Skrevet av Emne: Doggcrapp  (Lest 17283 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Doggcrapp
« #30 : 31. januar 2005, 06:09 »
Kan jo selvfølgelig kun snakke av egen erfaring, men det vil nok gå lang tid før jeg velger å gå vekk fra DC nå. Er også enig i dette med periodisering, og DC legger jo opp til det - cruisingen er en ting, den kan jo også gjøres lenger om det trengs. Variasjonen får man bra egentlig, bytte av øvelser skjer jo, samtidig som hver øvelse kun brukes en gang hver 14. dag.

Men det perfekte program, det er det vel ingen som har funnet enda, og det spørs vel om noen gjør det også. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Doggcrapp
« #31 : 31. januar 2005, 08:55 »
Kan jo selvfølgelig kun snakke av egen erfaring, men det vil nok gå lang tid før jeg velger å gå vekk fra DC nå. Er også enig i dette med periodisering, og DC legger jo opp til det - cruisingen er en ting, den kan jo også gjøres lenger om det trengs. Variasjonen får man bra egentlig, bytte av øvelser skjer jo, samtidig som hver øvelse kun brukes en gang hver 14. dag.

Men det perfekte program, det er det vel ingen som har funnet enda, og det spørs vel om noen gjør det også. Smiley

Det viktigste er nå en gang å tru på det en gjør trur nå jeg.

Det er uansett for tidlig å si noe om hvor effektivt det har vært mht muskelvekst for din del i og med at du tross alt har bedrevet dette kjøret kort tid ennå, men "time will show"! Med den innsatsviljen du legger for en dag så må det jo bli resultater ut av det - uansett tilnærming liksom. Jeg lar meg i allefall imponere  2thumbsup


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Doggcrapp
« #32 : 31. januar 2005, 12:00 »
UAC er en sta fyr og lar seg ikke så lett rikke fra noe han tror på. Og dermed har han vel også oppfylt ditt kriterie Tric.

Jeg sier i hvertfall; hvis noe ikke virker så gjør noe annet Wink

Soje

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Doggcrapp
« #33 : 31. januar 2005, 12:03 »
Angus Young... De som ikke vet hvem han er, never you mind then.. Han sa at; "If you got a good sound, stay with it!" han forhåndsinstilte alle amplifierne han fikk fra Marshall, og tok knottene av dem etterpå, slik at det ikke skulle gå å stille vekk lyden...

Never change a winning team!

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Doggcrapp
« #34 : 31. januar 2005, 12:06 »
Blir vel noe av det samme vi mener da ja....

Soje

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Doggcrapp
« #35 : 31. januar 2005, 12:08 »
Angus Young... De som ikke vet hvem han er, never you mind then.. Han sa at; "If you got a good sound, stay with it!" han forhåndsinstilte alle amplifierne han fikk fra Marshall, og tok knottene av dem etterpå, slik at det ikke skulle gå å stille vekk lyden...

Never change a winning team!

Nå var vel Angus bare en av brikkene i akkurat det vinnende laget  der.......... Men rett skal være rett sounden har holdt seg til tross for litt trøbbel med vokalistene.......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Doggcrapp
« #36 : 31. januar 2005, 12:13 »
... og litt uhell i fylla...  rofl

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Doggcrapp
« #37 : 31. januar 2005, 12:32 »
UAC er en sta fyr og lar seg ikke så lett rikke fra noe han tror på. Og dermed har han vel også oppfylt ditt kriterie Tric.

Jeg sier i hvertfall; hvis noe ikke virker så gjør noe annet Wink

Soje

Jepp, jeg har stor tro på at UaC kommer til å få gode resultater av dette jeg.

Jeg er personlig av den typen som gjerne bytter litt selv om jeg for tiden bedriver noe som åpenbart funker bra. Jeg skifter imidlertid sjelden dramatisk, og like sjelden uten en form for planlegging i forkant, men like fullt..... Min motivasjon er å holde det "varmt" så å si - eller mao å føle at en ikke bedriver det "samma gamle" år etter år liksom.

Har selv prøvd DC en kortere periode for et års tid siden (det var jo en stor sak på "Fitnessprat" for et drøyt år siden) - men for min del ble det helt feil rent motivasjonsmessig (les - "booooring"....).

Det er dermed ikke sagt at jeg ikke tror det har noe for seg, for det har det helt sikkert!

