Skrevet av Emne: Jævla bolevakter  (Lest 8423 ganger)

Utlogget TheBig

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 848
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 848

Jævla bolevakter
« : 20. april 2003, 14:22 »
Når alle skulle ut av utestedet stod dørvaktene (som er fulle av dop) ute og "passer" på i folkemengden. Jeg stod der og i det jeg snudde meg så jeg en av dørvaktene sparke løs helt vilt på en av de som stod der....... dørvakta stod faen ma der og yppa på seg bråk, vifta med hendene "Kom igjen - kom igjen".. For en forbanna taper!!! når ting hadde roa seg gikk jeg bort og spurte hvorfor i all verden den dørvakta sparka han (han var litt stor han oxo, han kunne nok tatt han dørvakta men han hadde vett mellom øra og lot være, noe i motsetning til det dophuet av en dørvakta hadde) og han sa at det ikke var noen grunn som helst, plutselig ble han sparka løs på. Sånn er det å ha bolavakter sa han, og jeg er enig! Møkkafolk, æsj, jeg hater de.........

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:Jævla bolevakter
« #1 : 20. april 2003, 16:04 »
bolerne blir helt gærne når de tar anabole steroider, plutselig klikker de helt. Ikke bra.... Angry

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:Jævla bolevakter
« #2 : 20. april 2003, 16:21 »
bolerne blir gærne når du tar anabole steroider hehehehehhe
man er ingen boler før man tar steroider. Bolere er ikke no folkeslag el no hvis du trur det. Grin

Utlogget Perfect.Element

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 635

  • aka. Shred.It
Re:Jævla bolevakter
« #3 : 20. april 2003, 17:55 »
Man må jo huske på at folk som gjør slike ting ikke BLE slik på grunn av anabole steroider alene, men at de av en eller annen grunn finner glede i å skamfere andre mennesker. Noen føler seg rett og slett større ved å gjøre andre mindre(sitat fra en eller annen glup fyr, husker ikke hvem, sikkert en greker Smiley )
I set myself on fire
to breed the perfect element

180 (knebind) - 135 (raw) - 205 (raw) @ 99kg

pensjonert som kvasi-styrkeløfter, nå kvasi-freefighter Smiley

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12061.0

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Re:Jævla bolevakter
« #4 : 20. april 2003, 18:02 »
Finnes vel andre enn dopmisbrukere som er aggresive også. Men det er sant at man gjerne blir aggresiv av anabole steroider, narkotika og lignende stoffer.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Jævla bolevakter
« #5 : 20. april 2003, 18:15 »
Tror dere er vel raske ute med beskyldninger her.....som vanlig....

Utlogget isfugl

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 395

Re:Jævla bolevakter
« #6 : 20. april 2003, 18:41 »
"Jeg stod der og i det jeg snudde meg så jeg en av dørvaktene sparke løs helt vilt på en av de som stod der....... dørvakta stod faen ma der og yppa på seg bråk, vifta med hendene "Kom igjen - kom igjen".. "

Anmeldte du til politiet?

Utlogget Rock

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Re:Jævla bolevakter
« #7 : 20. april 2003, 19:05 »
Men hvorfor er det så godt og vennskaplig miljø innenfor de konkurerende kroppsbyggernes interne krets, når svært mange av deltagerne bruker en eller annen form for steorid? siden steorider gjør folk helt gærne, som dere har konkludert, hvorfor er ikke alle idretts utøvere som bruker dem helt gærne?

Vis en Dørvakt blir sint, er det da automatisk et resultat anabole steorider?

hva om

1. Dørvakten er ekstremt sint og vanskelig og jævlig i sitt hodet fra naturens side
2. Dørvakten ble banket opp regelmessig som barn og blir lett provosert
3. Om han som ble sparket osv, faktisk kom en liten trussel først

Det er eksempler på hva som kan være fakta.


Hva er alle andre som blir sinte sin unnskyldning, det er vel greit for dem, så lenge dem ikke tar anabole steorider?

En kroppsbygger som blir kalt boler omtrent hvor enn han går, får det i trynet hele uken 24/7, er rart at han blir sur?

