Skrevet av Emne: Biffboy sin trening  (Lest 518172 ganger)

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Biffboy's trening
« #15 : 05. april 2007, 14:38 »
BEEF!!!
Ditt monster, skal bli spennende å følge treninga di  Grin Grin Grin
Trives fortsatt i Stavanger???
Finn fem feil.

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #16 : 06. april 2007, 02:43 »
 ;DTror ikke jeg orker å oppdatere loggboka med tremningene de siste to årene. Som følge av det massive presset fra mine kjære venner her på forumet gir jeg dermed en tilstandsrapport.

Bosted: for øyeblikket Stavanger

Perser og sånt:
-Benkpress: har ikke prioritert så mye de siste årene, men skuldrene er fine nå! (Mål for 2007 er å ta 150 kg i benk)
-Pushpress: har tatt 100 kg
-Knebøy: sliter her, 120 kg er tungt (frontbøy er også tungt ja)
-Mark: pers er 215 (gikk på en smell i høst etter Coan/Phillippi-programmet i mark, ryggen smalt "big-time" på 220 kg, dette var en god erfaring) måtte bruke 3 måneder på rehab, nå er derimot ryggen fin, og jeg stoler på den 100%

Kroppsvekt:
Vekta per idag er ca 105 kg (vekta svinger litt på denne karen er en såkalt jojo-slanker. September 05 veide jeg 89,9, april 06 veide jeg 105, januar 07 veide jeg 113, april 07 veier jeg som sagt 105)

Kosthold:
Baserer kostholdet mitt på pølser, JÆVLI MYE PØLSER! Føler pølser gir meg bra trykk både i tarmen og på trening. Ellers spiser jeg også mye egg, ofte opp til ett per dag! Har også begynt å erstatte mitt vanninntak med BonAqua (med tranebær og grapefruktsmak). Synes BonAqua er godt! Prøver å spise mye og jevnt hele dagen. Som en avslutning må jeg nevne at jeg drikker mye grønn te+nypete, dette fører til at jeg aldri er syk! Må også nevne at monsterburgere har gjort meg til en lykkeligere (og mettere) mann!

Trening ellers:
-Kort fortalt mener jeg at strongmantrening er det som skiller menn fra mus (med mus mener jeg styrkeløftere, boddybøggere og resten av femiklattene). Ved denne guddommelige kraftidretten får man testet alt som kreves at en ekte atlet!

Dagens trening:
Formen kjennes god ut. Avsluttet dagens trening med å supersette 1 liter melk med marsipanegg! Kjentes veldig greit ut!

Fremtiden:
Tror jeg må bade, grille og spise kjøtt i morra. Hvis kroppen tillater det stiller jeg på Kristiansand Showlift Open! Dette blir et sinnsykt bra show, og alle som har sjans bør komme for å delta eller å se på!

Og Hellmik! Du skal stille på raw-benken på Showliften! >Cheesy
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Biffboy's trening
« #17 : 06. april 2007, 14:00 »

Dagens trening:
Formen kjennes god ut. Avsluttet dagens trening med å supersette 1 liter melk med marsipanegg! Kjentes veldig greit ut!



Pølsettrykk i tarmen, monsterburgere, og ikke minst, supersett med melk og marsipanegg. Jeg feller en liten tåre av glede.

Er det "vanlige" marsipanegg, egg med sjokolade, eller den hellige gral: Anthon Berg fugleæg?
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #18 : 06. april 2007, 19:41 »
Jess jess idag var første grilldag! Pølser med ekstra bacon rundt og potetsalat er bra!

Og Fenrik......... jeg sverger til Nidars tradisjonelle kolibriegg. De er små, men gjør godt!

Sånn ellers vil jeg si at kostholdet mitt sunt, sært og bra! Jeg liksom topper det med pølser og annet kjøttliknende delikatesser.

Åssen er formen til Fenrikflink? Er du i toppslag til showliften?
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Biffboy's trening
« #19 : 06. april 2007, 20:15 »
Kverka akkurat en pose Anthon berg Mandelægg. Pokker meg ikke gale de heller!

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #20 : 07. april 2007, 00:57 »
Det er påske ei gang i året! Må jo så klart kose oss litt. Gleder meg til uka, da skal vi spise biff til kvelds hver dag!!!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Biffboy's trening
« #21 : 07. april 2007, 00:59 »
En slags omvendt faste liksom! Blir herlig! Må få feita opp David helmikbiff litt også!

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #22 : 07. april 2007, 01:02 »
Satser på å få unge Hellmik opp i 100 kg's klassen i løpet av uka ja! Jeg skal forresten på Nautilus å trene i morra med den kommende OL-mesteren i stuping. Blir moro! Planlegger å øve inn et poseringsshow til Kr.sand Showlift Open! Blir sinnsykt bra! Føler at "sidechest-posen" begynner å sitte!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Biffboy's trening
« #23 : 07. april 2007, 01:07 »
Prøv å stå sidelengs mens du tar pronated grip cable crossovers, det gir noen sinnsyke detaljer. De blir lissom etset inn, hvis du skjønner hva jeg mener. Dette har opptil flere av buddybuilderene på forumet her sagt. Husk midlertidig å bruke løftehansker og reimer. MAN VIL JO IKKE RISKERE AT UNDERARMENE IKKE BLIR HARMONISKE I SYMETRIEN,,,  -ÅSMUND1979-

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #24 : 07. april 2007, 01:13 »
hehe blir nok ei rolig økt. Skal perse i alt som kan løftes! Skal du løfte stein i morra!

Dagens trening: 2 timers labbetur i sola!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Biffboy's trening
« #25 : 07. april 2007, 01:17 »
Liker dårlig å være "queen of stones" i huset, så må vel fort ta en stein-økt i morgen woot

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

Sv: Biffboy's trening
« #26 : 07. april 2007, 01:22 »
Hva skal du perse i, biffen ?

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #27 : 07. april 2007, 01:27 »
Hehey min mektige venn!

Må bli peck-deck supersetta reverse grip push-down. Og såklart hovedøvelsen, Melkedrikking og marsipanspising.... Nei i morra er det bare kosetrening, eksplosivt og farlig. Vurderer å stikke ut i sola etter trening og kaste noen hantler rundt i naturen! Nå er det bare å finne godformen!

Du da formen på topp?
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

Sv: Biffboy's trening
« #28 : 07. april 2007, 01:36 »
Hahah! Grin Jepp, formen er kjempe, ennda småstøl etter økten på city-gym.. Gleder meg allerede til trening på mandag, småkjedelig med hviledager synest jeg  :Smiley

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #29 : 07. april 2007, 01:41 »
hvile, pølser (og mat iblant), trening og mer hvile er nøkkelen til suksess
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!