Skrevet av Emne: trenger hjelp av DC gutta  (Lest 5706 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: trenger hjelp av DC gutta
« #15 : 21. januar 2005, 14:34 »
Jeg hadde spist det du klarte, og heller tatt meg en gåtur hver morgen - kanskje med unntak av de dagene du trener bein.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget xander

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 260
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 260

SV: trenger hjelp av DC gutta
« #16 : 21. januar 2005, 14:41 »
ok, da legger jeg inn det ifra morra av.


Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: trenger hjelp av DC gutta
« #17 : 21. januar 2005, 14:47 »
Så DC går egentlig ut på å spise seg feit?
sjokk og vantro

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: trenger hjelp av DC gutta
« #18 : 21. januar 2005, 14:47 »
Så DC går egentlig ut på å spise seg feit?

Da har du mistforstått ja.....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: trenger hjelp av DC gutta
« #19 : 21. januar 2005, 14:55 »
Men det jeg opprinnelig lurte på har jeg ikke fått noe svar på her egentlig! etter din mening er det lurest å legge til 45min kardio om morgenen eller å spise mindre for å ikke legge på meg for mye fettvekt samtidig som jeg skal opp i muskelmasse. er redd for å spise for lite hvis jeg skal redusere på matintaket

Legger du på deg for mye fettvekt, spiser du for mye i forhold til det du forbruker, ikke for lite. Simple as that. Øke cardio og/eller redusere matinntak. Jeg kjører ikke DC-kosthold fullt ut, men har meget bra framgang for det. Du må prøve deg fram litt og.  Wink

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: trenger hjelp av DC gutta
« #20 : 21. januar 2005, 14:57 »


Legger du på deg for mye fettvekt, spiser du for mye i forhold til det du forbruker, ikke for lite. Simple as that. Øke cardio og/eller redusere matinntak. Jeg kjører ikke DC-kosthold fullt ut, men har meget bra framgang for det. Du må prøve deg fram litt og. Wink

H

Men det skal legges til at det vil være en fordel å holde kardioaktiviteten oppe og heller tillate seg å spise noe mer.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget xander

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 260
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 260

SV: trenger hjelp av DC gutta
« #21 : 21. januar 2005, 15:09 »
det er mulig jeg ordlegger meg litt rart, siden jeg får noen snåle svar innimellom her!!

Utlogget MrLean

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

SV: trenger hjelp av DC gutta
« #22 : 21. januar 2005, 16:54 »
UaC, har du ikke "lov" å gi info? Jeg så du ikke kunne si noe mer om kosthold pga din veileder... synes det høres rart ut.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: trenger hjelp av DC gutta
« #23 : 21. januar 2005, 17:00 »
UaC, har du ikke "lov" å gi info? Jeg så du ikke kunne si noe mer om kosthold pga din veileder... synes det høres rart ut.
Uac betaler penger for all hjelp og info han får... på en måte samme prinsippet som en egen coach for kosthold og egen personlig trener, bare i en og samme person og via mail og diskusjon.... ikke rart NOE blir fortrolig... fordi folk alltid står i fare for å ta ting ut av sin sammenheng og gjør derfor feil... noen som er dårlig dårlig "reklame" og lite hensiktsmessig da folk påstår de gjør som den og den "sier"...  Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: trenger hjelp av DC gutta
« #24 : 21. januar 2005, 17:56 »
UaC, har du ikke "lov" å gi info? Jeg så du ikke kunne si noe mer om kosthold pga din veileder... synes det høres rart ut.

Stemmer det Expedite sier her. Dette er et langvarig samarbeid, jeg har jobbet med han i 3 måneder og skal ikke gi meg med det enda, og betaler da noe for det. Det som diskuteres mellom han og meg er helt fortrolig - en samtale som går på tomannshånd. Da handler det om gjensidig respekt helt enkelt. Smiley Dette gjelder først og fremst kostholdet, men også rundt treningen. Jeg oppgir heller ikke alle detaljer i treningen min, men de grove skissene legger jeg ut her i dagboken min.

Forøvrig kan jeg legge til at min diett er skreddersydd til meg, og neppe av noen kjempeinteresse for andre hva gjelder grad av overførbarhet. Det er noe vi har brukt god tid på å komme frem til.

Men nok om det. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!