Skrevet av Emne: nå blir jeg forbanna!  (Lest 12556 ganger)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: nå blir jeg forbanna!
« #45 : 23. februar 2005, 00:27 »
Jo det er en grunn, nytt program=motivasjonsboost
Splitter funker bedre for noen, hvorfor trener ikke coleman ryp da? Siden det funker best for alle.

Gjør det til et dårligere program? Hvorfor?

Fordi Coleman er full av det.

Det gjør det til et dårligere program fordi en muskel slutter å vokse etter 36 timer.

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: nå blir jeg forbanna!
« #46 : 23. februar 2005, 00:28 »
Det gjør det til et dårligere program fordi en muskel slutter å vokse etter 36 timer.

Å det vet du gjelder alle?

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: nå blir jeg forbanna!
« #47 : 23. februar 2005, 00:29 »
Å det vet du gjelder alle?

Jepp.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: nå blir jeg forbanna!
« #48 : 23. februar 2005, 00:30 »
Vil bare sjekke... du har vel ikke trent med reps over 21?? I så fall vet jeg hva som er feil... bare pm meg
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: nå blir jeg forbanna!
« #49 : 23. februar 2005, 00:36 »


Fordi Coleman er full av det.

Det gjør det til et dårligere program fordi en muskel slutter å vokse etter 36 timer.

jaha. Tricepsman feks. Han er en svær fyr som jeg ikke tror går på doping. Trener han ryp? Nei. Jeg har hatt min beste bryst fremgang på lenge. Trente jeg ryp de 3 månedene? Nei. Så alle som ikke trener ryp men har fremgang er full av doping. Morsomt.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: nå blir jeg forbanna!
« #50 : 23. februar 2005, 00:37 »
Nei. Så alle som ikke trener ryp er full av doping. Morsomt.

Den var saklig. Undecided

Ingen her som har nevnt noe om at du ikke vil ha fremgang med en split.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: nå blir jeg forbanna!
« #51 : 23. februar 2005, 00:40 »
jaha. Tricepsman feks. Han er en svær fyr som jeg ikke tror går på doping. Trener han ryp? Nei. Jeg har hatt min beste bryst fremgang på lenge. Trente jeg ryp de 3 månedene? Nei. Så alle som ikke trener ryp men har fremgang er full av doping. Morsomt.

Nå putter du ord i munnen på meg! Jeg har da aldri påstått at man ikke kan vokse på annet enn ryp.

Denne diskusjonen er vel egentlig ganske død nå. Det er èn ting som har hindret han i å vokse hele tiden - det er matinntaket. Uansett om han hadde bindet fluer, trent din tre-splitt eller trent ryp med det kostholdet ville han ikke vokst, så det er ikke treningsprogrammet det dreier seg om her.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: nå blir jeg forbanna!
« #52 : 23. februar 2005, 00:41 »


Den var saklig. Undecided

Ingen her som har nevnt noe om at du ikke vil ha fremgang med en split.

Les om igjen, jeg redigerte den. Men det var baahh som tok opp det med doping, han sa at coleman var full av det, da tenkte jeg på bol. Vel frukten har ikke hatt fremgang med ryp så jeg sa et annet program og baahh sa at det var dårligere 0-1 = -1 = null fremgang.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: nå blir jeg forbanna!
« #53 : 23. februar 2005, 00:42 »


Nå putter du ord i munnen på meg! Jeg har da aldri påstått at man ikke kan vokse på annet enn ryp.

Denne diskusjonen er vel egentlig ganske død nå. Det er en ting som har hindret han i å vokse hele tiden - det er matinntaket. Uansett om han hadde bindet fluer, trent din tre-splitt eller trent ryp med det kostholdet ville han ikke vokst, så det er ikke treningsprogrammet det dreier seg om her.

Les over.
Du må bare vente deg protester siden du kritiserer noe som jeg ser på et program som er veldig bra for nybegynnere, et program som er litt likt det jeg trente med i starten og hadde god fremgang med.


