Skrevet av Emne: "Menn" fra Oslos vestkant.....  (Lest 88530 ganger)

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #105 : 08. februar 2005, 17:56 »


Du er det vi i rettslig sammenheng kaller for "innhabil"-> det må være lov og si at man foretrekker en ting foran noe annet, det har nok du også gjort i mange anledninger, det er jo det som er diskusjonens fundament, det er det som ligger til grunn i vårt politiske parlamentariske tanke om "ytrings frihet"...Personelig vil jeg heller gå med en jakke jeg hadde sydd av mine egne rompehår, enn å gå med de kostymene som er lagt ut på dette topic what

unødvendig innlegg, hadde du faktisk lest det jeg hadde skrevet. diskusjon er vel og bra, på et saklig nivå. det er når man begynner å slenge skit til hverandre, som i denne debatten, at jeg reagerer.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #106 : 08. februar 2005, 17:57 »
Viste at oslogutter var gale men f*** ikke så gale.

Hva mener du med gale?

Utlogget Gran

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #107 : 08. februar 2005, 17:58 »
Fy faen! Bor i Bærum og har opplevd mye rart, men hadde noen av gutta brukt sminke på skolen vår hadde de faen meg fått høre det. Er et par som har prøvd seg med brunkrem i det siste....hehehe... de slutta fort..

Selv sverger jeg til skauen, vektene og toførren.

Men å stå i speilet halvnaken å knipse bilder av kroppen din..det er helt greit det da?
Folk får gjøre som de vil, vi lever i 2005.






Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #108 : 08. februar 2005, 18:00 »


unødvendig innlegg, hadde du faktisk lest det jeg hadde skrevet. diskusjon er vel og bra, på et saklig nivå. det er når man begynner å slenge skit til hverandre, som i denne debatten, at jeg reagerer.

Veldig seriøse vi var i dag da Deal
Det aller meste av det som har blitt skrevet er 50\50tull og seriøse meninger, du virker jo som om du er på gråten, viss dette går så mye inn på deg, så kanskje du burde holde deg til deg diskusjoner som er skånsomme for din tilsynelatende sarte sjel...Slapp av, ingen skade skjedd....
Finn fem feil.

Utlogget Bav

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 676
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 676

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #109 : 08. februar 2005, 18:02 »
Makan!  Shocked så det er på denne tråden 90% av påloggede forummedlemmer befinner seg for øyeblikket. mye for interessen for trening!  Grin


Synes livet er for kort til å lese for mye på slike tråder, men er det så vanskelig å godta at folk må få kle og te seg som de vil, bare de ikke er slemme mot hverandre..?  :Smiley

H

Nei det er ikke rart at enkelte på forumet raskt oppnår over 1000 inlegg. Halvparten inneholder kun én linje og en smiley Smiley

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #110 : 08. februar 2005, 18:18 »
skjønner ikke at man skjønner at man bare er dusinmennesker. Noen kan sikkert kle den stilen "med stil", men de fleste bare dilter etter. Sånn er det med mange andre befolkningsgrupper også. Jeg prøvde også å være ett dusinmenneske engang. Det var når jeg trente kroppsbygging. Kjøpte meg en singlett og gikk med den én gang. Kjøpte en better-bodies shorts og gikk med den én gang. Kjøpte også en better-bodies treningsdrakt og gikk med den noen få ganger. Følte meg på en måte kul når jeg gikk i det kroppsbyggertøyet, men følte samtidig at det ikke var meg for fem flate øre. Så derfor ble det lite brukte. Jeg klarte å avsløre meg selv som ett dusinmenneske som ville spille en rolle av en person jeg egentlig ikke var. Slik er det nok med mange vestkantgutter i Oslo også. De ønsker å virke så kule og ha det nyeste og hippeste av klær og "accessories".

Denne trådens beste innlegg. Honnør! Bow

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #111 : 08. februar 2005, 18:19 »
først; folk må få mene det de vil...
Deretter; man må respektere andre mennesker!!

