Skrevet av Emne: Doping  (Lest 70619 ganger)

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: Doping
« #270 : 16. november 2009, 22:23 »
Jukse blir et ånsvakt ord å bruke i denne sammenhengen, da dette bare gjelder for folk som konkurer i idrett.
Hvor står denne loven?? Wink Er nok mange som mener at doping er juks uansett om det er for å se bedre ut på stranda eller ta 200kg i benken.
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #271 : 16. november 2009, 22:37 »
Hvor står denne loven?? Wink Er nok mange som mener at doping er juks uansett om det er for å se bedre ut på stranda eller ta 200kg i benken.

hva folk mener om et ord forandrer ikke definisjonen.

Juks. verb intr. jukse ( v1) ['juksə] gå utenom reglene, fuske

Det finnes ingen regler mot å dope seg på hobbybasis, altså går det per definisjon ikke ann å jukse.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Doping
« #272 : 16. november 2009, 23:05 »
hva folk mener om et ord forandrer ikke definisjonen.

Juks. verb intr. jukse ( v1) ['juksə] gå utenom reglene, fuske

Det finnes ingen regler mot å dope seg på hobbybasis, altså går det per definisjon ikke ann å jukse.

Du må være den største kverulanten på treningsforum.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Doping
« #273 : 16. november 2009, 23:18 »
Du må være den største kverulanten på treningsforum.

Honnør. Jeg kan med trygghet si etter bare noen uker aktiv her på TF at EirkV er det mest plagsomme forumtrollet jeg noensinne har opplevd. Du burde faktisk stikke fingeren i jorda et par minutter, erkjenne at du har NULL livserfaring og kutte den hylinga etter kilder og dokumentasjon på hvert minste utsagn. Tror du TF hadde vært spesielt interessant om vi satt og utvekslet kildehenvisnger dagen lang? En annen ting som kan være smart er å tenke etter om man har noe å bidra med i en tråd før man åpner kjeften. Feil plass å ta dette opp men klarte ikke la være.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #274 : 17. november 2009, 02:57 »
Dere evner ikke å forstå at dette handler om mer enn bare feil bruk av ordets betydning?

djezzuz.

Han karakteriserer jo en hel folkegruppe som juksepaver. Noe som er en svært negativ karakterisering. Itillegg er det helt ufortjent og urettferdig da de ikke har brutt noen regler eller lover i det hele tatt.
Kjekt at du er fornøyd med deg selv og dine resultater innen styrketrening, men du trenger ikke tråkke på andre for å vise hvor fornøyd du er.

Skjønner også det er slitsomt at det kommer noen og faktisk stiller spørsmål til utsagnene som kommer på forumet, slik at dere kanskje må tenke før dere poster. stress!

er heller ingen som tvinger dere til å lese det jeg skriver. dere er velbekomne til å bare se en annen vei.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #275 : 17. november 2009, 03:08 »
Tror du TF hadde vært spesielt interessant om vi satt og utvekslet kildehenvisnger dagen lang?

Ja, faktisk mye mer interessant.

Hvor har jeg bedt om kilder der det ikke har vært relevant for saken?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Doping
« #276 : 17. november 2009, 06:51 »
Ja, faktisk mye mer interessant.



Har du noen kilder på at det hadde blitt mer interessant?
Sa brura

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Doping
« #277 : 17. november 2009, 07:12 »
Ja, faktisk mye mer interessant.

Hvor har jeg bedt om kilder der det ikke har vært relevant for saken?


de tror du er tfkong1 Smiley))
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: Doping
« #278 : 17. november 2009, 07:30 »
Har du noen kilder på at det hadde blitt mer interessant?

hahaha..glimrende.. Grin
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Doping
« #279 : 17. november 2009, 07:35 »
hahaha..glimrende.. Grin

Stolt av den ja Smiley
Sa brura

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #280 : 17. november 2009, 18:25 »
Har du noen kilder på at det hadde blitt mer interessant?


www.yourmumma.com

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Doping
« #281 : 17. november 2009, 18:27 »
de tror du er tfkong1 Smiley))

hvor er logikken i å ha 2 acounter som du gjør akkurat det samme med?
alle modder kan se vi sitter på to helt forskjellige IP-adresser.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Doping
« #282 : 17. november 2009, 18:31 »
Honnør. Jeg kan med trygghet si etter bare noen uker aktiv her på TF at EirkV er det mest plagsomme forumtrollet jeg noensinne har opplevd. Du burde faktisk stikke fingeren i jorda et par minutter, erkjenne at du har NULL livserfaring og kutte den hylinga etter kilder og dokumentasjon på hvert minste utsagn. Tror du TF hadde vært spesielt interessant om vi satt og utvekslet kildehenvisnger dagen lang? En annen ting som kan være smart er å tenke etter om man har noe å bidra med i en tråd før man åpner kjeften. Feil plass å ta dette opp men klarte ikke la være.
Dette må du backe opp med kilder. Jeg vil ha kilder på at:
*ErikV er det mest plagsomme forumtrollet du har opplevd. (where did I go wrong?)
*At ErikV har null livserfaring.
*At ErikV hyler og skriker etter kilder på hvert minste utsagn.


