Skrevet av Emne: Singel eller kjærste?  (Lest 228034 ganger)

Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Sv: Singel eller kjærste?
« #960 : 21. juli 2010, 19:27 »
Ja da gikk det unna Smiley
Men ja, folk får unger etter ett år ilag, men om man gifter seg etter ett år så får jo folk bakoversveis, det fatter ikke jeg?? Gifter man seg så kan man fint skilles Cheesy Det kan man ikke med unger derimot, det blir et samarbeid resten av livet det....

Var i et forhold i 7 år selv, men ja det gjorde jeg ende på for litt over ett år siden Tongue


ett år? vi fikk unger etter 1 time ilag

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Singel eller kjærste?
« #961 : 21. juli 2010, 19:31 »
Singel som er livet Cheesy
Trening er eneste man kan elske.. <3 Smiley
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Singel eller kjærste?
« #962 : 21. juli 2010, 20:38 »
Hva skal man med kjærester hvis man liker å lage mat selv? Wink
Hva skal man med kjærester hvis man liker å lage mat selv? Wink

Hva med oppvask, klesvask, husvask og litt krumspring i høyet?

Løsningen kan riktignok være så enkel som at man skaffer seg en pulbar vaskehjelp. Alle fordelene og ingen av ulempene til halve prisen.

You know I like your style, I really do.

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Singel eller kjærste?
« #963 : 21. juli 2010, 20:41 »
kjerringer, kanke leve med dem, kanke leve uten dem


Joseph Fritzl fant løsningen, en sann innovator og foregangsmann for fremtidens husholdning.

You know I like your style, I really do.

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Singel eller kjærste?
« #964 : 21. juli 2010, 20:56 »
Jeg har en teori om at den totale tiden tilbragt med fast følge for et individ er omvendt proposjonal med muskelmasse og fettprosent. Dvs de som har høy muskelmasse og lav fettprosent har i gjennomsnitt hatt fast følge i kortere perioder, enn deres mindre veltrente motparter.

Om dette i hovedsak skyldes at den veltrente bruker for mye tid på kropp ofte grunnet manglende selvtilitt, eller om det skyldes at den muskeløse puler rundt i større grad er vanskelig å si. Men det kan også skyldes at fast følge gir mindre tid til trening, øker stressnivået og fører til mer usunn føde og flere kalorier. Et annet aspekt er jo at når kjerringa gjør alt husarbeidet så mister man jo litt trening.

Jeg vil si alle fire har innflytelse, med varierende grad.

You know I like your style, I really do.

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Singel eller kjærste?
« #965 : 21. juli 2010, 21:01 »
Hiver meg på.
Er singel men har datet samme jenta ganske lenge.
Fått litt angst for kjæreste definisjonen og vil ta ting saaaaakte. Har mine særheter og trenger litt fri i blant.
Men synes det er godt å ha noen. Har aldri skjønt hva som er så bra med å date mange eller plukke opp nye på byen hver helg. Med mindre man har veldig flaks og kjemien og alt klaffer veldig på første forsøk,, så er definitivt sex best når man har blitt litt bedre kjent med kroppene til hverandre.

Har lyst på kone, unger, hus med hage litt utenfor buyen og bikkje. Men ser det liksom ikke realistisk innen de nærmeste årene.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Singel eller kjærste?
« #966 : 21. juli 2010, 21:11 »
Jeg har en teori om at den totale tiden tilbragt med fast følge for et individ er omvendt proposjonal med muskelmasse og fettprosent. Dvs de som har høy muskelmasse og lav fettprosent har i gjennomsnitt hatt fast følge i kortere perioder, enn deres mindre veltrente motparter.

Om dette i hovedsak skyldes at den veltrente bruker for mye tid på kropp ofte grunnet manglende selvtilitt, eller om det skyldes at den muskeløse puler rundt i større grad er vanskelig å si. Men det kan også skyldes at fast følge gir mindre tid til trening, øker stressnivået og fører til mer usunn føde og flere kalorier. Et annet aspekt er jo at når kjerringa gjør alt husarbeidet så mister man jo litt trening.

Jeg vil si alle fire har innflytelse, med varierende grad.



Honnør for denne gitt Smiley

kone,hus,unger,hageflekk og hund?? <-- FAEN så kjedelig sier bare jeg....


Nei jeg skal nok klare å bli lykkelig gift engang (om det fins noe mannfolk som tørr,haha)
Masse unger, og husmorsbil og "det lykkelige" liv blir det aldri.....
Folk er for opptatte av det "normale" og at man skal være så inn i helvette LYKKELI framfor alle og enhver man med å kunne VISE hus og unger,flott hage osv så alle kan se hvor fint man har det ilag, at man glemmer av å faktisk VÆRE det.....

Nei folk får leve i sine bobler av "lykke", jeg går ut og trekker frisk luft istede!

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Singel eller kjærste?
« #967 : 21. juli 2010, 23:21 »
Folk er for opptatte av det "normale" og at man skal være så inn i helvette LYKKELI framfor alle og enhver man med å kunne VISE hus og unger,flott hage osv så alle kan se hvor fint man har det ilag, at man glemmer av å faktisk VÆRE det.....
Litt av en setning. Skjønner du ble litt engasjert der...

Hus, hage, unger og bikkje er kjedelig? Jeg ser ikke helt den, tvert imot. Bikkje har du jo selv og vet hvor mye det gir. Kan ikke tenke meg noe mindre kjedelig enn unger. Og velger uten tvil et dritkult hus man kan gjøre masse med fremfor en liten leilighet.

