Skrevet av Emne: 1rm  (Lest 10733 ganger)

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: 1rm
« #60 : 13. mars 2005, 15:33 »
Akkurat nå håper jeg det blir innført 18års grense på forumet...... (16 års grense hadde sikkert også holdt).

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #61 : 13. mars 2005, 15:35 »
Akkurat nå håper jeg det blir innført 18års grense på forumet...... (16 års grense hadde sikkert også holdt).

Det hadde vært unødvendig og veldig, veldig irriterende for de som er saklige og under 16. Greit nok man kan stenge ute de som krangler men det er en del folk under 16 her som har en del å fare med!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: 1rm
« #62 : 13. mars 2005, 15:42 »
Skjønner ikke hvorfor folk rakker ned på Slux Undecided

Eneste han prøvde å gjøre var å hjelpe gutt90benkpress, så svarer han med å være barnslig og utakknemlig.

Til Slux:

Stå på! Du er til stor hjelp for forumet og om folk ikke gidder å ta imot råd fra deg fordi du er ung så kan dem bare

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #63 : 13. mars 2005, 15:43 »
Skjønner ikke hvorfor folk rakker ned på Slux Undecided

Eneste han prøvde å gjøre var å hjelpe gutt90benkpress, så svarer han med å være barnslig og utakknemlig.

Til Slux:

Stå på! Du er til stor hjelp for forumet og om folk ikke gidder å ta imot råd fra deg fordi du er ung så kan dem bare

Takker for støtten!! Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: 1rm
« #64 : 13. mars 2005, 15:45 »


Det hadde vært unødvendig og veldig, veldig irriterende for de som er saklige og under 16. Greit nok man kan stenge ute de som krangler men det er en del folk under 16 her som har en del å fare med!

Største problemet med de under 16-18 år er at de ikke vet når de skal slutte. På det feltet er dere begge like gode uansett hvor mye kunnskap dere har. Men for vært nytt innlegg dere kommer med i denne krangelen så drar dere dere selv ned i gjørma istedet for, som dere tror, den andre.

Dere alle kan tenke på at dere blir bare dummere av å krangle med idioter ettersom dere må ned til dens nivå for å kunne krangle.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: 1rm
« #65 : 13. mars 2005, 15:53 »
For det første, backer slux 110%
For det andre, hør på hva Kaaby skriver, er dere 14? da kan dere ikke sammenligne med.. pubertet, gener og alt spiller inn så tidlig.. sammenlign igjen om 3-4 år så kanskje det begynner å bli no Smiley
For det tredje.. jeghar ikke no dårlig dag, tid eller mnd.. har det ganske fint akkurat nå. les alt jeg skriver en gang til før du slenger ut no idiotisk fjortiss piss. Jeg reagerte på måten du svarte folk på og måten du skriver på. at du blir furt for det har du bare godt av, du ser jo her at det er mange som er uenig med deg. Kanksje litt mer enn bare ren trening du trenger og lære også.
Da skal jeg ikke plage denne tråden mer

mvh

Fredrik

Tongue
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: 1rm
« #66 : 13. mars 2005, 16:16 »
Minner om forumreglene. Kommer det et innlegg til med kverulering slettes tråden. Takk.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: 1rm
« #67 : 13. mars 2005, 16:28 »
Jeg kan ikke se at Slux har skrevet noe i denne tråden som skulle så tvil om treningskunnskapene hans. Han kan tvert imot svært mye om trening til å være såpass ung.  Smiley

Synd hvis det bare er Off topic-prat som engasjerer enkelte forumbrukere.

 Offtopic

Gutt90Benkpress: Jeg tester max hver trenings-økt!  (Klarer ikke og la være)   Er dette noe som kan være "helseskadelig"??     Noen av de jeg trener med har sagt det, og er litt dumt hvis jeg finner ut at det ikke er lurt for sent!


Som andre her har nevnt, løper du en stor skaderisiko ved å teste 1RM hver treningsøkt. Det er en viss sjanse for at du kan finne ut at det ikke er lurt for sent. 1RM-trening er ekstremt belastende for senefester, som bruker lenger tid enn selve muskelen på å regenerere seg etter en økt. Spesielt skuldrene er utsatt, særlig de små rotatormusklene/stabilisatorene under deltoideus.

Hvis du ser på hvordan styrkeløftere ofte gjør det, så tester de oftest kun 1RM kloss på en konkurranse, og det er i selve konkurransen de oftest perser! Så påbegnner de ofte en rolig periode med lavere vekter og flere reps noen uker, for å bygge opp nytt overskudd og forebygge skader.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: 1rm
« #68 : 13. mars 2005, 17:05 »
Jeg kan ikke se at Slux har skrevet noe i denne tråden som skulle så tvil om treningskunnskapene hans. Han kan tvert imot svært mye om trening til å være såpass ung.  Smiley

Synd hvis det bare er Off topic-prat som engasjerer enkelte forumbrukere.

 Offtopic

Gutt90Benkpress: Jeg tester max hver trenings-økt!  (Klarer ikke og la være)   Er dette noe som kan være "helseskadelig"??     Noen av de jeg trener med har sagt det, og er litt dumt hvis jeg finner ut at det ikke er lurt for sent!


Som andre her har nevnt, løper du en stor skaderisiko ved å teste 1RM hver treningsøkt. Det er en viss sjanse for at du kan finne ut at det ikke er lurt for sent. 1RM-trening er ekstremt belastende for senefester, som bruker lenger tid enn selve muskelen på å regenerere seg etter en økt. Spesielt skuldrene er utsatt, særlig de små rotatormusklene/stabilisatorene under deltoideus.

Hvis du ser på hvordan styrkeløftere ofte gjør det, så tester de oftest kun 1RM kloss på en konkurranse, og det er i selve konkurransen de oftest perser! Så påbegnner de ofte en rolig periode med lavere vekter og flere reps noen uker, for å bygge opp nytt overskudd og forebygge skader.

H

HITman setter spiker'n i kista... Nice going!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

2strong

  • Gjest
SV: 1rm
« #69 : 13. mars 2005, 17:17 »
Stenger dette emnet nå.
Som jeg sa tidligere så får dere fortsette å diskutere privat, hvis dere vil dra denne meningsløse krangelen videre.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: 1rm
« #70 : 13. mars 2005, 17:20 »
Stenger dette emnet nå.

Like greit det.
Erfaring er den talentløses trøst

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!