Skrevet av Emne: Doggcrapp  (Lest 12331 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 809
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 809

SV: Doggcrapp
« #60 : 15. februar 2005, 20:09 »
ved 14-15 reps i et straightset, går jeg neste gang opp på vekt, og satser på 7+3 reps.. altså 1 RP sett på to siffer tilsammen... Smiley

Utlogget xander

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 260
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 260

SV: Doggcrapp
« #61 : 15. februar 2005, 20:28 »
Jeg øker med 5 kilo hver økt på nesten alle øvelsene utenom noen av de små muskelgruppene. pleier også å slå repitisjons antallet mitt med opp til 2-5 totalt etter RP samtidig som jeg legger på 5 kg ekstra

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Doggcrapp
« #62 : 15. februar 2005, 20:38 »
Forresten, har dere en regel for når dere øker vekten, i stedet for å satse på flere repetisjoner?
Nope..
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 998
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 998

  • Lift like a lift
SV: Doggcrapp
« #63 : 16. februar 2005, 00:39 »
Forresten, har dere en regel for når dere øker vekten, i stedet for å satse på flere repetisjoner?

Tar det litt på magefølelsen, men liker å ligge litt høyt i reps (14-15-16-17-18 reps inkl. 1RP). Har jeg en god dag, øker jeg vekten mye. Har jeg en dårlig dag, øker jeg lite eller ingenting. Har jeg en ekstremt dårlig dag, øker jeg vekten litt for å slippe å "miste" øvelsen selv om reps går ned. (Har ikke skjedd enda da.  Wink .)

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 308
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 308

  • There is only one person in which I believe.
SV: Doggcrapp
« #64 : 16. februar 2005, 06:22 »
Forresten, har dere en regel for når dere øker vekten, i stedet for å satse på flere repetisjoner?

ca. 10 % hver gang. Smiley


Tar det litt på magefølelsen, men liker å ligge litt høyt i reps (14-15-16-17-18 reps inkl. 1RP). Har jeg en god dag, øker jeg vekten mye. Har jeg en dårlig dag, øker jeg lite eller ingenting. Har jeg en ekstremt dårlig dag, øker jeg vekten litt for å slippe å "miste" øvelsen selv om reps går ned. (Har ikke skjedd enda da.  Wink .)

H

Dette hørtes på grensen til feigt ut spør du meg..... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Doggcrapp
« #65 : 16. februar 2005, 17:28 »
Styrken har økt for hver økt på samtlige muskelgrupper, men i dag ble jeg litt for eplekjekk på benkpress, og fikk kun skvist ut syv repetisjoner (ikke inkludert RP-sett). Hva ville dere gjort på neste økt? Redusert vekten, eller fortsatt inntill jeg ihvertfall klarer 11-12 repetisjoner?
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Doggcrapp
« #66 : 16. februar 2005, 17:32 »
Det er forresten veldig digg å ha slike korte økter.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Doggcrapp
« #67 : 16. februar 2005, 20:19 »
Styrken har økt for hver økt på samtlige muskelgrupper, men i dag ble jeg litt for eplekjekk på benkpress, og fikk kun skvist ut syv repetisjoner (ikke inkludert RP-sett). Hva ville dere gjort på neste økt? Redusert vekten, eller fortsatt inntill jeg ihvertfall klarer 11-12 repetisjoner?
Hvis du trener uten rp-sett ville jeg lagt på et RP sett så du kom oppi noen rep til. Ikke redusert vekten.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 308
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 308

  • There is only one person in which I believe.
SV: Doggcrapp
« #68 : 17. februar 2005, 09:48 »
Det er forresten veldig digg å ha slike korte økter.

Hva legger du i kort økt ??


Styrken har økt for hver økt på samtlige muskelgrupper, men i dag ble jeg litt for eplekjekk på benkpress, og fikk kun skvist ut syv repetisjoner (ikke inkludert RP-sett). Hva ville dere gjort på neste økt? Redusert vekten, eller fortsatt inntill jeg ihvertfall klarer 11-12 repetisjoner?