De beste trener nå en gang ganske så anderledes tross alt - i allefall til nå........ Men det finnes som kjent flere veier til Rom. Hva fremtiden bringer til massene er jo nokså uvisst ennå - heldigvis........
 Måten DC blir presentert i dag er i allefall ikke med på å øke troverdigheten av opplegget..... Masse skriblerier for å øke interessen blandt unge menn med lett-sittende penger, sånn at de kan skave til seg noen dollars- "fair enough". Hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde evnet det......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Doggcrapp
« #38 : 31. januar 2005, 12:35 »
... og litt uhell i fylla... rofl

Uff - det var jo litt trist da, for det var trøkk i ham som vokalist, så lenge han ikke lå på ryggen med kjeften full av spy liksom.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Doggcrapp
« #39 : 31. januar 2005, 12:37 »
sort-hvitt videoen av "Let there be rock" med Bon Scott dopa og i live er unik....
.. nå er jeg way off topic igjen!!!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Doggcrapp
« #40 : 31. januar 2005, 12:42 »


Jepp, jeg har stor tro på at UaC kommer til å få gode resultater av dette jeg.

Jeg er personlig av den typen som gjerne bytter litt selv om jeg for tiden bedriver noe som åpenbart funker bra. Jeg skifter imidlertid sjelden dramatisk, og like sjelden uten en form for planlegging i forkant, men like fullt..... Min motivasjon er å holde det "varmt" så å si - eller mao å føle at en ikke bedriver det "samma gamle" år etter år liksom.

Har selv prøvd DC en kortere periode for et års tid siden (det var jo en stor sak på "Fitnessprat" for et drøyt år siden) - men for min del ble det helt feil rent motivasjonsmessig (les - "booooring"....).

Det er dermed ikke sagt at jeg ikke tror det har noe for seg, for det har det helt sikkert!

De beste trener nå en gang ganske så anderledes tross alt - i allefall til nå........ Men det finnes som kjent flere veier til Rom. Hva fremtiden bringer til massene er jo nokså uvisst ennå - heldigvis........
 Måten DC blir presentert i dag er i allefall ikke med på å øke troverdigheten av opplegget..... Masse skriblerier for å øke interessen blandt unge menn med lett-sittende penger, sånn at de kan skave til seg noen dollars- "fair enough". Hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde evnet det......

Aller først et veldig bra innlegg Tric. Og som du selv sier, du syntes det var kjedelig, og da sier det seg selv at det ikke fungerer. Trivsel er jo pri en, enten man trener slik eller slik.

Men at de beste ikke trener slik, ikke HST osv.., det blir litt å tviholde på historien uten å ville noe nytt spør du meg. Jeg har faktisk stor tro på at vi vil se flere av "de store gutta" trener på andre måter i fremtiden. Om det er DC er sikkert en annen sak, men det finnes faktisk flere bra unge amerikanere som er på vei opp nå, som kjører det opplegget. Tilsvarende finner du sikkert folk som trener HST også.

Og når det gjelder det med DC og penger, så er jeg sterkt uenig med deg. Jeg tror jeg skal love deg at du aldri hadde giddet å gjøre den jobben de gutta der gjør - i hvert fall ikke for så lite penger det strengt tatt er. Målt i tid er nok den timelønna utrolig dårlig. Men jeg skal likevel benytte sjansen til å berømme de, for de svarer utrolig fort så sant de kan, forklarer og driver. Og aldri sure miner. Selv om de sikkert har fått spørsmålene utallige ganger tidligere. Så akkurat på det punktet kan jeg ikke få fullrost de, og jeg hadde aldri gjort den jobben selv. Jeg har brukt en god del tid på de samtalene selv, og jeg vil nå våge å påstå at jeg ikke på langt nær er av de som spør og graver mest.

Skal vi først snakke om bortkastete penger, vil jeg heller se på Personlig Trening på type SATS osv..... sammenlign den prisen med hva DC tar........ og ikke minst, hva du har igjen for det.

Men nok om det. Smiley

Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Doggcrapp
« #41 : 31. januar 2005, 13:13 »
Aller først et veldig bra innlegg Tric. Og som du selv sier, du syntes det var kjedelig, og da sier det seg selv at det ikke fungerer. Trivsel er jo pri en, enten man trener slik eller slik.

Takk for det du. Om det funka eller ikke er jo umulig å si basert på et par måneders tid liksom, men likevel...

Men at de beste ikke trener slik, ikke HST osv.., det blir litt å tviholde på historien uten å ville noe nytt spør du meg. Jeg har faktisk stor tro på at vi vil se flere av "de store gutta" trener på andre måter i fremtiden. Om det er DC er sikkert en annen sak, men det finnes faktisk flere bra unge amerikanere som er på vei opp nå, som kjører det opplegget. Tilsvarende finner du sikkert folk som trener HST også.

