Skrevet av Emne: bråk på byen  (Lest 13400 ganger)

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: bråk på byen
« #30 : 09. mars 2005, 14:03 »
Har jobbet som dørvakt i fem år nå og har sett så mye dritt at slåssing gidder jeg ikke.Har bare vært i to tre ordentlige episoder på jobb og havnet oppi etpar teite situasjoner når jeg har vært ute..

Slåssing og drittslenging er jo egentlig en primitiv måte å uttrykke seg på da..
(men når det er sagt så er det jo faktisk eneste mulighet av og til... Kickass  )
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

SV: bråk på byen
« #31 : 09. mars 2005, 23:07 »
Hvorfor snakke når du kan slå?

Snakking tar bare lang tid og skaper så mye oppmerksomhet og er stress... hvorfor bare ikke gjøre kort prosess?

Fordi den beste delen er ofte å høre hvor mye dritt motparten kan slenge, og hvor mye bra som blir sagt. Jeg har aldri vært i en seriøs slåsskamp, men fy faen hvor mange tårer jeg har ledd av å være i "bråk" eller være tilskuer. Men som sagt, et slag løser ingenting. Det er bare latterlig og teit, og viser at vi mennesker ikke har kommet så langt i utviklingsteorien som vi hevder.
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: bråk på byen
« #32 : 09. mars 2005, 23:13 »
Fordi den beste delen er ofte å høre hvor mye dritt motparten kan slenge, og hvor mye bra som blir sagt. Jeg har aldri vært i en seriøs slåsskamp, men fy faen hvor mange tårer jeg har ledd av å være i "bråk" eller være tilskuer. Men som sagt, et slag løser ingenting. Det er bare latterlig og teit, og viser at vi mennesker ikke har kommet så langt i utviklingsteorien som vi hevder.

Du har ikke fattet at vold løser faktisk en del problemer, uheldigvis Wink
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: bråk på byen
« #33 : 09. mars 2005, 23:16 »
Vold avler vold. Mener ikke at vi alle skal være snille og søte og løpe rundt og leke Gandhi, men jeg mener at vold er siste utvei. Tapere som er tomme for argumenter slår.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: bråk på byen
« #34 : 09. mars 2005, 23:19 »
Vold avler vold. Mener ikke at vi alle skal være snille og søte og løpe rundt og leke Gandhi, men jeg mener at vold er siste utvei. Tapere som er tomme for argumenter slår.

Jeg er ikke tom for argumenter. Men er mye lettere med en kjapp en repper i stående benkpress... hehe, eller litt grappling enn å stå og prate i evigheter. Muligens dette gjør meg primitiv, men who carez. Så lenge begge to vet hvor det fører så er det ingen ting galt med å slå først. Synes jeg...
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: bråk på byen
« #35 : 09. mars 2005, 23:22 »


Jeg er ikke tom for argumenter. Men er mye lettere med en kjapp en repper i stående benkpress... hehe, eller litt grappling enn å stå og prate i evigheter. Muligens dette gjør meg primitiv, men who carez. Så lenge begge to vet hvor det fører så er det ingen ting galt med å slå først. Synes jeg...

Relativt enig der.
Jeg for min del, samler all sinnet til en fyr Grin
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget ekassi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 316

SV: bråk på byen
« #36 : 09. mars 2005, 23:24 »


Relativt enig der.
Jeg for min del, samler all sinnet til en fyr Grin

And who's the lucky guy  Huh Cool

Utlogget Suchianu

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Correct me if I'm wrong.
SV: bråk på byen
« #37 : 09. mars 2005, 23:38 »
Jeg liker ikke folk som kan prate, men som kommuniserer med knyttnevene heller.
Show your scars!

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

SV: bråk på byen
« #38 : 10. mars 2005, 04:45 »
Ja, fy faen så tøft å bråke på byen azz. Slå dem alle zkikkelig ned i støøøvla med en rask uppercut og en høyere hook!

Trener en kampsport, burde det være selvforsvar, eventuelt være forebeholdt til ringer og konkuranser, ikke fordi du tror du drar damer å lage leven på byen.
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: bråk på byen
« #39 : 10. mars 2005, 23:29 »


And who's the lucky guy Huh Cool

Det får tiden vise. Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: bråk på byen
« #40 : 10. mars 2005, 23:40 »
Noen ganger går det ikke å løse problemet ved å prate. Hvis han du krangler med er innstillt på å slåss kommer han til å være spydig for å provosere deg til kamp. Og han gir seg ikke lett.. Har vært borti at folk kommer tilbake senere på kvelden! :p De er bare mer usaklig for hvert minutt som går.. Og spørsmålet er: Slå eller bli slått?