Tror ikke anonyme folk som bor ensomt i små leiligheter rundt om i byen har det så mye mer spennende. Heller ikke den selvdesktruktive hypomane som reiser verden rundt i forsøk på å finne seg selv, men bare får kortvarige følelser av lykke før desperasjonen og håpløsheten igjen tar tak.

Sikkert en del som er mer opptatt av å vise at de er lykkelige enn å faktisk være det. Mange som  syter og gir uttrykk for at alt er så jævelig også. Når de egentlig har mer enn de fortjener og burde lære seg å sette pris på livet.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Singel eller kjærste?
« #968 : 22. juli 2010, 11:28 »
Been there done that, såe derfor jeg kan bastant si at det livet ikke er noe for meg.

Hus kan jeg ha, unger kan jeg ha, bikkje kan jeg ha, men ikke i den settingen som du nevner. Min bikkje er langt ifra noen familiehund som man setter i en godstol i det store flotte huset på landet og venter på at ungene skal ville ta han ut i hagen og leke med han...

Vi er alle forskjellige, og er lykkelige i forskjellige settinger, men det å late som eller innbille seg at man er lykkelig i det som normalsamfunnet mener er definisjonen på et bra familieliv (som er skremmende lik den settingen du ramsa opp som "lykke") er det tragisk mange som gjør.... og bitene av det plukker jeg opp hver dag på jobben min bl.a.

Så lykke til med det livet du Wink

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Singel eller kjærste?
« #969 : 22. juli 2010, 11:38 »
Litt av en setning. Skjønner du ble litt engasjert der...

Hus, hage, unger og bikkje er kjedelig? Jeg ser ikke helt den, tvert imot. Bikkje har du jo selv og vet hvor mye det gir. Kan ikke tenke meg noe mindre kjedelig enn unger. Og velger uten tvil et dritkult hus man kan gjøre masse med fremfor en liten leilighet.

Tror ikke anonyme folk som bor ensomt i små leiligheter rundt om i byen har det så mye mer spennende. Heller ikke den selvdesktruktive hypomane som reiser verden rundt i forsøk på å finne seg selv, men bare får kortvarige følelser av lykke før desperasjonen og håpløsheten igjen tar tak.

Sikkert en del som er mer opptatt av å vise at de er lykkelige enn å faktisk være det. Mange som  syter og gir uttrykk for at alt er så jævelig også. Når de egentlig har mer enn de fortjener og burde lære seg å sette pris på livet.

Å være lykkelig er individuell sak, jeg kan godt skjønne at noen ønsker å ha et litt mere fritt spillerom til å gjøre akkurat det de har lyst til. Å sette et fasit svar at de som ikke har fast følge er ensomme og desperate er unyansert og lite gjennomtenkt.

Personlig har jeg lyst til å finne den rette, som jeg kan tilbringe resten av livet med, men dette gjelder nødvendigvis ikke alle. Og dette bør man respektere Smiley
You know I like your style, I really do.

Utlogget jaycutler

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

Sv: Singel eller kjærste?
« #970 : 22. juli 2010, 13:29 »
HOHOHOHOHOHOHO...Er Blodsrit bitter eller noe  Grin
|||||--WPC Norge--|||||

Sterk, blid og fordomsfri

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Singel eller kjærste?
« #971 : 22. juli 2010, 13:35 »
kan ikke alle bare være venner

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Singel eller kjærste?
« #972 : 22. juli 2010, 14:58 »
Blodsrit har vært kjempebitter hun Wink
Hun fresa opp hele hagen med bilen sin hun til det store flotte huset på landet hun for over ett år siden *ler*

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Singel eller kjærste?
« #973 : 22. juli 2010, 15:12 »
Been there done that, såe derfor jeg kan bastant si at det livet ikke er noe for meg.

Hus kan jeg ha, unger kan jeg ha, bikkje kan jeg ha, men ikke i den settingen som du nevner. Min bikkje er langt ifra noen familiehund som man setter i en godstol i det store flotte huset på landet og venter på at ungene skal ville ta han ut i hagen og leke med han...

Vi er alle forskjellige, og er lykkelige i forskjellige settinger, men det å late som eller innbille seg at man er lykkelig i det som normalsamfunnet mener er definisjonen på et bra familieliv (som er skremmende lik den settingen du ramsa opp som "lykke") er det tragisk mange som gjør.... og bitene av det plukker jeg opp hver dag på jobben min bl.a.

Så lykke til med det livet du Wink
Ikke si det til dama, men her ble jeg nesten litt fristet til å foreslå et kompromiss. Jeg vet ikke om det er tilfelle, men jeg går ut ifra at du ikke er så glad i høy-BMI-gutter. Som du vet så er ikke jeg så glad i tatoveringer, men forslaget mitt, som jeg var litt fristet på, var at du kunne godta magen min og jeg tatoveringene dine. For da tror jeg faktisk vi to kunne vært ganske lykkelige sammen uten at vi hadde trengt å vise det Smiley Jeg liker heller ikke slike A4-liv der lykke er å gjøre det samme som alle andre som prøver å vise at de er lykkelige. Nesten alle er slik at de vil imponere slekt og venner med hvor lykkelige de er ; man må ha fått det til på den måten som de vet er andres kriterier for lykke for å ikke føle seg mislykket. Slik er ikke vi to, tror jeg, Blodsrit Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Singel eller kjærste?
« #974 : 22. juli 2010, 15:13 »
Blodsrit har vært kjempebitter hun Wink
Hun fresa opp hele hagen med bilen sin hun til det store flotte huset på landet hun for over ett år siden *ler*

Det oset noe slikt av de innleggene ja  Grin



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!