Det var vel noe slikt jeg mente jeg også i grunn......
I USA finnes det for øvrig tusner av unge menn som ville sjokkert publikummet på en norsk byggerscene - helt uavhengig av hvordan de trente........ Noe må det være de gjøre der borte som de ikke gjør nok av her i allefall - for det er en vanvittig nivåforskjell......

Og når det gjelder det med DC og penger, så er jeg sterkt uenig med deg. Jeg tror jeg skal love deg at du aldri hadde giddet å gjøre den jobben de gutta der gjør - i hvert fall ikke for så lite penger det strengt tatt er. Målt i tid er nok den timelønna utrolig dårlig. Men jeg skal likevel benytte sjansen til å berømme de, for de svarer utrolig fort så sant de kan, forklarer og driver. Og aldri sure miner. Selv om de sikkert har fått spørsmålene utallige ganger tidligere. Så akkurat på det punktet kan jeg ikke få fullrost de, og jeg hadde aldri gjort den jobben selv. Jeg har brukt en god del tid på de samtalene selv, og jeg vil nå våge å påstå at jeg ikke på langt nær er av de som spør og graver mest.

Skal vi først snakke om bortkastete penger, vil jeg heller se på Personlig Trening på type SATS osv..... sammenlign den prisen med hva DC tar........ og ikke minst, hva du har igjen for det.


Mulig det....  Wink  Men du har helt rett - jeg trives mer enn godt i den jobben jeg har, så jeg har ingen planer om å bytte over til noe nytt.........

PT'ene er jeg enig i å nedgradere betydningen av dah......... men nå er det vel ikke så mange "seiøse" som legger penga sine i det heller dah..... For oss litt mer useriøse så er det sikkert vel anvendte penger.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget ::sb::

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

SV: Doggcrapp
« #42 : 31. januar 2005, 13:16 »
Det viktigste med disse programmene, enten det er ryp eller doggcrapp, er for min del at det setter fokus på treningen, progresjon, kosthold. Man holder seg motivert, og følger mer med på hvordan man utfører en treningsøkt. Man unngår å falle i den "det rusler og går"-fella, hvor man trener de samme øvelsene med de samme vektene år etter år.

De fleste opplever også at man blir sterkere og hardere når man bytter program. Noe skyldes nok placebo-effekten av at man plustelig blir mer obs på hva man gjør og at motivasjonen er på topp.

Om de store gutta bruker disse programmene, kan være et godt argument - men for min del er det ikke det. Jeg har mindre treningstid til disposisjon enn proffe-gutter. Kan ikke trene to økter om dagen. Jeg bruker ikke super-kosttidskudd. Har derfor også mindre evne til å restituere meg. Så det er ikke nødvendigvis slik at det som fungererer for profesjonelle utøvere, er det samme som virker for meg.

Men jeg trenger et program som tvinger meg til progresjon og holder meg motivert.
-=rYp=-

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Doggcrapp
« #43 : 31. januar 2005, 13:40 »
Det viktigste med disse programmene, enten det er ryp eller doggcrapp, er for min del at det setter fokus på treningen, progresjon, kosthold. Man holder seg motivert, og følger mer med på hvordan man utfører en treningsøkt. Man unngår å falle i den "det rusler og går"-fella, hvor man trener de samme øvelsene med de samme vektene år etter år.

De fleste opplever også at man blir sterkere og hardere når man bytter program. Noe skyldes nok placebo-effekten av at man plustelig blir mer obs på hva man gjør og at motivasjonen er på topp.

Om de store gutta bruker disse programmene, kan være et godt argument - men for min del er det ikke det. Jeg har mindre treningstid til disposisjon enn proffe-gutter. Kan ikke trene to økter om dagen. Jeg bruker ikke super-kosttidskudd. Har derfor også mindre evne til å restituere meg. Så det er ikke nødvendigvis slik at det som fungererer for profesjonelle utøvere, er det samme som virker for meg.

Men jeg trenger et program som tvinger meg til progresjon og holder meg motivert.

Sånn - der fikk du din første honnør. Bra skrevet.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Doggcrapp
« #44 : 11. februar 2005, 12:55 »
Nå har jeg trent noen uker med DC-opplegget. Jeg liker at øktene er korte, og det er også motiverende at styrken øker fra økt til økt. Jeg mistenker at deler av DC sin suksess, er at han gjør folk klar over at enkelte må tvangsfore seg selv for å få merkbar framgang, og var derfor litt nysgjerrig på hvor stor andel av de rapporte styrkeøkningene som var et resultat av stort kalorioverskudd.

Jeg bruker kun en øvelse for skulder, biceps og triceps, men har tre for resten av musklene. Orker ikke å rotere rundt med x antall øvelser for de små muskelgruppene. 
I positiv nitrogenbalanse.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!