Forøvrig:
Sitat
En annen ting som kan være smart er å tenke etter om man har noe å bidra med i en tråd før man åpner kjeften. Feil plass å ta dette opp men klarte ikke la være.
Wait what?! He didn't just say what I think he did... did he?



At du får 5 honnører for et innlegg der du skyter deg selv i foten noe så til de grader sier vell det meste om "den gjennomsnittlige treningsforumbruker". Ja, forumet hadde vært bedre om vi hadde SLUPPET å spurt om kilder hele tiden, men med det faglige nivået som til tider vises her inne så er det nødvendig å spørre etter kilder, enkelt og greit fordi mange ikke aner hva de snakker om. Da er det greit å se om de har noe faglig tyngde bak det de påstår, dette forstår du vell? Og det er ganske drøyt å si at alle som boler (utenom idrett) jukser, da det å jukse er et negativt ladd ord. Det som egentlig menes er at vedkommende ikke liker folk som er større enn ham, og at dersom de bruker bol så er mener vedkommende at dette er juks. Well, guess what, det er ikke juks! Er det da juks i f.eks ekstremsportkonkurranser at noen tenker mindre på konsekvenser enn andre? De kan gjøre sykere triks fordi de ikke tenker over konsekvensene hvis de faller.

Et forum der man ikke trengte å be om kilder hadde vært en drøm! Men desverre er det slik på treningsforum at hvem som helst kan ytre sin mening, og vi vet alle at 90% av befolkningen er fucking idiots. Vil du ha en kilde på det? Det er min personlige mening. Se til hitler tråden (etter side 1 med alle tullevideoene) for å se en tråd der folk istedenfor å kverulere om hvor idiotisk det er å be om kilder, faktisk poster kilder. Selv om det som diskuteres minner om en konspirasjonsteori, så er det en av de beste trådene på lenge her på treningsforum, hva angår faglig riktighet og tyngde i alle fall.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Doping
« #283 : 17. november 2009, 19:02 »
Dette må du backe opp med kilder. Jeg vil ha kilder på at:
*ErikV er det mest plagsomme forumtrollet du har opplevd. (where did I go wrong?)
*At ErikV har null livserfaring.
*At ErikV hyler og skriker etter kilder på hvert minste utsagn.


Forøvrig:Wait what?! He didn't just say what I think he did... did he?

Du klarer aldri å få meg ned på det nivået der. På det nivået er du og  eirikV (heretter kalt kjæresten din) Gud å regne og dere kommer bare til å spamme meg med kattebilder og rare forkortelser på Engelsk. Hvis jeg mot formodning skulle få inn en innertier å såre en av dere regner jeg med at mora til kjæresten din kommer på døra mi, og tro meg det er ikke et scenario jeg vil oppleve på nært hold. Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller skal gå å telle føflekkene på bikkja mi enn å diskutere med deg. Tror faktisk jeg gjør det...

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Doping
« #284 : 17. november 2009, 19:05 »
Du klarer aldri å få meg ned på det nivået der. På det nivået er du og  eirikV (heretter kalt kjæresten din) Gud å regne og dere kommer bare til å spamme meg med kattebilder og rare forkortelser på Engelsk. Hvis jeg mot formodning skulle få inn en innertier å såre en av dere regner jeg med at mora til kjæresten din kommer på døra mi, og tro meg det er ikke et scenario jeg vil oppleve på nært hold. Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller skal gå å telle føflekkene på bikkja mi enn å diskutere med deg. Tror faktisk jeg gjør det...
Les hva jeg redigerte i innlegget mitt, og du sier du ikke faller ned på "vårt nivå". Men dette innlegget er jo noe av det mest usaklige jeg har sett her på forumet på lang tid, og herved rapportert til moderator for usaklig drittslenging, ha en fin dag videre Smiley
PS: Handler en diskusjon om å såre folk?
Hvis jeg mot formodning skulle få inn en innertier å såre en av dere
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!