Skrevet av Emne: Nå har jeg tenkt ganske mye over dette...  (Lest 1809 ganger)

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Nå har jeg tenkt ganske mye over dette...
« #15 : 18. januar 2005, 13:02 »


Du kan trøste deg med at når jeg var 20 år så hadde heller ikke jeg utviklet den mentale kapasiteten til å forstå at Elvis var kongen. Men du vil se at du blir klokere med årene.


Ja, viktig at de eldre viser litt storsinn her, Jan B! Det er så mange aspekter ved Kongen som gjør ham til det han er, at det krever en viss emosjonell modenhet for å kunne sette pris på ham. Bare kinnskjegget hans på begynnelsen av 70-tallet er uoppnåelig og uforståelig for ungdommen i dag.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Nå har jeg tenkt ganske mye over dette...
« #16 : 18. januar 2005, 14:13 »


Jeg syntes det er sørgelig at du, DU, som den store Bruce Lee fan du er, ikke tok min lille hyllest til Bruce ved å skrive julii - en liten touch av hans aksent. Så feil kan man altså ta.... Sad
Det er jo også feil. Det er i tilfelle med stor "J". "Julii".
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Nå har jeg tenkt ganske mye over dette...
« #17 : 18. januar 2005, 14:16 »

Ja, viktig at de eldre viser litt storsinn her, Jan B! Det er så mange aspekter ved Kongen som gjør ham til det han er, at det krever en viss emosjonell modenhet for å kunne sette pris på ham. Bare kinnskjegget hans på begynnelsen av 70-tallet er uoppnåelig og uforståelig for ungdommen i dag.

Jeg har


Ja, viktig at de eldre viser litt storsinn her, Jan B! Det er så mange aspekter ved Kongen som gjør ham til det han er, at det krever en viss emosjonell modenhet for å kunne sette pris på ham. Bare kinnskjegget hans på begynnelsen av 70-tallet er uoppnåelig og uforståelig for ungdommen i dag.

Kinnskjegg har jo faktisk kommet litt tilbake, men det er vel fremdeles få som har skikkelige børnere. De få gangene jeg har testet å få litt lengde på kinnskjegget så har jeg sett helt teit ut. Men så er jeg ikke akkurat Elvis heller.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Nå har jeg tenkt ganske mye over dette...
« #18 : 18. januar 2005, 22:12 »
PINK FLOYD ER GUDER!
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Nå har jeg tenkt ganske mye over dette...
« #19 : 18. januar 2005, 22:48 »
her må man vel heller se det hele i et historisk perspektiv og kalle det legender.. er det ingen som har noen "real-time gods" fra vår egen tidsepoke (dvs de siste årene) eller er det et kriterie at vedkommende enten er avgått ved døden eller har en fot i graven?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!