Skrevet av Emne: 1rm  (Lest 10688 ganger)

Utlogget Bobby Jay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

SV: 1rm
« #45 : 13. mars 2005, 14:41 »


Gjør det det? Da har jeg gitt feil intrykk. Jeg vil sette meg selv som en 14årig gutt som har litt mer peiling på trening en den gjennomsnittlige norske gutt. Si meg et, ET innlegg der jeg viser at jeg synes at jeg har sykt mye mer peiling en det jeg allerede har. Bare gjør det Smiley

Hva hørte jeg? Finner du ingen?

Btw: Virker som du er en fjortiss som tror du har så sykt mye mer peiling enn du egentlig har! Les: 45 honnører. Det er fler en de fleste med ca like mange innnlegg som meg.


No offence, men hold deg borte fra denne diskusjonen du, du har tydeligvis ikke noe å fare med. Vet ikke helt hva du kan lære meg Ops
oo, må jeg holde meg vekk fra deres diskusjonen? hehe.. Må ikke bli sur bare fordi duden hadde rett da. Det er jo bra og lære seg nye ting og da, masse jeg må lære og Wink

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: 1rm
« #46 : 13. mars 2005, 14:51 »
Vet denne diskusjonen burde bli lagt død, men jeg klarer ikke dy meg!

Stå på Slux! Du har så rett så rett. Bare de argumentene som Gutt90benkpress og til dels Bobby Jay kommer med er så på jordet, at du trenger vel ikke mer bevis på at de ikke har mer peiling enn deg.

Personlig vil jeg si at Slux har i all den tid jeg har vert her (ca et halvt år) vert like saklig, og mottakelig for råd fra alle folk.

Gutt90 og Bobby, ver litt ydmyk. Dere trenger ikke komme her og virke så kjepphøy som dere utgir dere selv for. Lær og ha det gøy med treningen.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #47 : 13. mars 2005, 14:53 »

 oo, må jeg holde meg vekk fra deres diskusjonen? hehe.. Må ikke bli sur bare fordi duden hadde rett da. Det er jo bra og lære seg nye ting og da, masse jeg må lære og Wink

Duden hadde rett? Det er bare du og han som er enige om det, han hadde ikke rett. Har ikke sakt at det ikke er bra å lære seg nye ting.
BACK TO TOPIC, fortsett på pm.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: 1rm
« #48 : 13. mars 2005, 14:55 »
Jaja Slux.... Skal få meg bildeprofil og sånt, så kan jo sammenlikne hvem som har fått mest ut av treningen!
Som sagt....
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Jimmy Jazz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

SV: 1rm
« #49 : 13. mars 2005, 15:01 »
Jippi, cat fight på forumet!! Erter

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #50 : 13. mars 2005, 15:03 »

Som sagt....

Please, du beviser om og om igjen hvor lite du vet. MAN KAN IKKE SAMMENLIGNE FREMGANG MELLOM TO PERSONER! Det handler mye om gener, treningsbakgrunn, leveforhold og styrke/masse når du begynner. Idioti å begynne å si at ja nå skal jeg slenge inn noen bilder av meg for å bevise at jeg er større en deg ergo, jeg veit mer en deg. IDIOTI! DET AT EN ER LITEN BETYR IKKE AT MAN IKKE VET MYE OM TRENING! Spar meg.
Bare fordi du er sterkere og noen mnder eldre en meg gjør ikke deg til en smartere fyr innen dette emnet.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: 1rm
« #51 : 13. mars 2005, 15:08 »
Cheesus.... :Smiley

Helt enig med deg der.. 14`is krangel! Legge ut bilder av seg selv når man er 14 år gammel og se hvem som har hatt dest framgang på treningen?!?! HELT ulogisk.. en 14åring kan være mye større en enn annen pga forskjellig vekst osv.. for eks. jeg var bitte liten når jeg var 14år, begynte ikke vokse skikkelig før jeg ble eldre..  
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #52 : 13. mars 2005, 15:09 »


Helt enig med deg der.. 14`is krangel! Legge ut bilder av seg selv når man er 14 år gammel og se hvem som har hatt dest framgang på treningen?!?! HELT ulogisk.. en 14åring kan være mye større en enn annen pga forskjellig vekst osv.. for eks. jeg var bitte liten når jeg var 14år, begynte ikke vokse skikkelig før jeg ble eldre.. 
TAKK! Smiley
Værsåsnill gutt90benkpress ta til deg det som har blitt sakt her så skal jeg også gjøre det.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: 1rm
« #53 : 13. mars 2005, 15:10 »