Liker ikke å slåss. Men hvis det står mellom å få en strak høyre, eller å gi en er ikke valget vanskelig..!
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget fitgirl24

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 54

  • meg
SV: bråk på byen
« #41 : 11. mars 2005, 00:11 »
 Erter folk som har denne oppførselen på byen fortjener bank.men Cool de kjepphøye er verst!! jeg har hvert dørvakt.og min erfarig er at de verste er gutter med kaktus under armene og tror de er noe.og så er de pysete mammagutter/menn når de får bank.jeg kastet ut de "skumleste" på stedet jeg jobbet og de var ikke mye skumle........ rofl
synes vold har ingenting på byen å gjøre,hva er vitsen med å ødelegge stemmningen for en drøss med festglade mennesker?de driter seg loddrett ut spør du meg.
jeg var så uheldig å gå forbid en chickfight en kveld.humøret var på topp,edru og  :dance:danseklar.BAM!!!!så fikk jeg et sleggeslag i trynet.fordi hun slaget var ment til dukket og uheldige meg var feil sted til feil tid. mæ i øret sier jeg bare!!!!!!!!dere kan tro adrealinet i kroppen steg raskt.rett bort til baren etter en cola light......ahhhhhhh det var deilig....så der stod jeg i gjørne å kjølte ned min framtidige bluheng >:Dog hadde sinna tanker.så humørt sank og turen hjem fristet mer enn dansegulvet......runder hjørnet til utestedet og hvem stod ikke der jo.......... >:Dunskyld at jeg slo deg i stad...... :'(fikk lyst å grine.....så forbanna,men........... Smiley går så greit at.....(as if)men jeg er glad den dag i dag for at jeg lot det ende slik.for hun jenta viste seg å jobbe på nærbutikken og føler seg ikke mye kul når jeg kommer inn for å handle biggrin
 :argue:den som kan sette folk på plas uten å bruke vold er  Gull
smil til verden og den smiler tilbake:)

Utlogget fitgirl24

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 54

  • meg
SV: bråk på byen
« #42 : 11. mars 2005, 00:13 »
må jo få sagt at det finnes som regel en grunn til at slag på trynet.så hvorfor ikke ungå situasjonen.klart kommer det en bort og lapper til deg må du forsvare deg,men.........
Noen ganger går det ikke å løse problemet ved å prate. Hvis han du krangler med er innstillt på å slåss kommer han til å være spydig for å provosere deg til kamp. Og han gir seg ikke lett.. Har vært borti at folk kommer tilbake senere på kvelden! :p De er bare mer usaklig for hvert minutt som går.. Og spørsmålet er: Slå eller bli slått?

Liker ikke å slåss. Men hvis det står mellom å få en strak høyre, eller å gi en er ikke valget vanskelig..!
smil til verden og den smiler tilbake:)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: bråk på byen
« #43 : 11. mars 2005, 00:23 »
Til deg som slår og slåss i vilden sky: En eller annen lite vakker dag risikerer du å påføre ditt offer en skade som kan være mer alvorlig enn tilsiktet. Slår du en person i ansiktet, spesielt i tinningen, er det en liten (men eksisterende) sjanse for at du kan påføre denne personen en hjerneblødning (epiduralblødning) som han risikerer å dø av. Dette skjer - flere ganger i Norge hvert år. Dette har ikke nødvendigvis noen sammenheng med hvor hardt du slår etc. Det kan være snakk om tilfeldigheter.

Jeg har vært med på mottak av slike voldsofre i sykehus. Det går ikke alltid bra. It´s a mess!  Undecided

Hvis du skulle være så uheldig (om man kan kalle det det) å påføre ditt voldsoffer en slik skade, risikerer du ikke bare å bli drapsmann. Du risikerer også en lang fengselsdom og ødelagt fremtid.  Smiley

Som sagt: Dette skjer årlig i Norge. Tilfeldigheter. Av og til leser vi om det i avisene. Anger er en mager trøst.

Jeg har personlig stor respekt for slikt! Har selv bakgrunn i kampsport, og har lært meg litt om respekt for det våpenet det er å kunne slå. Hvis du har sjanse til å komme deg unna en situasjon (hvilket alltid er det beste), vil jeg anbefale deg å aldri slå først. Du sier kanskje at det går jo som regel greit til slutt uansett. Men det har du som sagt ingen garanti for.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: bråk på byen
« #44 : 11. mars 2005, 00:27 »
Hvis du har sjanse til å komme deg unna en situasjon (hvilket alltid er det beste), vil jeg anbefale deg å aldri slå først. Du sier kanskje at det går jo som regel greit til slutt uansett. Men det har du som sagt ingen garanti for.  Smiley
H

Kunne ikke vært mere enig... Honnør!
DIE HARD

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!