Skrevet av Emne: Biffboy sin trening  (Lest 518334 ganger)

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #960 : 25. juni 2008, 13:40 »
Dagens:

-Sittende hantelpress (m. belte)
31/20 (11+6+3)

-Rake mark fra lav stepkasse, 10 cm (m. reimer)
190/12

-Benkpress beina opp
95/13

Fin trening. Var veldig sliten før jeg begynte, men gikk over all forventning. Nå er det bare noen timer med jobbing og avslapping før det er leggetid Smiley

___________________________________

Kvelds:

-15 x 4 eks.ettbeins knebøy i smith (venstre bein)
m. 17,5 kg

30 minutters kveldstur etterpå
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #961 : 25. juni 2008, 23:15 »
Dagens:

-Sittende hantelpress (m. belte)
31/20 (11+6+3)

-Rake mark fra lav stepkasse, 10 cm (m. reimer)
190/12

-Benkpress beina opp
95/13

Fin trening. Var veldig sliten før jeg begynte, men gikk over all forventning. Nå er det bare noen timer med jobbing og avslapping før det er leggetid Smiley

___________________________________

Kvelds:

-15 x 4 eks.ettbeins knebøy i smith (venstre bein)
m. 17,5 kg

30 minutters kveldstur etterpå


Får du mye på beltet i sittende hantelpress? 20 kilo?

Når du skriver settene, skriver du bare de tyngste du hadde? Eller hadde du en trening med 3 sett?

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #962 : 26. juni 2008, 00:02 »
Får du mye på beltet i sittende hantelpress? 20 kilo?

Når du skriver settene, skriver du bare de tyngste du hadde? Eller hadde du en trening med 3 sett?

Ingen anelse om beltet gir så mye, gir nok litt, uansett så noterer jeg ned beltebruk... Har du problemer med det får du ta det opp med meg på Storefjell. FACE TO FACE!

Har jo såklart en rekke med oppvarmingssett før arbeidssettene mine, men dagens trening bestod av kun 3 arbeidssett. Veldig greit!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #963 : 26. juni 2008, 17:27 »
Dagens:

-Sittende roing LF (m. reimer)
65/50 (25+15+10)

-Rake mark fra middels stepkasse, 15 cm (m. belte og reimer)
205/8

-Stangcurl (m. belte)
55/12

-Pull-ups m. 7,5 kg
15 (8+5+2)

-15 x 3 eks.ettbeins knebøy i smith (venstre bein)
m. 20 kg

Fin økt sammen med Ossie & Hellmik Smiley
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #964 : 26. juni 2008, 17:35 »
Ingen anelse om beltet gir så mye, gir nok litt, uansett så noterer jeg ned beltebruk... Har du problemer med det får du ta det opp med meg på Storefjell. FACE TO FACE!

Har jo såklart en rekke med oppvarmingssett før arbeidssettene mine, men dagens trening bestod av kun 3 arbeidssett. Veldig greit!


Har ingen problemer med det, men siden du er så frekk i trynet får vi bryte rævkrok om det på utsiden.

3 sett på en trening, da er du kongen av Super Hai Inntensiti. Savner forresten youtube-filmer av treningene dine! Jeg vil se cheatcurl på 90 kilo Smiley Tror du er god for det. Med belte

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #965 : 26. juni 2008, 17:41 »
Leiv sa at han ihvertfall go for en treèr på 100 i cheatcurl idag...Film kommer snart! woot
Finn fem feil.

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #966 : 26. juni 2008, 17:51 »
Leiv sa at han ihvertfall go for en treèr på 100 i cheatcurl idag...Film kommer snart! woot

Vilt! Gleder meg! Fra da av skal han bare gå under biceps-bernard

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #967 : 26. juni 2008, 18:15 »
Har ingen problemer med det, men siden du er så frekk i trynet får vi bryte rævkrok om det på utsiden.

3 sett på en trening, da er du kongen av Super Hai Inntensiti. Savner forresten youtube-filmer av treningene dine! Jeg vil se cheatcurl på 90 kilo Smiley Tror du er god for det. Med belte

Filmer noen av løftene, men har ikke no behov for å legge no ut på nettet (vet heller ikke åssen jeg gjør sånn). Men kommer jeg opp på 100 kg i cheatcurl så skal du få se film vettu!

Åssen er styrken din?
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #968 : 26. juni 2008, 20:02 »
Filmer noen av løftene, men har ikke no behov for å legge no ut på nettet (vet heller ikke åssen jeg gjør sånn). Men kommer jeg opp på 100 kg i cheatcurl så skal du få se film vettu!