La Supah vil kle seg i rosa, bruke penger på personlig velvære og kle seg som han vil!!!!!
( synes du var fin jeg!! )
Men respekter at noen er forskjellige enn andre!!! Hvis noen vil leke "ekte mannfolk", som ifølge mange her betyr møkkete klær, dusj en gang i uka og en tur i skauen tiitt og ofte, så får Supah respektere det også!!
Hadde vært kjedelig om alle hadde kledd seg likt og mente likt.. Men i bunn og grunn handler det å respeketere at andre er annerledes enn seg selv!!!

Selv foretrekker jeg en slags lett blanding når det gjelder mannfolk...
En mann skal bry seg om hvordan han ser ut . det innebærer frisørbesøk, fjerning av kroppshår ( ikke bare i ansiktet, men skrittet, armhuler og resten av overkroppen) og står fritt til å bry seg om huden sin ( man har bare en hud!! )
ser på dette bare som å være renslig.. ikke jålete!!!
I klesveien må man få gå i det man føler seg vel i... alt til hvert sitt bruk, mener jeg...
greit med "grilldress" i sofaen på kvelden , liksom.. men skift når man skal gå ut!!!

sånn.. der med var jeg også deltager i denne teite diskusjonen!!!

Marianne
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Spoff

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 112

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #112 : 08. februar 2005, 18:27 »
først; folk må få mene det de vil...
Deretter; man må respektere andre mennesker!!

La Supah vil kle seg i rosa, bruke penger på personlig velvære og kle seg som han vil!!!!!
( synes du var fin jeg!! )
Men respekter at noen er forskjellige enn andre!!! Hvis noen vil leke "ekte mannfolk", som ifølge mange her betyr møkkete klær, dusj en gang i uka og en tur i skauen tiitt og ofte, så får Supah respektere det også!!
Hadde vært kjedelig om alle hadde kledd seg likt og mente likt.. Men i bunn og grunn handler det å respeketere at andre er annerledes enn seg selv!!!

Selv foretrekker jeg en slags lett blanding når det gjelder mannfolk...
En mann skal bry seg om hvordan han ser ut . det innebærer frisørbesøk, fjerning av kroppshår ( ikke bare i ansiktet, men skrittet, armhuler og resten av overkroppen) og står fritt til å bry seg om huden sin ( man har bare en hud!! )
ser på dette bare som å være renslig.. ikke jålete!!!
I klesveien må man få gå i det man føler seg vel i... alt til hvert sitt bruk, mener jeg...
greit med "grilldress" i sofaen på kvelden , liksom.. men skift når man skal gå ut!!!

sånn.. der med var jeg også deltager i denne teite diskusjonen!!!

Marianne


Veldig enig med deg på de fleste punktene der...  Cheesy
Har nettopp begynt med detta her! Wink

Perser:
Knebøy: 75 kg.
Benkpress: 55 kg.
Markløft: 130 kg.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #113 : 08. februar 2005, 18:29 »
Mildt sagt overveldende respons på denne tråden! Virkelig over all forventning, dette  Grin

Jeg synes diskusjonen om kjønnsroller i endring er interessant. Morsomt å se at så mange er bevisst på dette, og spesielt gledelig er det at mange også er med på å danne en motkultur mot gjennomfemininiseringen av mannsrollen Smiley At mange har sterke meninger omkring dette, må man ha aksept for i et off topic-forum.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #114 : 08. februar 2005, 18:30 »


Veldig enig med deg på de fleste punktene der... Cheesy

Ja, og vi er godt over 20.. var noen som etterlyste jenter på over 20 sin mening, lenger bak i tråden her!!
Så; vær så god!!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #115 : 08. februar 2005, 18:39 »
vil bare sende en hilsen til sauene som følger på med dorull på hodet, rosa hettegenser, blazer, diamant i øret og bukser til 1800 kr.

dere er helt unike og skaper deres egen stil, nyskapende i ordets rette forstand....

det gjelder forøvrig alle ekstreme "stiler".
håper dere alle tar bilder av dere selv, så dere kan se tilbake på tåpelighetene om ti år og tenke doohhhh,
mulig jeg hadde mer fornuftige ting å bruke pengene og tiden min på.

menn skal forøvrig være menn, det har ingenting med urenslighet eller å være ekstremt macho å gjøre.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #116 : 08. februar 2005, 18:48 »
menn skal forøvrig være menn

og hvem skal definere hva 'menn' er?

