Skrevet av Emne: Store muskler, eller lange slanke??  (Lest 1636 ganger)

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

Store muskler, eller lange slanke??
« : 01. mars 2005, 20:09 »
En venninne insisterer på at jeg vil få mega-muskler av å trene RYP-programmet. Jeg tror ikke det, men klarer ikke overbevise henne. Hvor store muskler kan man få liksom? Og det er jo ikke akkurat sånn at jeg plutselig våkner opp en morgen med MUSKLER liksom...

Eller?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Store muskler, eller lange slanke??
« #1 : 01. mars 2005, 20:10 »
Du er jente aller først, og musler detter ikke på deg over natta nei. Ingen fare !! Tren på og kos deg, ikke vær redd for å bli stor de første 2-3 årene. Det krever en del ekstra når du er jente naturlig nok. Så tren på i stedet du, og vis henne !! 2thumbsup
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Store muskler, eller lange slanke??
« #2 : 01. mars 2005, 20:17 »
En venninne insisterer på at jeg vil få mega-muskler av å trene RYP-programmet. Jeg tror ikke det, men klarer ikke overbevise henne. Hvor store muskler kan man få liksom? Og det er jo ikke akkurat sånn at jeg plutselig våkner opp en morgen med MUSKLER liksom...

Eller?

Det er veldig mange fordommer når det gjelder styrketrening og jenter-hvor mye muskler du vil få er avhengig av gener, kosthold og hvordan du trener. Med mindre du bruker kunstige midler, vil du IKKE bli "firkantet". Det er praktisk talt ingen jenter som får virkelig store muskler uten bruk av dop. At jenter og gutter responderer forskjellig på styrketrening, kan nok skyldes at gjennomsnittsmannen har mye høyere testosteron-nivåer  enn jenter.

Jeg vil anbefale deg å trosse fordommer og hive deg rundt med styrketrening. Det øker kroppens evne til å forbrenne fett, hindrer benskjørhet, bedrer insulinfølsomheten, koordinasjons- og balanseevnen. Estetisk sett ser også jenter som trener med vekter over tid veldig flott ut-kanskje din venninne må revurdere sin oppfatning etterhvert...
Lykke til og god trening!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Store muskler, eller lange slanke??
« #3 : 01. mars 2005, 20:39 »
En venninne insisterer på at jeg vil få mega-muskler av å trene RYP-programmet. Jeg tror ikke det, men klarer ikke overbevise henne. Hvor store muskler kan man få liksom? Og det er jo ikke akkurat sånn at jeg plutselig våkner opp en morgen med MUSKLER liksom...

Eller?
Hadde det bare vært så vel, frøken... Be henne prøve selv, og du vil få en litt flau venninne på besøk om et par måneder... Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!