Denne diskusjonen er vel egentlig ganske død nå.

Da er det ikke jeg som er morderen

Wink







Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: nå blir jeg forbanna!
« #54 : 23. februar 2005, 00:45 »
Det er ingen som benekter at programmet ditt gir fremgang Slux. Er enig med deg i at et programskifte kan føre til fornyet motivasjon, men det er nok kostholdet som er hovedproblemet her.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: nå blir jeg forbanna!
« #55 : 23. februar 2005, 00:48 »
Det er ingen som benekter at programmet ditt gir fremgang Slux. Er enig med deg i at et programskifte kan føre til fornyet motivasjon, men det er nok kostholdet som er hovedproblemet her.

Har ikke sakt annet jeg. Baahh sa at ryp ville bli bedre, han hadde 0 fremgang med ryp det gjør vel ikke mitt forslag noe bra. Ifølge baagg alså. Jeg prøvde bare å bidra det beste jeg kunne for å hjelpe frukten og jeg bidro med et forslag til et nytt program. Så kommer baahh og slakter det ned og sier at man ikke kan få fremgang med 3 splitt.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Upbeat

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

SV: nå blir jeg forbanna!
« #56 : 23. februar 2005, 00:49 »
Litt offtopic her:

Dere sier at han må spise mer for å øke masse, men snakker vi da også styrke?

Mener jeg har hørt at det går fint an å øke i styrke uen å øke så voldsomt i masse? Skyt meg hvis jeg tar feil, men ....Smiley

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: nå blir jeg forbanna!
« #57 : 23. februar 2005, 00:53 »


Les over.
Du må bare vente deg protester siden du kritiserer noe som jeg ser på et program som er veldig bra for nybegynnere, et program som er litt likt det jeg trente med i starten og hadde god fremgang med.

Ok, la oss gå i roten i det programmet ditt. Det dekker for det første ikke det 36-timers vinduet. Med et fullkroppsprogram tre dager i uken ville gutten gått rundt mer anabol i seks av syv dager, i motsetning til ditt, der han ville gått rundt anabol to av syv dager.

Det er ingen planlagt progresjon, men det ville helt sikkert frukten tenkt på selv. At han bør starte lavt, og holde en jevn progresjon, for så å ta en nedtreningsperiode.

I starten kan man faktisk vokse ganske godt på alt omtrent, bare man spiser godt nok. Så om man skal gjøre seg personlige erfaringer er nok ikke nybegynnerfasen den beste perioden å gjøre det på.

Har ikke sakt annet jeg. Baahh sa at ryp ville bli bedre, han hadde 0 fremgang med ryp det gjør vel ikke mitt forslag noe bra. Ifølge baagg alså. Jeg prøvde bare å bidra det beste jeg kunne for å hjelpe frukten og jeg bidro med et forslag til et nytt program. Så kommer baahh og slakter det ned og sier at man ikke kan få fremgang med 3 splitt.

Jah, jeg mener man kan ikke vokse på annet enn ryp.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: nå blir jeg forbanna!
« #58 : 23. februar 2005, 00:53 »
Slux; Baahh gjorde ikke annet enn å poengtere at kostholdet sannsynligvis er problemet. RYP er et utmerket program og bedre enn en 3split. Støtter deg likevel i det at programbytte kan gi ny motivasjon og på den måten være smart.

Amb: Det har du helt rett i. Har spurt uten å få svar på om styrkeøkningene faktisk har uteblitt totalt. Det er i så fall veldig, veldig rart.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: nå blir jeg forbanna!
« #59 : 23. februar 2005, 01:03 »
Baahh, om du tror at man ikke kan vokse på noe anna en ryp så vil jeg si at du ikke burde bli med i diskusjonen om hvilekt program han burde ha. Om ikke det var ironisk ment.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!