folk som har denne oppførselen på byen fortjener bank.men

de kjepphøye er verst!! jeg har hvert dørvakt.og min erfarig er at de verste er gutter med kaktus under armene og tror de er noe.og så er de pysete mammagutter/menn når de får bank.jeg kastet ut de "skumleste" på stedet jeg jobbet og de var ikke mye skumle........

synes vold har ingenting på byen å gjøre,hva er vitsen med å ødelegge stemmningen for en drøss med festglade mennesker?de driter seg loddrett ut spør du meg.
jeg var så uheldig å gå forbid en chickfight en kveld.humøret var på topp,edru og :dance:danseklar.BAM!!!!så fikk jeg et sleggeslag i trynet.fordi hun slaget var ment til dukket og uheldige meg var feil sted til feil tid.

mæ i øret sier jeg bare!!!!!!!!dere kan tro adrealinet i kroppen steg raskt.rett bort til baren etter en cola light......ahhhhhhh det var deilig....så der stod jeg i gjørne å kjølte ned min framtidige bluheng >:Dog hadde sinna tanker.så humørt sank og turen hjem fristet mer enn dansegulvet......runder hjørnet til utestedet og hvem stod ikke der jo.......... >:Dunskyld at jeg slo deg i stad...... :'(fikk lyst å grine.....så forbanna,men...........

går så greit at.....(as if)men jeg er glad den dag i dag for at jeg lot det ende slik.for hun jenta viste seg å jobbe på nærbutikken og føler seg ikke mye kul når jeg kommer inn for å handle

:argue:den som kan sette folk på plas uten å bruke vold er