Skrevet av Emne: Vakre kropper... ;)  (Lest 44421 ganger)

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

SV: Vakre kropper... ;)
« #255 : 26. desember 2005, 14:03 »
jeg trodde jeg hadde gjort meg veldig klart jeg, men tydeligvis ikke.. vi ER faktisk ikke interessert i hva fjortiser synes om femininiteten til de damene som blir postet i kroppsbyggerforumet.. hvor _ufattelig_ vanskelig er det å forstå dette? er det _umulig_ for visse (tydeligvis encellede) skapninger her på forumet å forstå at vi faktisk ikke ønsker å vite hvilke umodne tanker som surrer rundt i hodet deres når dere ser en jente med mer muskler enn dere?

Og vi er faktisk ikke, for n-te gang, interessert i hva du mener om oss "fjortiser" som ikke vet å sette pris på ei god muskeldame.

Du grer jævlig mange under en kam, og du har et forbanna usaklig ordforråd. (f.eks "fjortiser". Hvor faen kommer det fra? Såvidt jeg vet er det lite fjortenåringer som har uttalt seg om denna saken)

Vil ikke si det er umodent å ikke synes damer med overdimensjonerte muskler er fint. Det er heller normalt - på tross av at vi diskuterer i en "bodybuilder-tråd".

Utlogget jzl

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 303

SV: Vakre kropper... ;)
« #256 : 26. desember 2005, 14:15 »
Litt off topic her nå. Letigr3 er det du som trener i arendal? tror jeg har sett deg! glemmer ikke den tricepen der ass! 6x130 kg i benken.. hvordan klarer du det?
Audere-est-facere

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Vakre kropper... ;)
« #257 : 26. desember 2005, 14:24 »
1. Det heter å skjære alle over en kam. (Faen, jeg hater fjortiser som ikke kan dette!)
2. Det er stort sett små gutter med lav selvtillit, dårlig definisjon og anlegg for misunnelse som presterer å komme med dårlige sexuellt relaterte kommentarer om byggerdamer... Det har ingenting med sex, eller fjortissenes preferanser å gjøre. DERFOR får ungene pepper...
3. At enkelte 20-åringer også oppfører seg som unger sier mer om dagens 20-åringer enn om fjortisene.
4 Det er umodent å si at Real Madrid er et jævlig dårlig fotballag, av den grunn at Becham er ei feminin skrulle... på samme måte er det umodent å kommentere om ei byggerdame er PEN eller ikke... graden av skjønnhet har nada med saken å gjøre. STFU.

God Jul Smiley

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

SV: Vakre kropper... ;)
« #258 : 26. desember 2005, 14:50 »
1. Det heter å skjære alle over en kam. (Faen, jeg hater fjortiser som ikke kan dette!)

Dialekt gutten min, dialekt! Hva som er riktig for deg trenger ikke nødvendigvis være riktig for meg? (så sant vi ikke snakker grammatisk riktighet)

Du har et fantastisk dårlig ordforråd til å være, tja hvor gammel er du? "Fjortis" er vel så og si det eneste skjellsordet som går igjen og igjen.

2. Det er stort sett små gutter med lav selvtillit, dårlig definisjon og anlegg for misunnelse som presterer å komme med dårlige sexuellt relaterte kommentarer om byggerdamer... Det har ingenting med sex, eller fjortissenes preferanser å gjøre. DERFOR får ungene pepper...

Men allikevel bruker du definisjonen "Fjortis"?

3. At enkelte 20-åringer også oppfører seg som unger sier mer om dagens 20-åringer enn om fjortisene.

Ja, enkelte (antar at du er 20+) _menn_ som deg burde være mer voksne enn å bruke relativt "barnslige" definisjoner som "fjortiser". Argumenter litt saklig, så tar vi også deg litt mer på alvor.

4 Det er umodent å si at Real Madrid er et jævlig dårlig fotballag, av den grunn at Becham er ei feminin skrulle... på samme måte er det umodent å kommentere om ei byggerdame er PEN eller ikke... graden av skjønnhet har nada med saken å gjøre. STFU.

Det kan da umulig være noen som mener Real Madrid er et dårlig fotballag pga Beckhams femininitet? (andre enn kanskje deg? ..) Fins langt mer feminine fotballspillere (les: italienere), men dette skal vi unngå å diskutere. Ang. eksempelet så var det sågar et dårlig et i denne sammenhengen.

Du kan diskutere så mye du vil, men umodne er vi faen meg ikke, kun fordi vi har forskjellig definisjon av hva som er pent og tiltrekkende og hva som ikke er.

God Jul Wink
God Jol, men det er for seint. Julestemninga mi forsvant med siste julegave for 2 dager sida. 

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

SV: Vakre kropper... ;)
« #259 : 26. desember 2005, 14:51 »
Litt off topic her nå. Letigr3 er det du som trener i arendal? tror jeg har sett deg! glemmer ikke den tricepen der ass! 6x130 kg i benken.. hvordan klarer du det?

