Skrevet av Emne: 200 situps daglig  (Lest 2399 ganger)

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: 200 situps daglig
« #15 : 09. mars 2005, 21:08 »


Ja det er sant, mine små fordommer fikk meg til å tro at vi snakka om en styltynn og vakker ballerina Wink

Men om hun har ok fett%, trener en 10-15reps med varierte øvelser med vektbellastning en 3 ganger uka og om hun vil tar sit ups uten vektbellastning de andre dagene vil hun etterhvert forbedre de magemusklene hun har allerede. Det var vel et greit sammendrag over hva som har blitt fortalt her?

Snakker du om størrelse og tilnærmet maksimal/maksimal styrke, så har du helt rett. Hvis målet derimot er utholdende styrke (noe som er fullt mulig), så kan helt sikkert opplegget fra "ballettdama" være greit.

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: 200 situps daglig
« #16 : 09. mars 2005, 21:13 »
Jeg kjørte 15x3 reps på chrunches maskin med belastning tre ganger i uken... Funker fint for meg det, selv om min såkalte six-pack ikke er mye å skryte av, men merket fremgang Smiley
nå som jeg ikke har tilgang på maskin kjører jeg 50x2 situps tre ganger i uken m/belastning og div. andre øvelser som er litt vriene å forklare ved hjelp av tekst =)
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: 200 situps daglig
« #17 : 09. mars 2005, 21:15 »
20x10 sit-ups til dagen går vel fint? (har ikke lest igjennom)
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 781
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 781

SV: 200 situps daglig
« #18 : 09. mars 2005, 21:18 »
20x10 sit-ups til dagen går vel fint? (har ikke lest igjennom)

20x10? Shocked Wink Det funker fint, spørs hva du er ute etter. Angående styrke og stor masse er det vel ikke det helt optimale nei.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 998
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 998

  • Lift like a lift
SV: 200 situps daglig
« #19 : 10. mars 2005, 00:08 »
Ballettdamen hadde sagt at man fikk 6pack av å ta 200reps hver dag.

200 sit-ups daglig er helt brukbar fettforbrenningstrening (løping er bedre!), men ineffektiv og dårlig styrketrening. Via reduksjon av fettprosent får de fleste fram en six-pack. Ønsker du en tykk six-pack, bør du trene tyngre, f. eks. vektede crunches 15-25 reps. Selv om du kan trene magen hver dag, vil jeg foreslå f. eks. 1-2 sett 2-3 ganger i uka, slik at du får tid til å trene litt sånn derre basisøvelser også!  Cool

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: 200 situps daglig
« #20 : 10. mars 2005, 00:14 »
Tror jeg ville foretrukket en slank jente som hadde trent 200sit-ups daglig. Enn en jente med bulkete pack som trente 3 set a 10reps med belastning. Men gener spiller jo en stor rolle Wink
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 998
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 998

  • Lift like a lift
SV: 200 situps daglig
« #21 : 10. mars 2005, 00:21 »
Tror jeg ville foretrukket en slank jente som hadde trent 200sit-ups daglig. Enn en jente med bulkete pack som trente 3 set a 10reps med belastning. Men gener spiller jo en stor rolle Wink

Hvis en jente ønsker seg muskler som Arnold (inkl. magemuskler), må hun trene som Arnold i tredje potens for å få det til tenker jeg (feil kjønn = lavere nivå av anabole hormoner osv.).  Wink Er ikke mange jenter tror jeg som ville oppnå noe annet enn en meget sexy og akkurat passe lite bulkete mage med 3 sett á 10 reps med belastning. Smiley Dessuten viser jo en slik jente at hun har noe ekstra i toppetasjen også, iallfall hva angår trening, og det liker jeg!  Cool

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 323
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 323

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: 200 situps daglig
« #22 : 10. mars 2005, 00:23 »
dama tar ufattelig mye situps ++++ p å dansen hun går på, hun er ikke no diger boler med heftig sixpack liksom, men man kan helt klart kjenne magerutene og magen er stein hard samtidig som hun ikke har noe problem med å ta lett over 100 situps ( mer enn meg )
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Showdax

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

SV: 200 situps daglig
« #23 : 10. mars 2005, 00:29 »
200 sit-ups om dagen...hmmm.
Hadde en periode som 20 åring dær jeg utførte 50-100 sit-ups pr dag i 8 mnd.(10-15 siste hengende)Var helt hekkta på å få magemuskler,og det fikk jeg en hel pakke av Smiley men med den viten jeg har i dag så tror jeg nåkk jeg kunne spart meg en del slit å fått like pra resultat med mindre rep.Er nå 17 år etter begynt å trene igjenn så nå er ant rep nede på 20,ikke riktig vær dag men etter som det føles.
Den eneste måten å bevare sin helse på, er å spise det du ikke har lyst på, drikke det du ikke liker og gjøre det du ikke må.

Utlogget Showdax

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

SV: 200 situps daglig
« #24 : 10. mars 2005, 00:35 »
HEHE ja såg sikkert noe rar ut jeg også med den magen og resten som ei flis Smiley
Den eneste måten å bevare sin helse på, er å spise det du ikke har lyst på, drikke det du ikke liker og gjøre det du ikke må.

Gå til:  

Sunn banansplitt

Kosthold16.09.2019690

Er du glad i banansplitt? Prøv denne.

Triggerpunkter

Trening15.09.2019396

Sliter du med såre punkter i muskulaturen din?

Program for muskelvekst

Trening14.09.2019303

Styrk kroppen i 2015.

Fyllesyk? Denne maten kan hjelpe

Kosthold13.09.2019307

Dette bør du spise dersom du er fyllesyk.
Prøv en av disse 5 høstrettene.