Åssen er styrken din?

"styrken" er ikke noe spes. Fortsatt elendig i mark uten at jeg skjønner hvorfor. RDL går greit men resten er det noe rart med. Fikk skattepenger i dag så får kanskje invistere i noe mere terapi. Vet at hoftebøyeren er ett problem hos meg, men får ikke til å tøye den lenger. Det "tar" ikke i muskelen. Merkelig.
Kortsiktig mål nå er 170 i front (uten belte) hos meg. Skal vi ta en høyst uformell konkurranse om hvem som blir først på 170 i front VS 100 i cheatcurl? Har lyst til å se deg overvinne denne ultimate vekta ser du Smiley

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #969 : 26. juni 2008, 20:31 »
"styrken" er ikke noe spes. Fortsatt elendig i mark uten at jeg skjønner hvorfor. RDL går greit men resten er det noe rart med. Fikk skattepenger i dag så får kanskje invistere i noe mere terapi. Vet at hoftebøyeren er ett problem hos meg, men får ikke til å tøye den lenger. Det "tar" ikke i muskelen. Merkelig.
Kortsiktig mål nå er 170 i front (uten belte) hos meg. Skal vi ta en høyst uformell konkurranse om hvem som blir først på 170 i front VS 100 i cheatcurl? Har lyst til å se deg overvinne denne ultimate vekta ser du Smiley

Hehehe noe kappløp er jeg egentlig ikke interessert i. Det som betyr noe for meg er å bli skadefri (håper det ordner seg med hjelp fra de Høyere makter - Takk David!!!)

Men satser jo på å overvinne tyngdekraften og "curle" med 0,1 tonn i løpet av august.

Nå er det pølsefest!!!!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #970 : 26. juni 2008, 20:37 »
Hehehe noe kappløp er jeg egentlig ikke interessert i. Det som betyr noe for meg er å bli skadefri (håper det ordner seg med hjelp fra de Høyere makter - Takk David!!!)

Men satser jo på å overvinne tyngdekraften og "curle" med 0,1 tonn i løpet av august.

Nå er det pølsefest!!!!

Regnte med du hadde forcen til å curle det i kroppen allerede, men august er ikke langt unna.
Hør, å curle 100 kilo gir en respekt på gymmet det er verdt å skade seg for.
Pølsefest ja. Her er det ris, kylling og broccolifest. Ikke rart jeg sitter alene Smiley

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #971 : 26. juni 2008, 21:38 »
Regnte med du hadde forcen til å curle det i kroppen allerede, men august er ikke langt unna.
Hør, å curle 100 kilo gir en respekt på gymmet det er verdt å skade seg for.
Pølsefest ja. Her er det ris, kylling og broccolifest. Ikke rart jeg sitter alene Smiley

Hehe er ikke i nærheten nå nei. Men etter noen måneder med jevn pølsefest er det mulig.

Ingen øvelse er verd å skade seg for (bortsett fra 400 kg i mark eller 200 kg i stein)
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #972 : 27. juni 2008, 07:58 »
Morgens:

-Eksentrisk leg ext
35/15
55/15 x 2

Morravekt: 113,2 kg (kan muligens skyldes gårsdagens pølsefest)
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #973 : 27. juni 2008, 08:06 »

Morravekt: 113,2 kg (kan muligens skyldes gårsdagens pølsefest)

Det er bra å være eksentrisk, også om morgenen, og det er bra å spise seg opp 3 kg på en kveld. Akkurat nå er du helten min.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy - veien tilbake...
« #974 : 30. juni 2008, 18:29 »
Etter tre dagers treningsfri var det på tide å få skrotten igang igjen. Trening på Spicheren.

Dagens:

-Militærpress (m. belte)
65/16 (11+3+2)

-Rake mark fra lav stepkasse (10 cm) overhåndsgrep
210/3 Smiley

-Benkpress (m. belte)
117,5/2

-Pushdown
45/27 (16+6+5)

-15 x 4 eks.ettbeins knebøy i smith (venstre bein) Stangens vekt ikke inkludert
m egen kroppsvekt
m. 5 kg
m. 7,5 kg
m. 10 kg

Litt slapp i bodyen, men ei fin økt! Avsluttet med et bad i sjøen! Friskt og godt!

__________________________________________

Kveldstur: 45 minutter
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!