Skrevet av Emne: Doping  (Lest 66990 ganger)

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Doping
« #285 : 17. november 2009, 19:13 »
Dette må du backe opp med kilder. Jeg vil ha kilder på at:
*ErikV er det mest plagsomme forumtrollet du har opplevd. (where did I go wrong?)
*At ErikV har null livserfaring.
*At ErikV hyler og skriker etter kilder på hvert minste utsagn.


Forøvrig:Wait what?! He didn't just say what I think he did... did he?



At du får 5 honnører for et innlegg der du skyter deg selv i foten noe så til de grader sier vell det meste om "den gjennomsnittlige treningsforumbruker". Ja, forumet hadde vært bedre om vi hadde SLUPPET å spurt om kilder hele tiden, men med det faglige nivået som til tider vises her inne så er det nødvendig å spørre etter kilder, enkelt og greit fordi mange ikke aner hva de snakker om. Da er det greit å se om de har noe faglig tyngde bak det de påstår, dette forstår du vell? Og det er ganske drøyt å si at alle som boler (utenom idrett) jukser, da det å jukse er et negativt ladd ord. Det som egentlig menes er at vedkommende ikke liker folk som er større enn ham, og at dersom de bruker bol så er mener vedkommende at dette er juks. Well, guess what, det er ikke juks! Er det da juks i f.eks ekstremsportkonkurranser at noen tenker mindre på konsekvenser enn andre? De kan gjøre sykere triks fordi de ikke tenker over konsekvensene hvis de faller.

Et forum der man ikke trengte å be om kilder hadde vært en drøm! Men desverre er det slik på treningsforum at hvem som helst kan ytre sin mening, og vi vet alle at 90% av befolkningen er fucking idiots. Vil du ha en kilde på det? Det er min personlige mening. Se til hitler tråden for å se en tråd der folk istedenfor å kverulere om hvor idiotisk det er å be om kilder, faktisk poster kilder. Selv om det som diskuteres minner om en konspirasjonsteori, så er det en av de beste trådene på lenge her på treningsforum, hva angår faglig riktighet og tyngde i alle fall.

... Og der kom kverulant nummer 2 som saman med ErikV dreg nivået på dette forumet ned kraftigt.

Vil berre quote denne ein gang til : 

Sitat
Se til hitler tråden for å se en tråd der folk istedenfor å kverulere om hvor idiotisk det er å be om kilder, faktisk poster kilder. Selv om det som diskuteres minner om en konspirasjonsteori, så er det en av de beste trådene på lenge her på treningsforum, hva angår faglig riktighet og tyngde i alle fall.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #286 : 17. november 2009, 19:16 »
Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller skal gå å telle føflekkene på bikkja mi enn å diskutere med deg. Tror faktisk jeg gjør det...

oh the ironi!

Du går inn i en diskusjon med intensjonen om å såre følelsene til motparten?

tror ikke du skal være redd for å "falle ned" på noe som helst nivå gitt. Du har nok truffet bunnen allerede.


Også alltid en vinnende taktikk å bare stikke av når du innser at du har bæsja på leggen.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #287 : 17. november 2009, 19:16 »
... Og der kom kverulant nummer 2 som saman med ErikV dreg nivået på dette forumet ned kraftigt.


Utlogget Hellbouncer

Sv: Doping
« #288 : 17. november 2009, 19:42 »
Slenger meg på BB og Leifbjørn. ErikV og TFKong sin forbannade kverulering gjør at jeg ofte ikke poster i tråder som jeg har noe å melde i. Dere drar TF kraftig ned med å være her. Dette er ikke en forum lek, det er kritikk av dere. Hitler tråden har ikke noe med trening å gjøre og er derfor et elendig eksempel på en bra tråd på dette forumet.

Dere må akseptere at det finnes folk som er mot doping, også utenfor idretten. Oss som har dette standpunktet kan faktisk mene at dop er juks/fusk/snarvei for å oppnå treningsresultater.

Jeg har flere ganger lurt på ting eller hatt ønske om å mene noe i tråder som omhandler trening eller idrett her på forumet. Men latt det være siden jeg vet at tråden kommer til komme opp på mine innlegg i all evighet på grunn av spamming og semantikk fra dere. Ofte har dere ingenting å melde om det tråden i utgangspunktet handler om. Kilde: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91085.0

Kan dere ikke lære dere å holde kjeft når de voksne snakker?
Die trying

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Doping
« #289 : 17. november 2009, 19:51 »
Slenger meg på BB og Leifbjørn. ErikV og TFKong sin forbannade kverulering gjør at jeg ofte ikke poster i tråder som jeg har noe å melde i.
Synd, men at du ikke gidder å poste får stå for din egen regning.
Sitat
Dere drar TF kraftig ned med å være her. Dette er ikke en forum lek, det er kritikk av dere.
Fint om du skriver "jeg mener" foran, for dette er din subjektive mening som jeg ikke er enig i.
Sitat
Hitler tråden har ikke noe med trening å gjøre og er derfor et elendig eksempel på en bra tråd på dette forumet.
Du er klar over at det finnes noe som heter åpent forum? Og at en god tråd, ikke nødvendigvis trenger å være en tråd som handler om trening? En god tråd om "Hvordan maksimere profitt i 3bet potter i HUPLO" er sannsynligvis ikke en god tråd om "Hvordan maksimere hypertrof". Skjønner du hva jeg mener?