TAKK! Smiley
14's krangel ja, men vil si at det var jeg som var den mest voksne i denne diskusjonen, right?
Ingen grunn til å gå dit, Sluxen.. Wink
Bare en ting som er værre enn en dårlig taper... og det er en dårlig vinner!! Smiley

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: 1rm
« #54 : 13. mars 2005, 15:13 »

Ingen grunn til å gå dit, Sluxen.. Wink
Bare en ting som er værre enn en dårlig taper... og det er en dårlig vinner!! Smiley

hehe..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #55 : 13. mars 2005, 15:13 »

Ingen grunn til å gå dit, Sluxen.. Wink
Bare en ting som er værre enn en dårlig taper... og det er en dårlig vinner!! Smiley

Ok, sorry redigerte.
Jeg skjønner deg gutt90benkpress at det kan være vanskelig å ta tips fra en som er yngre, mindre og svakere en deg men jeg kan ha peiling for det. Hør på hva alle har sakt her og slutt med 1rm hver trening.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: 1rm
« #56 : 13. mars 2005, 15:15 »
Please, du beviser om og om igjen hvor lite du vet. MAN KAN IKKE SAMMENLIGNE FREMGANG MELLOM TO PERSONER! Det handler mye om gener, treningsbakgrunn, leveforhold og styrke/masse når du begynner. Idioti å begynne å si at ja nå skal jeg slenge inn noen bilder av meg for å bevise at jeg er større en deg ergo, jeg veit mer en deg. IDIOTI! DET AT EN ER LITEN BETYR IKKE AT MAN IKKE VET MYE OM TRENING! Spar meg.
Bare fordi du er sterkere og noen mnder eldre en meg gjør ikke deg til en smartere fyr innen dette emnet.
Tror du må konsentrere deg litt mer om trening og litt mindre om kunnskap om trening.... Btw. Har ikke sagt at jeg har mer peiling enn deg på trening, har bare sagt at du ikke har så mye kunnskap som du skal ha det til! Forresten Eirik så respekterer jeg resultatene dine(har sett bildene) men her tar du nok feil....   Er forresten 15år Tongue   Det er min siste post i denne "debatten"
Jeg sa forresten for 3 sider siden at jeg skulle slutte med 1rm hver trening Cheesy:D     Kiss Kiss
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #57 : 13. mars 2005, 15:17 »

Tror du må konsentrere deg litt mer om trening og litt mindre om kunnskap om trening.... Btw. Har ikke sagt at jeg har mer peiling enn deg på trening, har bare sagt at du ikke har så mye kunnskap som du skal ha det til! Forresten Eirik så respekterer jeg resultatene dine(har sett bildene) men her tar du nok feil....   Er forresten 15år Tongue   Det er min siste post i denne "debatten"
Jeg sa forresten for 3 sider siden at jeg skulle slutte med 1rm hver trening

JAAA Smiley la oss kutte ut all kunnskap om trening og bare trene! Smiley Seffern! Wink Kast programmet, less på med vekter og gjør den der øvelsen du ligger og så gjør du det der greiene! SmileySmileySmileySmileySmileySmiley ... uten kunnskap om trening så funker det rett og slett ikke.
Ps jeg veit hvor mye kunnskap jeg har og jeg har ikke sakt at jeg har noe mer eller mindre. Vis meg et innlegg der det virker som jeg sier at jeg har mer kunnskap en det jeg har, please. Ikke bare snakk om det! Send meg en pm.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: 1rm
« #58 : 13. mars 2005, 15:20 »

Tror du må konsentrere deg litt mer om trening og litt mindre om kunnskap om trening.... Btw. Har ikke sagt at jeg har mer peiling enn deg på trening, har bare sagt at du ikke har så mye kunnskap som du skal ha det til! Forresten Eirik så respekterer jeg resultatene dine(har sett bildene) men her tar du nok feil....   Er forresten 15år Tongue   Det er min siste post i denne "debatten"
Jeg sa forresten for 3 sider siden at jeg skulle slutte med 1rm hver trening Cheesy:D Kiss Kiss

hvordan kan jeg ta feil ang det med forskjellig vekst i puberteten? Det er jo noe ALLE vet..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #59 : 13. mars 2005, 15:22 »


hvordan kan jeg ta feil ang det med forskjellig vekst i puberteten? Det er jo noe ALLE vet..

Game set, match. Gutt90benkpress, det er bare å begynne å diktere opp unnskyldningene dine og redigere trådene, sorry men du har tapt.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!