Skrevet av Emne: 19-årsgave  (Lest 4790 ganger)

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: 19-årsgave
« #15 : 18. februar 2005, 18:23 »


Hvorfor jeg trekker alder inn i bilder? Er du helt blåst eller? Mette sa vel det meste ...

For det første: Ja, jeg tror jeg vet en del mer enn deg siden jeg er seks år eldre. Det sier seg selv. Men du skal få lov til å tro at du vet mer.

For det andre: Når sa jeg at jeg ikke drikker? Jeg velger å lukte godt og se bra ut når jeg skal ut. Om du vil se ut som en d***, er opp til deg.
Sjelden jeg orker å diskutere med tynne påståelige pappagutter, og det gjelder nå også.
Btw jeg ser bra ut uten make-up. Hadde du kjøpt proteinpulver istedenfor all sminken så hadde du kanskje kunne sett ut som en mann i mine øyne, but until then......
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: 19-årsgave
« #16 : 18. februar 2005, 18:27 »

Sjelden jeg orker å diskutere med tynne påståelige pappagutter, og det gjelder nå også.
Btw jeg ser bra ut uten make-up. Hadde du kjøpt proteinpulver istedenfor all sminken så hadde du kanskje kunne sett ut som en mann i mine øyne, but until then......

dagens utentvil mest harry innlegg på tf.
DIE HARD

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: 19-årsgave
« #17 : 18. februar 2005, 18:28 »
Bare så det er sagt så synes jeg dere begge to beviser deres alder tydelig med de siste innlegg. Greit å holde seg til tema, eller hva gutter??? Ta drittslenginga på PM hvis dere absolutt må... No no
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: 19-årsgave
« #18 : 18. februar 2005, 18:33 »
Når du skal kjøpe gave så må du se på hvem motakeren er.
Er det en som har mye humor og liker litt artige gaver, så finnes det ikke noe bedre en raphaug sitt forslag.

Er det derimot den andre typen som liker seriøse gaver, så kjøp et gavekort på yndlings klesbutikken hannes eller en cd til et band han liker.

så det jeg vill frem til er at du uansett bør ta med i beregningene hvordan vennen din er som person
DIE HARD

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: 19-årsgave
« #19 : 18. februar 2005, 18:48 »
Sjelden jeg orker å diskutere med tynne påståelige pappagutter, og det gjelder nå også.
Btw jeg ser bra ut uten make-up. Hadde du kjøpt proteinpulver istedenfor all sminken så hadde du kanskje kunne sett ut som en mann i mine øyne, but until then......

Det var vel det mest latterlige jeg har lest her på lenge. Som Metteflette sier, så kan drittslenging foregå på PM.

Hva man skal gi i gave kommer vel litt an på personen. Baahh sa noen gode ord hvis det er alkohol det skal gå på, på den festen, da er ei flaske vodka eller ei kasse pils, "you anme it" et glimrende forslag.
Er han en av de som er litt forfengelige og liker og se bra ut, så ser jeg ingen grunn til at han ikke kan få noe han allerede bruker, og vet han fortsatt kommer til å ha bruk for?

Hadde jeg skulle kjøpt gave så hadde jeg nok gått sammen med et par gutter og ordna noe felles. Og da er det ikke snakk om å kjøpe noe seriøst som en genser eller noe, da hadde det blitt noe alkohol eller noe annet man kan ha det morro med!  Dance
Ha en hyggelig fest, Epic! God helg! Drankere

Utlogget Epic

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 339

SV: 19-årsgave
« #20 : 18. februar 2005, 18:53 »
Takk for mange gode forslag! Jeg skal nok finne ut av hva det blir  Wink   buttrock

naxus

  • Gjest
SV: 19-årsgave
« #21 : 18. februar 2005, 20:08 »


Det har jo ikke så mye med akkurat om hvem som kan mest om livet å gjøre da.... Det er 18 årsgrense for øl og vin og 20 år for brennevin. Slik er det bare....


Tips til gave: Gavekort på kino, DVD, cder, klær osv. Noe han kanskje har lyst på men glemmer ut å kjøpe selv....


Det har ikke så mye og si når gjenomsnitts alderen for å drikke er 14,8år.. det finns ikke særlig mange 15 åringer som ikke har drukket tror jeg.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: 19-årsgave
« #22 : 18. februar 2005, 21:09 »
Vanskelig for oss å sitte her og bedømme hva som er en bra og dårlig gave. Hvem det er som skal motta gaven avgjør hvor bra den er men generelt sett vil jeg si at gaver med en tanke bak og som er spesielt tiltenkt mottakeren er de beste gavene. Ei flaske sprit kan ofte virke upersonlig men har det en historie e.l. så blir det mer personlig.

Selv vil jeg ha gaver det ligger en tanke bak og som er kjøpt til meg fordi giveren vet jeg blir glad for den. Jeg vil ikke ha gaver av typen man gir til "alle" bare fordi man MÅ gi en gave.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: 19-årsgave
« #23 : 18. februar 2005, 21:13 »
Det har ikke så mye og si når gjenomsnitts alderen for å drikke er 14,8år.. det finns ikke særlig mange 15 åringer som ikke har drukket tror jeg.

Tror du.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: 19-årsgave
« #24 : 18. februar 2005, 21:27 »


Tror du.

Hehe, du har et poeng der. Var absolutt ikke flertallet av mine jevnaldrende som drakk da jeg var 15, derimot var det de som drakk det ble snakket mest om. Ble ikke snakket mest om de fordi de var så utrolig tøffe men fordi det var de som hadde dummet seg mest ut i løpet av helga.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget princy^^

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 415

  • 28 dips
SV: 19-årsgave
« #25 : 18. februar 2005, 21:42 »
er det bare jeg her inne som ikke drikker??

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: 19-årsgave
« #26 : 18. februar 2005, 21:48 »
er det bare jeg her inne som ikke drikker??

Det er nok ikke bare du nei. Selv drikker jeg av og til men så er jeg 11 år eldre enn deg også. Ikke ofte jeg fester mer (kanskje jeg har blitt voksen?), derimot setter jeg stor pris på et glass vin eller en skikkelig god cognac i fred og ro i sofaen en sjelden gang. Jeg drakk vel første gang da jeg var 15 men ble med den ene gangen, tok så over et år til neste gang.....

 
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget princy^^

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 415

  • 28 dips
SV: 19-årsgave
« #27 : 18. februar 2005, 21:50 »
åki men  Offtopic  eg syns du burde kjøpe noe gavekort eller noe sånt.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: 19-årsgave
« #28 : 18. februar 2005, 21:58 »
Bare jeg som syns gavekort er upersonlig og kjedelig? Er det gavekort av en viss verdi der giveren vet at du trenger masse stæsj så greit nok men et gavekort på en hundrelapp eller to på platebutikk e.l. blir fort glemt.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget princy^^

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 415

  • 28 dips
SV: 19-årsgave
« #29 : 18. februar 2005, 22:03 »
Bare jeg som syns gavekort er upersonlig og kjedelig? Er det gavekort av en viss verdi der giveren vet at du trenger masse stæsj så greit nok men et gavekort på en hundrelapp eller to på platebutikk e.l. blir fort glemt.

for all del ikke platebutikk.

det må bli noe kles greier Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!