Skrevet av Emne: Blir du feit av proteinpulver????  (Lest 1343 ganger)

Utlogget nicho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Blir du feit av proteinpulver????
« : 18. januar 2005, 12:05 »

en kompis av meg sier du blir feit/basse/stor av protein?


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Blir du feit av proteinpulver????
« #1 : 18. januar 2005, 12:10 »
Nei, du blir ikke feit av protein. Det er bare tull. Det er mengden kcalorier du blir feit av, ikke at kcaloriene kommer fra protein. Så "kompisen" din tar helt feil !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Blir du feit av proteinpulver????
« #2 : 18. januar 2005, 14:51 »
man blir ikke overvektig av proteiner, men hvis man er gutt\mann kan man få nedsunket uterus ved bruk over lengre perioder.
med andre ord, ikke noe å tulle med og på grensen til farlig for de uvitende.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget leylas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 122

  • Axé!
SV: Blir du feit av proteinpulver????
« #3 : 18. januar 2005, 14:58 »
Jasså, gutter kan få nedsunket livmor? Interessant... woot

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Blir du feit av proteinpulver????
« #4 : 18. januar 2005, 15:11 »
så for meg den godeste nicho løpe til legen sin å spørre "kan du sjekke uterusen min ? jeg tror jeg kjenner den synker hvis jeg sitter helt stille og konsentrerer meg skikkelig altså!"
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Blir du feit av proteinpulver????
« #5 : 18. januar 2005, 15:31 »
Du kan bli feit på alt, du kan slanke deg på alt. Det er selfølgelig mengden som er avgjørende. Trodde ikke man måtte være litt "inn" i kosthold for å forstå det...

Utlogget trespasser

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

SV: Blir du feit av proteinpulver????
« #6 : 18. januar 2005, 15:41 »
det skal vel heller virke slankende... endrer på kroppssammensetningen  har jeg lest et sted og erfart. musklene vokser og tærer på fettet eller noe i den retningen

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: Blir du feit av proteinpulver????
« #7 : 18. januar 2005, 16:28 »
det skal vel heller virke slankende... endrer på kroppssammensetningen  har jeg lest et sted og erfart. musklene vokser og tærer på fettet eller noe i den retningen

hvis du ikke har noe fornuftig å si så ikke si noe i det hele tatt.

Over til spm, proteiner har mange oppgaver. En av dem er å bygge muskler. Vi er nødt til å få i oss proteiner for å bygge muskler. Proteiner får man igjennom mat. I noen tilfeller kan det være nyttig å spe på det daglige kostholdet med proteinpulver. Dette pulveret er ikke noe vidundermiddel. Det fungerer rett og slett på akuratt samme måten som proteinene du får i deg fra melka (hvis man ser litt bort i fra aminosyrekonsentrasjoner osv, men er jo ikke nødvendig å gå så langt inn på det temae i dette tilfellet). Om man blir feit av å innta proteinpulver spørs på ditt vanlige kosthold. Mat inneholder mange kalorier, det samme gjør proteinpulver da det faktisk bare er protein-konsentrert-mat. Hvis man inntar flere kalorier enn man klarer å forbrenne ender det opp som underhudsfett på kroppen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!