Skrevet av Emne: Helene Rask  (Lest 22563 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Helene Rask
« #75 : 23. mars 2005, 12:59 »
:Offtopic:
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Helene Rask
« #76 : 23. mars 2005, 13:07 »
De blåskjortene fortjener nesten strengere straffer når de gjør dette, men bare nesten. Det er tross alt de som vi "stoler" på skal holde orden på sakene. Og uansett om det er rettferdig eler ikke, så bør vi forvente mer av en politimann, kontra en vanlig dødelig. Dette holder ikke juridisk, selvfølgelig, men prinsippielt så burde han fått den strengeste straffen som er mulig.

Når det er sagt, så vil jeg si meg enig i at med silikonpuper, så kan det ofte bli for mye av det gode. Mye er ikke alltid bedre, og jeg foretrekker de litt mer "petite" størrelsene selv.

Under oppvarminen på gårsdagens treningsøkt, så viste de et program på TVNorge som tydeligvis hadde et Playboy innslag. Der så vi sjefen sjøl sprade rundt med en rekke oppsminkede jenter, med silikoninnlegg (så det ut som) og platinablondt hår. Veldig pene jenter, men og veldig lite spennende jenter.
Klarer ikke helt å sette fingen på hvorfor, men kan det være "innlærte" fordommer mot blondiner og barbie lookalikes. Kan det være at en del av oss har blitt mettet for slike typer pga overeksponering gjennom media? Eller kanskje jeg bare er en tosk Smiley

God påske uansett

Utlogget Liz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 579
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 579

  • Tough aint enough
SV: Helene Rask
« #77 : 26. juni 2005, 12:25 »
Ikke helt korrekt.. men han kom og truet henne på Maison (i vika),han var dritings,og det hele var et sjalusidrama.. ikke første gang.. og helt sikkert ikke siste gang...





Ja nå skal dere høre, hun var sammen med en purk, men så gjorde hun det slutt, så vidt jeg fikk med meg, og da truet purke-&%¤# henne flere ganger med å banke hu og "knuse trynet hennes". Det siste som skjedde var at hun var på et nachspill og han kom dit sint som f og hadde med seg pistol. Mannen har visstnok som jobb i politiet å drive med våpenopplæring. Våpenet tok han på politistasjonen, fyren hadde jo nøkkel..
Folket på nachspillet ringt jo såklart purken, men det eneste de sa var at "du må slutte å skremme småjentene".. Noe til purk! De tok det ikke alvorlig før han tok opp pistolen, såvidt jeg fikk med meg..

Her er det eneste jeg fant om hu, egentlig.. Kanskje saken har blitt litt hysjet ned, ikke veit jeg.. http://www.vg.no/sok/index.hbs?query=helene%20rask
Høyde: 173 cm
Vekt.. 58-64 kg (off season - 70 kg)

"I never saw a wild thing
sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough
without ever having felt sorry for itself". 
DH Lawrence

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Helene Rask
« #78 : 26. juni 2005, 12:51 »
Godt det ikke er noe som er uklart her! :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!