starta å drikke der, også måtte vi jo såklart ut en tur -så hopper vi elegant over en stor del- så kom vi tilbake til huset der hu bodde igjen. da var jeg så dårlig at jeg måtte spy og dermed gikk veien inn på dass. det gikk ikke bedre til enn at jeg sovna med hodet på do-ringen og våkna flere timer etterpå... hehehee... Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!