7 reps totalt ? Du bruker ikke RP-sett ? I så fall hadde jeg kjørt samme vekta en gang til. Bruker du RP hadde jeg økt neste gang også, men da litt mindre. Smiley




Styrken har økt for hver økt på samtlige muskelgrupper, men i dag ble jeg litt for eplekjekk på benkpress, og fikk kun skvist ut syv repetisjoner (ikke inkludert RP-sett). Hva ville dere gjort på neste økt? Redusert vekten, eller fortsatt inntill jeg ihvertfall klarer 11-12 repetisjoner?

Du skal være eplekjekk. Ta sjanser her og sats !! Går det ikke, så går det ikke - da finner du en ny øvelser og bytter. Men du skal ikke safe hele veien her - det er for feiginger !!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Doggcrapp
« #69 : 17. februar 2005, 12:12 »
Styrken har økt for hver økt på samtlige muskelgrupper, men i dag ble jeg litt for eplekjekk på benkpress, og fikk kun skvist ut syv repetisjoner (ikke inkludert RP-sett). Hva ville dere gjort på neste økt? Redusert vekten, eller fortsatt inntill jeg ihvertfall klarer 11-12 repetisjoner?

Ja, jeg vet ikke hvor mye du har økt i belastning på benkpress da, men jeg ville personlig ikke redusert belastningen, og heller satset på å øke litt i reps på "hovedsettet" i tillegg kommer noen reps på RP-sett.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Doggcrapp
« #70 : 17. februar 2005, 15:12 »


Hva legger du i kort økt ??




7 reps totalt ? Du bruker ikke RP-sett ? I så fall hadde jeg kjørt samme vekta en gang til. Bruker du RP hadde jeg økt neste gang også, men da litt mindre. Smiley






Du skal være eplekjekk. Ta sjanser her og sats !! Går det ikke, så går det ikke - da finner du en ny øvelser og bytter. Men du skal ikke safe hele veien her - det er for feiginger !!

Jeg har to RP-sett per øvelse. Kommer stort sett opp i 25 repetisjoner tilsammen. I meste laget, kanskje?
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Doggcrapp
« #71 : 17. februar 2005, 15:13 »


Hva legger du i kort økt ??

Tja, tyve minutter cirka?



I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 998
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 998

  • Lift like a lift
SV: Doggcrapp
« #72 : 17. februar 2005, 16:19 »


Jeg har to RP-sett per øvelse. Kommer stort sett opp i 25 repetisjoner tilsammen. I meste laget, kanskje?

Du øker jo bare vektene fra økt til økt, så repsene blir jo tvunget ned etter hvert uansett. Hvis ikke, vel, da viser jo det bare at programmet funker!  Wink Intet hastverk på økningene, er min mening. Øker selv vektene ca. 5% i snitt fra økt til økt. Reps har ikke gått veldig mye ned enda.  Smile

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: Doggcrapp
« #73 : 17. februar 2005, 16:21 »
føler du at det volummessig  gir en økning hitman?

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 998
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 998

  • Lift like a lift
SV: Doggcrapp
« #74 : 17. februar 2005, 16:23 »
føler du at det volummessig gir en økning hitman?

Har bare holdt på i 10 uker eller så, men klager ikke på volumøkningene nei.  Smile
Erfaring er den talentløses trøst

Gå til:  

Sunn mat: Knasende gode knekkebrød

Kosthold21.10.2019166

Dette knekkebrødet bør du spise.

Slik lager du sunnere taco

Kosthold18.10.2019452

Så mange kilokalorier kan du spare i sunn taco.
Hva med snickersgrøt eller ovnsbakt dessertgrøt?
Peanøttsmør er populært både til grøt, brødskiva og middag. Lag din egen!
Hva slags oljer bør du velge? Vi avslører de beste kildene.