Sitat
Dere må akseptere at det finnes folk som er mot doping, også utenfor idretten. Oss som har dette standpunktet kan faktisk mene at dop er juks/fusk/snarvei for å oppnå treningsresultater.
Hvor har jeg/ErikV sagt at vi ikke aksepterer det? At dere mener at det er juks er helt greit for meg, men det er per definisjon ikke det, og jeg er uenig i det. Det må DU akseptere.

Sitat
Jeg har flere ganger lurt på ting eller hatt ønske om å mene noe i tråder som omhandler trening eller idrett her på forumet. Men latt det være siden jeg vet at tråden kommer til komme opp på mine innlegg i all evighet på grunn av spamming og semantikk fra dere. Ofte har dere ingenting å melde om det tråden i utgangspunktet handler om. Kilde: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91085.0

Kan dere ikke lære dere å holde kjeft når de voksne snakker?
Genialt med kilde! Men det er ikke utelukkende negativt at en tråd endrer tema, og dette er ikke noe som er spesielt for meg og ErikV, det er noe som faktisk er ganske typisk for treningsforum, og internettforum generelt. En siste ting, helt øverst er det en knapp som heter "vis nye svar på dine innlegg", hvis du går inn på denne og trykker "marker alle innlegg som lest" så slipper du å se gjennom alt som kommer opp på "siste svar på dine innlegg" listen. Og det er heller ingen som krever at du skal lese det som står i "siste svar på dine innlegg" listen.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Doping
« #290 : 17. november 2009, 19:51 »
Jeg synes bilder av facepalm osv, og ordet "EPIC" + "FAIL" burde være banne-grunn. Hver gang noen skriver det, eller viser bilder, så får jeg følelsen av å være på et gaming-forum med kvisete tenåringer. Lite Epic fail a!! Lolz, epic thread azz, facepalm ftw!!
Sa brura

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #291 : 17. november 2009, 20:35 »
Slenger meg på BB og Leifbjørn. ErikV og TFKong sin forbannade kverulering gjør at jeg ofte ikke poster i tråder som jeg har noe å melde i. Dere drar TF kraftig ned med å være her. Dette er ikke en forum lek, det er kritikk av dere. Hitler tråden har ikke noe med trening å gjøre og er derfor et elendig eksempel på en bra tråd på dette forumet.

Dere må akseptere at det finnes folk som er mot doping, også utenfor idretten. Oss som har dette standpunktet kan faktisk mene at dop er juks/fusk/snarvei for å oppnå treningsresultater.

Jeg har flere ganger lurt på ting eller hatt ønske om å mene noe i tråder som omhandler trening eller idrett her på forumet. Men latt det være siden jeg vet at tråden kommer til komme opp på mine innlegg i all evighet på grunn av spamming og semantikk fra dere. Ofte har dere ingenting å melde om det tråden i utgangspunktet handler om. Kilde: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91085.0

Kan dere ikke lære dere å holde kjeft når de voksne snakker?


Du lar altså vær å poste fordi du i mange tilfeller er usikker på om det du poster er riktig, og er redd for at noen skal påpeke dette? Dette er bare positivt i mine ører.

Man kan mene så mye man vil at 2+2 er 5 men det er fortsatt galt. Det er ikke (per definisjon) juks å bruke anabole steroider. Å si dette er bare en enkel måte å disse en gruppe mennesker som du av en eller annen grunn har noe imot.

Hvis nå at du er litt moden selv da og ikke si slike ting som " hold kjeft " osv. det er jo dette som drar forumkvaliteten ned.


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Doping
« #292 : 17. november 2009, 20:39 »
Det er synd at så få kan ødelegge for så mange... Men sånn er det med alle ting som er bra her i verden, det blir allemannseie og tiltrekker seg de som drar det etter seg i søla. Treningsforum har et alvorlig trolleproblem.

Dessverre er det alt for mange som avslutter logginga pga useriøse innlegg fra noen få som er mer interessert i å lage oppstandelse i så å si enhver tråd her inne enn å bidra med noe som har med trening å gjøre.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Doping
« #293 : 17. november 2009, 20:42 »
Det er synd at så få kan ødelegge for så mange... Men sånn er det med alle ting som er bra her i verden, det blir allemannseie og tiltrekker seg de som drar det etter seg i søla. Treningsforum har et alvorlig trolleproblem.

