Skrevet av Emne: Jævla bolevakter  (Lest 8449 ganger)

Utlogget Jimmy Jazz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

SV: Jævla bolevakter
« #45 : 13. april 2005, 16:11 »
Jeg har lyst til å minne dere på dørvakten i Baronen & Baronessen i Oslo, som kastet seg foran en gjest og tok imot en kule i brystet, da en eller annen psycho skulle ta hevn på utestedet han ikke fikk komme inn på! Der snakker vi service med stor S Smiley


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Jævla bolevakter
« #46 : 13. april 2005, 22:57 »
Det fins leger som er drittsekker, lærere, politifolk, prester, politikere, konsernsjefer... Det fins drittsekker overalt! Jeg har faktisk møtt mer enn 1 styrkeløfter som var drittsekk, også! "Helvetes jern-aper!" "Alle styrkeløftere har tatt for mange tunge bøy, og pustet inn for mye magnesium!"

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Jævla bolevakter
« #47 : 13. april 2005, 22:58 »
Jeg har lyst til å minne dere på dørvakten i Baronen & Baronessen i Oslo, som kastet seg foran en gjest og tok imot en kule i brystet, da en eller annen psycho skulle ta hevn på utestedet han ikke fikk komme inn på! Der snakker vi service med stor S Smiley


Bra poeng! Hva med å legge merke til de bra tinga som skjer, i steden for å henge seg opp i det negative vi eventuelt opplever npr vi er fulle og "Fullstendig uskyldige"!?

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

SV: Jævla bolevakter
« #48 : 13. april 2005, 23:53 »
 Har jobbet som dørvakt i mer eller mindre 14 år. Det man vet når man drar på jobb er at fulle folk ikke alltid har så mye hyggelig å si. Man må tåle å bli kalt "boler" "feiten" "dum, dummere, dørvakt" og slike ting. Dette vet man jo før man drar på jobb, orker man ikke høre på dette, bør man finne seg en annen jobb. Man skal jo ikke grisebanke en full gjest som slenger med leppa. Og hvis det er uungåelig så bør vakta prøve å ta vedkommende på en noe human måte, går jo ann å bryte ned folk i stedet for å slå og sparke dem. De som bråker er jo berusede, og vakta skal jo være edru, så dette bør som regel gå greit. Innimellom må man selvsagt gå hardere til verks hvis folk trekker kniv og lignende. Men dette hører heldigvis til sjeldenhetene. En annen ting er å være føre far, og avbryte bråket før det virkelig starter, noe som er litt lettere hvis man følger med på hva som skjer i lokalet og ikke er opptatt av å f.eks. sjekke damer (-: et annet tips er å behandle alle gjester likt, om de veier 48 kg. eller 150. Fulle folk er gale, tåler dere ikke det, så ikke jobb som dørvakt.

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Jævla bolevakter
« #49 : 14. april 2005, 13:06 »

Spøker som denne f.eks Wink

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Jævla bolevakter
« #50 : 14. april 2005, 18:13 »
LOL. Pondus eier.

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: Jævla bolevakter
« #51 : 14. april 2005, 21:35 »
Quatro... har det falt deg inn at mannen var  1) beruset og 2) det finnes alltid to sider av en sak...  Huh
25ÅT har helt rett i det han sier om AAS og agressivitet... det er mange fler "tøffinger" i fylla enn de få "bolerne" i byen.. greit at en og annen dørvakt kan ta litt hardt i, men generelt sett er dørvakter ok personer som de fleste andre.
finnes så mange idioter at 1/1000 del hadde vært nok! folk som drikker seg sørpefull og skal vise at de eier hele byen! ikke rart det blir bråk, så blir de tatt i kragen og ført ut.. neste dag forteller de det til kompisen sin som får høre "kom en bolevakt å denkte til meg i går, for så å kaste meg ut gjenna døra... holdt på å knuse tryne i asfalten da jeg landet!" HUFF!

Skulle nok hatt en del tusen for å stå i døra i oslo i dag..Det var litt bedre før da risikerte du ikke en kule for den minste lille filleting fra en underutviklet wannabe gangster med nesa full av dop...

bedre før? for noen år tilbake måtte dørvakter i oslo gå med pistol på jobb, pga. bråk!  Deal
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Jævla bolevakter
« #52 : 14. april 2005, 21:42 »
Jeg har lyst til å minne dere på dørvakten i Baronen & Baronessen i Oslo, som kastet seg foran en gjest og tok imot en kule i brystet, da en eller annen psycho skulle ta hevn på utestedet han ikke fikk komme inn på! Der snakker vi service med stor S Smiley




Bodde et par etasjer under onkelen min før, stor fyr som humpa rundt med krykker Smiley Utrolig bra at det fins sånne folk i norge som er villige til å ofre livet sitt for andre.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: Jævla bolevakter
« #53 : 14. april 2005, 21:47 »
ja, og fortsatt klages det over at en og anna vakt tar litt hardt i en overberuset gjest!
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Jævla bolevakter
« #54 : 14. april 2005, 22:29 »
Er ikke dørvaktene sin feil at folk blir overberuset, folk har selv ansvar for det de har i seg, og hva de gjør etter at de har hatt det i seg, selv om mange tydeligvis ikke mener det.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Jævla bolevakter
« #55 : 14. april 2005, 22:32 »
ansvarsfraskrivelse er en folkesykdom (om ikke folkesport) i dagens vestlige samfunn... man skylder på dataspill.. manglende advarsler på produkter.. på foreldre.. skolen.. man skylder på alt annet enn seg selv, for selv har man selvsagt ikke noe ansvar.. trist! Det er faktisk noe av det mer avskyelige jeg ser, folk som bevisst eller ubevisst konstant skal dytte all mulig skyld fra seg selv.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Jævla bolevakter
« #56 : 14. april 2005, 22:37 »
ansvarsfraskrivelse er en folkesykdom (om ikke folkesport) i dagens vestlige samfunn... man skylder på dataspill.. manglende advarsler på produkter.. på foreldre.. skolen.. man skylder på alt annet enn seg selv, for selv har man selvsagt ikke noe ansvar.. trist! Det er faktisk noe av det mer avskyelige jeg ser, folk som bevisst eller ubevisst konstant skal dytte all mulig skyld fra seg selv.
Av og til kommer det pinadø bra ting ifra en ultraortodoks Israelvenn som deg også.... Wink
Er det ikke typisk?
- " Dysfunksjonell famile har skylda!"
- "Kommunen gjorde aldri noe for å hjelpe meg, noen burde tatt tak i problemene mine tidligere..."
- "Det er egentlig ikke MIN feil, foreldrene mine gav meg bare ikke nok kjærlighet..."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!