Whey Vs. kasein proteinpulver

<< < (3/5) > >>

Baahh:
Mener du rene myseprodukter eller blandingsprodukter? En blanding, med mest kasein er etter min mening et bra "allround"-tilskudd.

HITman:
Sitat fra: Soje på 15. februar 2005, 16:20

Ehhhh...helt seriøst...er det noen som overhodet er villige til å lese igjennom allt dette?

Fatt dere i korthet så kanskje det blir mer interessant å lese for oss andre også.

Soje


Skjønner deg i bunn og grunn godt, men jeg synes det er viktig å tilfredsstille litt mer "avanserte" forumbrukere også, som liker å gå i dybden på ting. Fins jo nok av poster på de fleste temaer som bare er synsing, korte påstander eller som kun "pirker i overflaten".

Synes ellers benpressmannen (og andre) er flink til å utheve konklusjoner/sentrale poenger i artiklene, så får det heller være opp til hver enkelt om vi vil lese "hele smæla".  :)

H

Number1:
Sitat fra: Soje på 15. februar 2005, 16:20

Ehhhh...helt seriøst...er det noen som overhodet er villige til å lese igjennom allt dette?

Fatt dere i korthet så kanskje det blir mer interessant å lese for oss andre også.

Soje


Ja, jeg !!!

Benpressmannen:
Sitat fra: Baahh på 15. februar 2005, 16:33

Mener du rene myseprodukter eller blandingsprodukter? En blanding, med mest kasein er etter min mening et bra "allround"-tilskudd.


Rene myseprodukter før/under og etter trening.
Om du tar proteinet vedsiden av måltider så vil nok whey være et bedre valg (gjerne blandet med melk) siden du får langsomme proteiner fra maten (melken du blander med).

Om det går lang tid mellom hvergang du spiser (over 3 timer) så vil et produkt basert på mest kasein og mindre whey være bedre som tilskudd..
Og rett før du legger deg vil rent kasein eller blanding av mest kasein/whey være bra..

Uansett så er kostilskudd bare tilskudd og den største delen av proteiner/karbohydrater og fett bør en få i seg fra mat.

:)

UpAndComming:
Sitat fra: Soje på 15. februar 2005, 16:20

Ehhhh...helt seriøst...er det noen som overhodet er villige til å lese igjennom allt dette?

Fatt dere i korthet så kanskje det blir mer interessant å lese for oss andre også.

Soje



Jeg syntes faktisk at dette underforumet bør ha slike artikkeler og ha muligheten til å gå skikkelig i dybden. Klart, det er jo nerdene av oss som liker dette, men vi finnes vi altså..... ;D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side