Skrevet av Emne: "sixpack" ØL  (Lest 17215 ganger)

Utlogget anni_87

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 26

  • Lille Ann :)
SV: "sixpack" ØL
« #60 : 22. januar 2006, 21:36 »
jeg er glad jeg ikke drikker så mye alkohol jeg. hehe. drikk lett øl da folkens Tongue eller lat som dere er fulle. neida.fra spøk til alvor. ser ikke poenget i å drikke alkohol uansett jeg. så mye kalorier i en six pck øl Sad
Lev livet som det var din siste dag

Ann Mari

Alder:19
Høyde:160
Vekt:51
Hvor lenge du har trent: kamptrening i ett og ett halvt år
Helsetilstand, evt. sykdommer: nei...

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: "sixpack" ØL
« #61 : 22. januar 2006, 21:38 »
jeg er glad jeg ikke drikker så mye alkohol jeg. hehe. dritt lett øl da folkens Tongue eller lat som dere er fulle. neida.fra spøk til alvor. ser ikke poenget i å drikke alkohol uansett jeg. så mye kalorier i en six pck øl Sad

enig med deg der....men en skal leve litt også Smiley
Smiley

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: "sixpack" ØL
« #62 : 22. januar 2006, 21:41 »
Er glad jeg ikke drikker, så slipper jeg ihvertfall det problemet...
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget jewrgen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

SV: "sixpack" ØL
« #63 : 24. januar 2006, 12:43 »
Blid og blid.. man kan i alle fall bli blind Wink Jeg tror forresten at motgiften ved inntak av metanol er etanol (vanlig alkohol som sprit f.eks.).

hahaha Wink jeg mente jo selfølgeli blind da Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "sixpack" ØL
« #64 : 24. januar 2006, 12:59 »
er ikke bedre å sitte hjemme alene og tenke på alt det en går glipp av.

Vil det si at du må drikke når du går ut ? Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Darkforce

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

SV: "sixpack" ØL
« #65 : 24. januar 2006, 14:06 »
Blid og blid.. man kan i alle fall bli blind Wink Jeg tror forresten at motgiften ved inntak av metanol er etanol (vanlig alkohol som sprit f.eks.).
Ser at du også bruker betegnelsen motgift ( du er ikke den eneste, har lest flere artikler av både forskere og leger som bruker den betegnelsen), i mine øyner så er det feil bruk av ordet motgift.
Kan forklare litt nærmere, det er egentlig ikke "selve" metanolen som er farlig men når den blir brutt ned inne i kroppen til formalaldehyd og maursyre i leveren ved hjelp av enzymet alkohol-hydrogenase. Det som skjer når man gir en med metanol forgiftning etanol så vil etanol reagere først i alkohol-hydrogenase og omdannes til eddiksyre dette gjør at metanol vil forbli metanol og ikke gå over til formalaldehyd og maursyre.
For å bli kvitt metanolen så blir det gitt dialyse. Derfor synes jeg at betegnelsen motgift blir feil siden etanol og fomepisol( 4-metylpyrazol) bare utsetter nedbrytingen av metanol ( dette er grunnen til at mange ikke merker noe før neste dag og da tror de bare at de er fyllesjuke..)
Det skal også sies at nå brukes ikke etanol lengre men et stoff som kalles fomepisol som virker på samme måte men som er mer skånsom mot kroppen enn vanlig sprit.
Kan også nevne at metanol kalles tresprit siden den i gammle dager ble laget ved tørrdestillasjon av tre uten tilgang på oksygen.
 Drikke

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: "sixpack" ØL
« #66 : 24. januar 2006, 17:37 »
Vil det si at du må drikke når du går ut ? Huh

Nei, men alle andre er enten ute og drikker eller med kjærestene sine. Syns det er kjempekjekt med en jentekveld for eksempel, men det er så sjelden noen vil det.
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "sixpack" ØL
« #67 : 24. januar 2006, 18:00 »
Jeg spiser såpass sunt resten av uken, at jeg syns jeg kan unne meg akkurat den drikka jeg vil i helgene. Tviler på at det kan ha så mye å si for treningen, er ikke bedre å sitte hjemme alene og tenke på alt det en går glipp av.

Skal si dagens ungdom er lite kreative - dersom valget virkelig kun står mellom de to alternativene....

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: "sixpack" ØL
« #68 : 24. januar 2006, 22:25 »
Skal si dagens ungdom er lite kreative - dersom valget virkelig kun står mellom de to alternativene....

Jeg drikker ikke så ofte, kun mellom en og to (sjelden tre) ganger i måneden. Jeg jobber en del i helgene, så som regel er jeg helt skutt når jeg kommer hjem. Likevel skal jeg ikke nekte for at det som regel er de helgene jeg drikker som er de kjekkeste, men det avhenger selvsagt av hvilket miljø du er i. Jeg kan gå på kino og ha en strålende kveld, det avhenger av personene rundt meg. Men poenget mitt er at jeg har ingen problemer med å unne meg akkurat så mye alkohol jeg vil siden jeg trener såpass mye i ukedagene. I tillegg har jeg et kosthold jeg betrakter som svært sunt og ganske variert. Vil ikke at dere skal misforstå meg nå, men poenget er bare at man faktisk kan ha en kosedag i uka uten at det ødelegger hele treningen.
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: "sixpack" ØL
« #69 : 24. januar 2006, 22:28 »
Skal si dagens ungdom er lite kreative - dersom valget virkelig kun står mellom de to alternativene....

jepp, enten full fart ute på byen, ellers så blir det å sture foran pc`n hjemme Wink
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!