Skrevet av Emne: Noe allà DC  (Lest 6813 ganger)

Utlogget Ginuwine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Noe allà DC
« : 17. februar 2005, 21:48 »
Tenkte på DC programmet. Men isteden for å kjøre negativer og 3 sett med maks 15 reps tilsammen, kan jeg da kjøre DC men med f.eks 3*8 reps uten negativer og med ca 1 min pause mellom vært sett? Eller blir det bare piss?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Noe allà DC
« #1 : 17. februar 2005, 21:49 »
Det blir bare piss ja..... Angry

Hva skulle poenget være Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ginuwine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

SV: Noe allà DC
« #2 : 17. februar 2005, 21:55 »
Tenkte bare på volum training og kombinere det med DC. Har trent vanlig volum traing i lange tider, og begynte akkurat på DC. Men føler at jeg har blitt litt mindre og ikke får den effekten som volum training gir deg. Siden jeg ikke får noe særlig "pump" av DC. Men det får jeg av volum og da virker det som om den bygger mer.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Noe allà DC
« #3 : 17. februar 2005, 21:59 »
Men prøv DC over en lengre periode først du, før du dømmer det og begynner å fikle med det. Jeg trener DC selv, og får pump så det holder. Så gi det tid !!


Dessuten har egentlig DC volum mer enn nok - trener du mer volum på det, ville jeg vært  EKSTREMT forsiktig - men jeg hadde aldri gjort det uansett.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ginuwine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

SV: Noe allà DC
« #4 : 17. februar 2005, 22:01 »
Men er det noe særlig brukt av de største byggerne? De i 100+ klassen? Dette ble litt off topic. Sorry, men det hadde vært greit.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Noe allà DC
« #5 : 17. februar 2005, 22:02 »
Er du en bygger i +100 kgs klassen ?? Sammenligningen blir tåplig !

Jeg kjenner i hvert fall en som veier 140 kg som trener DC. Og ja, det er mange andre STORE gutter som trener det også.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ginuwine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

SV: Noe allà DC
« #6 : 17. februar 2005, 22:07 »
Mente ikke å sammenligne meg med dem. Det jeg mente var om det var noe å satse på hvis jeg skal bli en 100+ kilos bygger senere. Er 17 år, så jeg har litt igjen. Men var ikke sikker på om det var bedre å satse på dette eller vanlig volum training i forhold til bygging av store muskler. Tenkte bare at det var en type trening som generelt de store brukte. Vet at han DC karen veier 140, men det er et sjeldent eksempel tenkte jeg på.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Noe allà DC
« #7 : 17. februar 2005, 22:11 »
Nei, det er mange DC gutter som er STORE. Dessuten må du huske på at byggere aldri har ligget i fronten hva gjelder treningsmetoder, samtidig som det brukes en god del andre midler for å nå dit også. Så hva du legger ned nå, spiller liten rolle så lenge du legger på deg kjøtt. Å herme etter store bygger i din alder blir veldig feil.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Ginuwine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

SV: Noe allà DC
« #8 : 17. februar 2005, 22:12 »
Ja, men jeg kan lære av feiliene de gjorde. Ved å ungå dem kan jeg bli bedre kanskje.
Og med dette mente jeg at det kanskje bare var piss å satse på DC hvis jeg skal få gjennomslag i kroppsbygging.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Noe allà DC
« #9 : 17. februar 2005, 22:14 »
Mente ikke å sammenligne meg med dem. Det jeg mente var om det var noe å satse på hvis jeg skal bli en 100+ kilos bygger senere. Er 17 år, så jeg har litt igjen. Men var ikke sikker på om det var bedre å satse på dette eller vanlig volum training i forhold til bygging av store muskler. Tenkte bare at det var en type trening som generelt de store brukte. Vet at han DC karen veier 140, men det er et sjeldent eksempel tenkte jeg på.
Hvis du satser på å bli 100kg+ bygger så må du nok putte i deg litt ymse vitaminer for å komme så langt. Men det er klart, det finnes folk som klarer det uten og.

Når du er 17 år, vil egentlig bare det å løfte vekter gi gode resultater. DC er ikke et nybegynner program! Tren et fullkropp eller halvkroppsprogram, med fokus på baseøvelser og progresjon i vektbelastningen.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Noe allà DC
« #10 : 17. februar 2005, 22:15 »
Ja, men jeg kan lære av feiliene de gjorde. Ved å ungå dem kan jeg bli bedre kanskje.
Og med dette mente jeg at det kanskje bare var piss å satse på DC hvis jeg skal få gjennomslag i kroppsbygging.

Hehe.... det kan du sikkert. Men å plukke i filler DC ved å fikle på det, det har ikke du i nærheten av erfaring til å gjøre i din alder. Gi programmet tid, og se hva som skjer. Jeg vokser veldig greit på det og klager absolutt ikke. Dessuten på du huske på at gener har ekstremt mye å si også. Uansett hvor mye du vil, er det ikke sikkert du har potensiale til å bli det du ønsker. Sorry for å si det, men slik er nok realiteten.

Godt innlegg av Stripie over. DC er strengt tatt for folk som har stagnert !! Erfarne folk !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Noe allà DC
« #11 : 17. februar 2005, 22:20 »
Ja, og den DC-stretchinga du ser Stripie gjør i avataren sin bør du vente med til du har fått enda litt mer erfaring.

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

SV: Noe allà DC
« #12 : 17. februar 2005, 22:20 »
Hva er DC om jeg kan spørre?
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget Ginuwine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

SV: Noe allà DC
« #13 : 17. februar 2005, 22:21 »
Jeg har gener for å bli over 100 kilo. Pappa veier 123 kilo og jeg veier 83 1/2, er 181 så det går bra. Har snakket med noen om å bulke meg opp, men de kjører volum training. Han ene boler, men er stor og har trent i en del år. Han har erfaring. Men siden dere er de beste innenfor dette er det bedre å konsuletere med dere først. Men uansett grunnlaget mitt så mener dere at jeg ikke burde kjøre DC?

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Noe allà DC
« #14 : 17. februar 2005, 22:21 »
Neida, den stretchinga bør man bruke fra starten av. Gir noen ekstremt fyldige og markerte magemuskler
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!