Dessverre er det alt for mange som avslutter logginga pga useriøse innlegg fra noen få som er mer interessert i å lage oppstandelse i så å si enhver tråd her inne enn å bidra med noe som har med trening å gjøre.
Jeg er helt enig med deg! Og jeg vet med meg selv at jeg ikke er en del av problemet. Dersom folk har problemer med det jeg skriver her inne så er det ikke jeg som er problemet. Det er måten de velger å tolke det, eller det at de ikke takler å få sannheten slengt i trynet eller hva det måtte være.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #294 : 17. november 2009, 21:09 »
Jeg synes bilder av facepalm osv, og ordet "EPIC" + "FAIL" burde være banne-grunn. Hver gang noen skriver det, eller viser bilder, så får jeg følelsen av å være på et gaming-forum med kvisete tenåringer. Lite Epic fail a!! Lolz, epic thread azz, facepalm ftw!!

hva er galt med å være en kvisete tenåring som gamer? =(
nå er du bare slem. </3

Det er synd at så få kan ødelegge for så mange... Men sånn er det med alle ting som er bra her i verden, det blir allemannseie og tiltrekker seg de som drar det etter seg i søla. Treningsforum har et alvorlig trolleproblem.

Dessverre er det alt for mange som avslutter logginga pga useriøse innlegg fra noen få som er mer interessert i å lage oppstandelse i så å si enhver tråd her inne enn å bidra med noe som har med trening å gjøre.

Så "folk" avslutter logging fordi det mener det er for mange idioter i andre tråder rundt om på forumet? ulogisk. logging er jo til for deg selv, og blir ikke mindre verdt av at du er uenig med andre forumbrukere i andre tråder.

Utlogget AlexanderOrtega

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

  • Miss me
Sv: Doping
« #295 : 24. november 2009, 17:46 »
eg tar medesina mot adhd og astma.
dei kan slå ut på doping tester.
ka skall eg gjera vis eg har tenkt og delta i konkuranser.
medesinane er
Conzerta 58mg,
Somac 20mg,
Circadin,
Seretide
Singulair
airomir
zyrtec.
takk for hjelpen =)
Mark: 225kg    185kg uten belte, overhåndsg.
Benk: 110kg
Knebøy: 170 x2kg
Farmers: 150kg 8m
push press m vendig: 102kg apollons stang

Kristiansand Showlift 2010  9plass

Format 1987
Høyde 175cm
Vekt 86 +-

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91488.msg1349149;topicseen#new

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Doping
« #296 : 24. november 2009, 17:47 »
eg tar medesina mot adhd og astma.
dei kan slå ut på doping tester.
ka skall eg gjera vis eg har tenkt og delta i konkuranser.
medesinane er
Conzerta 58mg,
Somac 20mg,
Circadin,
Seretide
Singulair
airomir
zyrtec.
takk for hjelpen =)

Nå er jeg ingen ekspert, men du må skaffe deg erklæring på at det er for medisinsk bruk...
Smiley

Utlogget AlexanderOrtega

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

  • Miss me
Sv: Doping
« #297 : 24. november 2009, 18:04 »
ok. så må, bare skaffe erklæring og håpe det går bra =)
tusen takk for svaret  Smiley
Mark: 225kg    185kg uten belte, overhåndsg.
Benk: 110kg
Knebøy: 170 x2kg
Farmers: 150kg 8m
push press m vendig: 102kg apollons stang

Kristiansand Showlift 2010  9plass

Format 1987
Høyde 175cm
Vekt 86 +-

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91488.msg1349149;topicseen#new

Utlogget skurdal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

Sv: Doping
« #298 : 24. november 2009, 20:43 »
Slenger meg på BB og Leifbjørn. ErikV og TFKong sin forbannade kverulering gjør at jeg ofte ikke poster i tråder som jeg har noe å melde i. Dere drar TF kraftig ned med å være her. Dette er ikke en forum lek, det er kritikk av dere. Hitler tråden har ikke noe med trening å gjøre og er derfor et elendig eksempel på en bra tråd på dette forumet.

Dere må akseptere at det finnes folk som er mot doping, også utenfor idretten. Oss som har dette standpunktet kan faktisk mene at dop er juks/fusk/snarvei for å oppnå treningsresultater.

Jeg har flere ganger lurt på ting eller hatt ønske om å mene noe i tråder som omhandler trening eller idrett her på forumet. Men latt det være siden jeg vet at tråden kommer til komme opp på mine innlegg i all evighet på grunn av spamming og semantikk fra dere. Ofte har dere ingenting å melde om det tråden i utgangspunktet handler om. Kilde: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91085.0

Kan dere ikke lære dere å holde kjeft når de voksne snakker?
 
kunne ikke vært mer enig, litt for mange spennende tråder som bare fader ut i fjas!.
Finn på noe annet, diskujonsforumet på sol.no eller noe?
"Når jeg trener så tar jeg lett 8 rep liksom"

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Doping
« #299 : 24. november 2009, 20:55 »
ulovlig tilskudd? anabole /androgene steroider er ifølge norsk lov: lov til og kjøpe og bruke, ikke lov til og selge og opbevare.
men hvis man f eks spiller fotball og er medlem i et idretts forbund da er det ikke lov og bruke.
skremmende men sant. Book Book

Er dette fakta? Sjokkert.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!