Skrevet av Emne: Biffboy sin trening  (Lest 518315 ganger)

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Biffboy's trening
« #495 : 02. november 2007, 22:30 »
Dagens: Overkropp

-Decline hantelpress
falt av benken og reiv nesten i stykker brystet - artig øvelse som jeg ikke gjentar Cheesy


Hæ? Hadde regnet med at en mann av ditt kaliber hadde revet i stykker BENKEN, og ikke brystet Smiley

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #496 : 02. november 2007, 23:40 »
du kjører mange fine øvelser, beklager om jeg tar feil, men det ekke du som er leif ?

Takk takk. Stemmer det, men navnet er Leiv lol

Veldig bra frontbøy på deg i det siste Per! Imponerende at du har kommet deg så bra etter skadene.
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #497 : 02. november 2007, 23:42 »
Hæ? Hadde regnet med at en mann av ditt kaliber hadde revet i stykker BENKEN, og ikke brystet Smiley

 I Love You
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #498 : 03. november 2007, 15:40 »
Var så vidt jeg klarte å komme meg opp av senga i dag morges... Hadde ikke tenkt å trene.

Ossie dro meg med og det er jeg glad for.

Dagens: Overkropp

-Oppvarming Knebøy nakke opp til 115 (m.belte)

-Nakkepushpress (prøvde med dipp, gikk helt ok. Blir nok bedre etter hvert også)
opp til 85/2 x 5

-Pushpress (m. dipp)
60/2 x 4

-Sitt. brystpress (Life fitness)
115/8

-Sitt. sk.press (Life fitness)
65/7

-Fin økt.
-Nå er nervene på høyspenning. Start må holde seg idag.... Ber de høyeste makter om 3 poeng idag!!!!!
-Nå skal det drikkes!
-Skål Grin
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Biffboy's trening
« #499 : 03. november 2007, 18:38 »
Start ligger bra an! Grin Haha.. de vil ihvertfall ha det fineste stadionet i Adeccoligaen Tongue

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Biffboy's trening
« #500 : 03. november 2007, 18:40 »
Er det nå det er feil å komme med at man er Odd fan? Grin
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #501 : 04. november 2007, 12:35 »
Start ligger bra an! Grin Haha.. de vil ihvertfall ha det fineste stadionet i Adeccoligaen Tongue
Er det nå det er feil å komme med at man er Odd fan? Grin

 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Zuul

Sv: Biffboy's trening
« #502 : 04. november 2007, 12:41 »
Start? Undecided

Jeg vet åssen den der føles. Men dere kommer rake vegen attende, trøst deg med det. For min del (VIF) var addecco et kjærkomment avbrekk. Kamper ble vunnet, stemningen var god. Ser Soler vil flise til med 85 mill i budsjett, det burde gjøre susen

Det er bare fotball. Løfting som er viktig Azn

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #503 : 04. november 2007, 12:54 »
Start? Undecided

Jeg vet åssen den der føles. Men dere kommer rake vegen attende, trøst deg med det. For min del (VIF) var addecco et kjærkomment avbrekk. Kamper ble vunnet, stemningen var god. Ser Soler vil flise til med 85 mill i budsjett, det burde gjøre susen

Det er bare fotball. Løfting som er viktig Azn

Er redd for at veien blir lang opp hvis de ansetter tidenes tristeste mann (etter Stig Inge Bjørneboe) som trener - dvs Arne Sandstø...... En mindre karismatisk mann skal man lete lenge etter!

Men sant at fotball egentlig ikke er så viktig, men Start sitter svært dypt inne i sjela mi.
Noe som er helt sikkert er at fotballspillere er noen overbetalte bortskjemte primadonnaer! Rykker man ned fra Eliteserien skulle hele årslønna til spillerne og trenerne blitt tilbakebetalt, gjør man en så dårlig jobb så skulle man fått straff for det.
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Zuul

Sv: Biffboy's trening
« #504 : 04. november 2007, 13:31 »
Det jævligste som finnes er når man vet hva som står på spill for supporteren, og så daffer spilleren rundt ut på der omtrent som om de ikke gidder.

Og så reiser de bare videre etterpå når den dårlige jobben har ført til nedrykk. Så lenge det gir alt og rykker ned likevel så er det ikke noe å gjøre med.

Men hater det når du ser de ikke gidder

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Biffboy's trening
« #505 : 04. november 2007, 13:33 »
Hehe, overbetalte ja, og ihvertfall milevis unna å kunne kalle seg "toppidrettsutøvere". Den fysiske yteevnen til noen av disse gutta er nesten patetisk i forhold til det den kunne vært.

Nå er nok ikke dette sammenlignbart med mange andre lag, men kan huske jeg så en god del MK spillere ( den gangen de var i førstedivisjon) trene kvartbøy på sats. Innsatsen og fokuset var vel omtrent på nivå med eldretrimmen. De var mere opptatt av å snik-curle litt innimellom fittehistoriene. Ganske fantastisk med tanke på at de faktisk fikk BETALT for å prestere.

Blir provosert av at folk som får 500000+ i året, ikke er i bedre form enn det de er. Finnes folk som trener for MORO SKYLD som er hundre ganger mere målbevisste og fokuserte enn mange av eliteseriespillerne. Det finnes selvsagt unntak.

Utlogget Zuul

Sv: Biffboy's trening
« #506 : 04. november 2007, 13:37 »
Hadde jeg kunne levd av å trene og gjøre fysiske ting, fått meget godt med penger, tilrettelagt hverdag, støtteapparat osv hadde jeg mest sannsynlig tatt livet av meg med trening på relativt kort tid

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #507 : 04. november 2007, 13:45 »
Hehe veldig sant Dan Ruben! Honnør!

Ja tenk å fått betalt for å trene og prestere... Hadde jo vært helt fantastisk! Men å være mosjonist er ikke så galt det heller
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Biffboy's trening
« #508 : 04. november 2007, 19:09 »
Dagens: Kveldstur

ca 50 minutters tur (halvdelen løping & halvdelen rask gange) Gå
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Biffboy's trening
« #509 : 04. november 2007, 21:53 »
Dagens: Kveldstur

ca 50 minutters tur (halvdelen løping & halvdelen rask gange) Gå


Løper du 25 minutter i strekk?
Slikt hadde jeg aldri trodd om deg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!