Skrevet av Emne: Dette er vel det verste jeg har sett......  (Lest 3372 ganger)

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Dette er vel det verste jeg har sett......
« #30 : 18. januar 2005, 21:38 »
Jeg velger herved å stenge denne tråden -av den enkle grunn at jeg etterhvert har sett meg rimelig lei av at voksne ellers oppegående folk gjør underholdning av å hetse og henge ut folk som faktisk har et stort og farlig problem som det ikke er like lett å gjøre noe med. Fryde seg over andres ulykke på den m åten - rett og slett skammelig.
Trenger folk dette for å føle seg bedre selv eller? Rett og slett patetisk.
Hadde det blitt lagt ut bilder av folk med anoreksi på samme måten hadde det vært ramaskrik - "fy så smakløst - denne personen er jo syk og trenger hjelp" - det er rett og slett for alvorlig å spøke med, men situasjonen til de som til stadighet henges ut her inne er også svært alvorlig og ikke noe å spøke med.

Dette er et forum som har til hensikt å fremme helse, trening og vælvere  - men kan ikke si at dette er en mye positiv måte å gjøre det på.
Disse folkene som enkelte her inne tydeligvis syns er så utrolig morsomt å henge ut er kanskje de som trenger hjelp fra denne type forum mest...men hva slags mottakelse og motivasjon ligger i å bli gjort narr av da?

Dere burde skamme dere rett og slett! Voksne mennesker oppføre seg sånn....
Lett for folk som sitter der med de perfekte små kroppene sine som aldri har bært på et overflødig gram fett i hele sitt liv. Tror dere virkelig at noen velger dette med vilje og glede?
Syns folk etterhvert kan begynne å tenke seg om litt her.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!