Skrevet av Emne: nå blir jeg forbanna!  (Lest 12549 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: nå blir jeg forbanna!
« #60 : 23. februar 2005, 16:02 »
Spis, for svarte! SPIS!! Eter du nok vokser du nesten uansett hvilket program du kjører! Med mindre du trener alle musklene i hele kroppen hver eneste dag da.

Jern, mat & hvile lenge leve!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: nå blir jeg forbanna!
« #61 : 23. februar 2005, 16:07 »
mente bah alvorlig at man ikke kan vokse på annet enn ryp..?Smiley isåfall tror jeg at jeg skal revurdere mitt syn på treningsveilederne her.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: nå blir jeg forbanna!
« #62 : 23. februar 2005, 16:10 »
mente bah alvorlig at man ikke kan vokse på annet enn ryp..?

Du tror det? Tongue

Utlogget Frukten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

SV: nå blir jeg forbanna!
« #63 : 01. mars 2005, 14:51 »
hmm gutter ikke for å rakke ned på det å ha et godt kosthold, men hvis han ikke har hatt NOE som helst fremgang på et helt år så er det nok ikke bare kostholdet det er noe gale med! Nå trener ikke jeg ryp, men  uansett hvilket program BB har satt meg på av trening har jeg alltid hat noe fremgang - og jeg kan ikke skryte på meg av å ha et veldig stabilt eller supersunnt kosthold heller. Så jeg syns det er veldig merkelig hvis frukten ikke har hat NOE fremgang WHAT SO EVER...da passer kanskje ikke ryp for ham eller så trener han veeeeeldig feil teknikkmessig.
En annen mulighet er jo at han overdriver det å ikke ha hatt noe fremgang, eller faktisk ikke tør å legge på mer belastning når han trener.

Frukten: kan du helt ærlig si at du absolutt ikke har økt noen ting på vektene i noen av øvelsene i løpet av et år?  Det har jeg veldig lite tro på nemlig. Kanskje det bare er du som har veldig høye forventninger til hvor stor forandring du skulle ha på et år?
Men hvis det faktisk er tilfelle så ville jeg  rådet deg til følgende:
- skjerp kostholdet som gutta her sier ( sørg i det minste for å få i deg frokost! lag klar havregryna kvelden før i en beholder du kan ta med deg - da er det bare å slenge litt melk oppi før du iler til bussen og så goffler du i deg frokosten på bussen - altså ingen unskyldning til å droppe frokosten!)
- bytt program - det virker nemlig som du er veldig negativt innstillt til ryp for øyeblikket og vil dermed ikke få nok ut av øktene - blir slapp og uvillig til å presse deg selv. - du trenger forandring og ny motivasjon.
-bli tøffere og våg å pushe deg selv mer!



Jeg har gått opp i vekter, ganske mye. Men ikke noe på kroppen, skuldrene har muligens blitt 1cm bredere eller noe sånt. Jeg ser såvidt forskjell, men jeg ser at det er forskjell etter en grei "study" foran speilet. Men kameratene mine, som veien akkurat det samme som meg, og som startet samtidig. har hatt MYE bedre forbedringer..
Har tatt noen bilder fra første mnd, har ikke sammenlignet helt enda. Skal nok fikses snart.

Jeg trener ca 2 dager i uka nå, fordi jeg har mistet motivasjonen...
Hva skal jeg gjøre ? :\
Honda NSR <3

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: nå blir jeg forbanna!
« #64 : 01. mars 2005, 15:20 »


Jeg har gått opp i vekter, ganske mye. Men ikke noe på kroppen, skuldrene har muligens blitt 1cm bredere eller noe sånt. Jeg ser såvidt forskjell, men jeg ser at det er forskjell etter en grei "study" foran speilet. Men kameratene mine, som veien akkurat det samme som meg, og som startet samtidig. har hatt MYE bedre forbedringer..
Har tatt noen bilder fra første mnd, har ikke sammenlignet helt enda. Skal nok fikses snart.

Jeg trener ca 2 dager i uka nå, fordi jeg har mistet motivasjonen...
Hva skal jeg gjøre ? :\


Folk er forskjellige noen har bedre økning en andre. Skjerp deg og spis bedre og rett, spis skikkelig mat hele dagen spesielt før og etter trening. Gi alt når du trener og kjør strikt teknikk. Bit tenna sammen og gå til gymmen 3 ganger i uka.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Frukten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

SV: nå blir jeg forbanna!
« #65 : 02. mars 2005, 14:57 »
Mulig det er pga datan jeg også ikke orker å dra på treninga ? ikke vet jeg, drar ikke jeg på trening blir jeg ihvertfall sittende på pcen :\

Nå _skal_ jeg trene minst 3 ganger i uka.
Honda NSR <3

Utlogget llarsen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

SV: nå blir jeg forbanna!
« #66 : 03. mars 2005, 20:06 »


Samme tenkte jeg på! Må være LITT økning ihvertfall Smiley

kanskje du har mentale sperrer? siden det er minimalt med økning på styrke.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: nå blir jeg forbanna!
« #67 : 03. mars 2005, 20:38 »
kanskje du har mentale sperrer? siden det er minimalt med økning på styrke.

Ja, det kan jo kanskje være.. Har du lest artikkelen der det stod litt om at noen kunne være redd for å løfte tunge vekter..? Husker ikke hva artikkelen het, men den ligger ute på forumet.. Må si den traff et par punkter hos meg selv i allefall. Har aldri sett på meg selv som redd for å løfte tungt, men kanskje var jeg det likevel (les:var)
Anbefaler alle å lese den artikkelen..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget lav å feit

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 403
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 403

SV: nå blir jeg forbanna!
« #68 : 18. mars 2005, 13:12 »
Jeg trener ca 2 dager i uka nå, fordi jeg har mistet motivasjonen...
Hva skal jeg gjøre ? :\

tren korte økter og med korte sykluser 3 uker trening 1 uke fri. 3 uker trening og 1 uke fri.
ikke la øktene vare lenger en 30 min. ha progersjon hver uke i hver øvelse, sett deg et mål eks 70 kg i benkpress. tren kunn øvelser knebøy,beinpress,benkpress,skrå benk,markløft,roing,nedtrekk,militer press,arnoldpress. en øvelse pr muskel gruppe hver gang. tren 3-4 ganger i uken, start med vekter du klarer 10 rep med. og la rep antalet synke gradvis. du skal bli sterkere i alle øvelser. husk ha mål som er rett rundt hjørne
høyde 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!