Akkurat som når du ser black metal folk gå sinte og sure nedover gaten fordi de ikke fikk noe fitte på vidergående, det er ikke musikken som gjør dem sinte, men samfunnet.



Utlogget Zkur

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Re:Jævla bolevakter
« #8 : 20. april 2003, 19:25 »
Vis dørvakta angreip så har han ikke noe der å gjøre..

Utlogget Dragen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 236

Re:Jævla bolevakter
« #9 : 20. april 2003, 19:39 »
anmelde funker ALDRI.
kammeraten min ble sparka ned av en dørvakt (helt  uten grunn) og politiet var 10 meter unna. kammeraten min la nede å skreik, men purken sa bare " han er dørvakt, han har rett til det"
gadd faen ikke kjøre han til legevakta engang.
de la han i håndjern og skulle slenge han på glattcelle.

det var ett eksempel. jeg har flere også...
jeg har aldri opplevd å få hjelp/støtte av politiet i sånne saker ihvertfall...

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:Jævla bolevakter
« #10 : 20. april 2003, 20:32 »
enig med rock jeg.. men at man blir mer aggresiv, kan være en av bivirkningene til bol.

Utlogget Fantomet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Re:Jævla bolevakter
« #11 : 20. april 2003, 23:57 »
Jeg skal ikke ta noe parti for hva som her skjedd her men, folk er rare både "vanlige gjester" og dørvakter. Jeg har jobbet over 10 år som vakt så jeg vil si at jeg har en del erfaring. Det finnes en del dørvater som liker å sloss men det er som regel gamle boksere, kick boksere eller andre kampsporter. De som er aktive byggere er som regel litt roligere, de er som regel tilfreddse med å bli sett.

Når det gjelder hva som har skjedd med i denne epsioden så kan man ikke dømme utifra det lille man ser der og da. Man må ha vært der fra starten av for å kunne få en korrekt oppfattelse av det som har skjedd. Personen som ligger ned kan ha for alt du vet ha truet og slått mot dørvakten først etc. Så lenge du ikke har vært der fra starten så kan du ikke uttale deg!!!

Og det er rart at det er aldri noen gjester som har startet noe, det er "alltid" dørvaktens feil! Underlig det der

I BAM

Utlogget Epson

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Re:Jævla bolevakter
« #12 : 21. april 2003, 01:13 »
Du har jo ikke noen aning om hva som skjedde før du snudde deg.... Prøv å stå som dørvakt en kveld, og se hvordan Ola Normann er i fylla...

Slike historier du forteller, det er de som gir dørvakter så dårlig rykte. Vi står der helt edrue, og har en jobb å gjøre. Den består bl.annet av å nekte personer som er synlig beruset. Men trur du han er så villig til å innse att han er for synlig beruset?? Nei da.. Da kommer der historier om att sånn ser"n ut alltid, har tatt 2 øl, kompisen min er mye fullere, Jeg kjørte jo bil hit!!! Når du blir lei og prøver å vise han bort, og dusten angriper. Så er "Bole-vakta" en dust..

Lurer på hvem som er dust.

Utlogget TheBig

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 848
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 848

Re:Jævla bolevakter
« #13 : 21. april 2003, 01:20 »
Vel, jeg lurer på hvem som er dusten her sånn når den dørvakta står der og vifter med hendene "Kom igjen - kom igjen" og ypper på seg bråk!!!!!!!!!

det er så klart han som er dusten! Jævla idiot! Han skulle ikke vært dørvakt, de andre dørvaktene der er mye bedre men han der er helt blåst! Farlig er han! Hadde jeg gått bort og spurt dørvakta om hvorfor i helvete han sparka han hadde jeg sikkert fått en på tryne!!! Det var flere jenter som gikk bort å kjefta på han!

Utlogget masan

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 652
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 652

Re:Jævla bolevakter
« #14 : 21. april 2003, 21:02 »
Slik er det når man stenger ett eller to på natta. Minst halv 4, sier nå jeg..

   Var forresten ute i hamar i helga, der var det en dørvakt som ligna på Åsleik Engemark (Han komikeren som driver med komplottet), bare at han hadde regulering i tillegg.  Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!