fargen på skjorta? er man mer mann hvis man bruker en mørkeblå skjorte?
er man mer mann hvis man bruker deo fra axe og ikke deo fra dolce&gabbana?
hvor går grensen for akseptabel pris på en bukse? 200 kr? 500? 1000? 2000?

regner med du sitter med fasitsvaret, så er av den grunn litt nysgjerrig.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #117 : 08. februar 2005, 18:56 »
Hehehehe.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget slappen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #118 : 08. februar 2005, 19:02 »
Personlig syns jeg det som er sier mest om hva slags mann man er, er hvordan man oppfører seg. Hvilke holdninger man har osv.
Men, når man er så opptatt av hvordan man ser ut at man ikke kan bli skitten, eller ta i et tak, da har det gått for langt. Menn skal kunne gjøre fysisk arbeid, og tåle å være skitten og lukte svette.
Personlig går eg ganske ordinært kledd på fritiden. Når jeg skal på fest så pynter eg meg, og når eg er på jobb, tømrer-lærling, går eg i arbeidsklær. Barberer ikke pungen eller armhulene mine og føler heller ikke noe behov for dette. Men, bruker fuktighetskrem til hendene mine iblandt, da betongstøv og annet på byggeplassen tørker ut huden til de grader...
Men, når jeg går å handler klær (en sjelden gang) og en sossete gutt ser oppi posen min og ler hånlig av dångeri-buksen jeg har kjøpt lurer jeg på hva faen som har skjedd med dagens gutter/menn... Deprimerende...

min mening ihvertfall..

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #119 : 08. februar 2005, 19:11 »
Ok f0rst. hva er galt med aa kritisere musikksmak..? naar mennesker klart og tydelig har basert musikksmaken sin (og livet sitt generelt) paa hva som sendes paa topp20 og mtv.. uten aa faktisk gj0re en innsats for aa finne noe som man blir utfordret av.. saa synes jeg det bare er godt og riktig at noen faktisk provoserer frem tanker om dette. Det er faktisk en verden utenfor mainstream.. saaklart kan man finne noe man liker i mainstream-kretser ogsaa, men motivasjonen b0r ikke vaere at man liker musikk fordi det ligger 0verst paa lista og fordi alle de kule guttene h0rer paa det.

saa eskimo, der er jeg nok uenig i deg. Saaklart smak er subjektivt.. akkurat som alt annet som diskuteres her inne. Du vil aldri finne et tema her inne som kan paastaas aa vaere 100% objektivt.. man kan selvsagt si at 'jeg er fitnessdommer, saa dette kan jeg'.. men disses avgj0relser vil fortsatt farges av deres bakgrunn. bare som et eksempel.

Det at gutter paa vestkanten (som er tema akkurat naa) tydeligvis er saerdeles flinke til aa se paa hverandre og finne ut hvordan de kan skille seg ut minst mulig synes jeg er trist. I min verden er allsidighet og ulikhet viktig, fordi det er disse kvalitetene som er med paa aa fremprovosere vekst. Det at saa mange bare sluker reklamemedienes vas raatt.. og gj0r akkurat som de vil.. synes jeg er trist.

jeg synes det er bra slike debatter kommer opp jeg, saaklart man kan ta vare paa
 seg selv, saa klart man kan vaere renslig.. saaklart man kan lukte godt og see
godt ut... | men av hvilke grunner..? gj0r man det fordi man vil vaere seg selv.
. eller gj0r man det for aa vaere alle andre..?


i dagens norge har vi en trend som gaar mot at den tradisjonelle mannen og hans
interesser blir sett paa som bondete og gammeldags.. man skal helst ikke ha krop
psarbeide.. det blir av mange saakalte intelektuelle sett ned paa.. man skal hel
st drikke kaffe latte paa en trendy kaffebar med absurd musikk som nok er paa mo
ten blant metroseksuelle mennesker av forskjellig art.. samtidig som man diskute
rer hoyradikale temaer som for eksempel big brother og eric prydz..

Jeg synes det er godt med litt motkultur jeg.. noen som faktisk t0r aa staa for
det de selv er.. klarer aa vaere seg selv. Om du saa er feminin, saa kan du staa
 for det.. er du maskulin.. saa staar du for det.. det aa f0lge str0mmen er det
i f0lge min mor bare d0de fisk som gj0r..


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!