Ang. treningsresultater så diskuterer jeg ikke de offentlig Wink

hehe mener jeg har sett deg óg et par ganger Wink Får begynne å trene sammen av og til, men detta kan mi ta på pm.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Vakre kropper... ;)
« #260 : 26. desember 2005, 20:04 »
 rofl
Jeg greier ikke spore ett eneste argument hos deg, tiger'n... Og at du selv ikke ser det er bare trist.  Smiley

p.s. Dialekt har INGENTING med ordtak, eller uttrykk som dette å gjøre. Du er bare for "stolt" til å innse at du tar feil. Det går ikke an å gre noen under en kam...  Kiss

At du føler deg truffet av fjortis-uttrykket beviser bare at utsagnet er på sin plass. Wink

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Vakre kropper... ;)
« #261 : 26. desember 2005, 21:05 »

... det heter faktisk å "skjære alle over en kam"... til og med i Arendal heter det dette... Wink

Ellers så er det totalt tragisk å se at det stadig vekk skal rakkes ned på muskuløse kvinnekropper. Da jeg startet denne tråden startet jeg den a) fordi jeg faktisk synes kvinner med muskler er vakkert, og b) fordi jeg var skit hakke lei av alle disse trådene hvor "fjortiser" på død og liv MÅ rakke ned på slike kropper! (ja, jeg skriver fjortiser, jeg er 37 år gammel, og jeg har ett meget rikt språk, så det er ikke i mangel av andre ord... Wink )

Kommentarer som "faen heller, for mye mann!" - noe som er en standard kommentar på tråder som denne - er ingenting annet enn umodent. Om man stikker fingeren i jorda og prøver å la være å føle seg personlig angrepet fordi det faktisk er noen som synes kvinner med mye muskler er flott, så bør man være i stand til å se at det er slike kommentarer som overnevnte og andre i samme kategori som er de gjennomgående på alle tråder med muskuløse kvinner - kvinner som er mer muskuløse enn "normalen". (unntaket må være fitnessutvøverne som stort sett slipper unna... )

Jeg reagerer ekstremt negativt på at det alltid -samme pokker hva - skal krangles om dette!!

Jeg synes fortsatt at kvinner som Anne Grethe Andersen, Jorun Steine, Sissel Lyngvær, Marika (husker ikke etternavnet), Pauline Nordin, osv, osv, osv er vanvittig flotte, og jeg skulle gitt vanvittig mye for å selv kunne få en kropp som f.eks Anne Grethe Andersen sin!


Tenk det så!!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

SV: Vakre kropper... ;)
« #262 : 27. desember 2005, 03:07 »
rofl
Jeg greier ikke spore ett eneste argument hos deg, tiger'n... Og at du selv ikke ser det er bare trist. Smiley

Vet posten min ikke inneholdt et eneste argument; 3 av 4 punkter handlet ene og alene om din bruk at pop-uttrykket "fjortis". Mener bare det er totalt feil sammenheng å bruke det i, og dette kommer jeg ikke til å endre mening om.

Ang. "argumenteringa mi", føler jeg at jeg stort sett har sagt det jeg mener i mine foregående poster. Giddr ikke gjenta det samme i det vide og brede, det føler jeg allerede det er nok av på detta forumet. (generelt)

p.s. Dialekt har INGENTING med ordtak, eller uttrykk som dette å gjøre. Du er bare for "stolt" til å innse at du tar feil. 

Greit, gir meg på denna Wink Fikk tenkt meg litt om og funnet ut at det er jeg som har feiloppfatta detta _fantastisk lune_ ordtaket.

Det går ikke an å gre noen under en kam... Kiss

Sånn fysisk sett er det vel MYE enklere å "gre noen under en kam" enn å "skjære noen under en kam"? For det er jo strengt tatt det en kam brukes til - greing?

At du føler deg truffet av fjortis-uttrykket beviser bare at utsagnet er på sin plass. Wink

Kan riktignok virke som jeg føler meg truffet, men poenget mitt er at jeg føler uttrykket blir så forferdelig "misbrukt" på detta forumet (snakker generelt her også)

Man sier hva man mener og *vips* - der fikk man <fjortis> slengt midt i trynet. Har ingen klar definisjon på ordet fjortis, men personlig tenker jeg på nettopp 14-åringer, gjerne jenter, oversminket, "wannabe", finner offentlige samlingsplasser, i eksperimenteringsfasen.

Blir for dumt, syns jeg å hive rundt seg med et sånn uttrykk på detta forumet. (Må innrømme at diskusjonen har fått en overraskende vending; fra diskusjon om bodybuildere til bruken av uttrykket fjortis)


 Offtopic

Utlogget hardworker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

SV: Vakre kropper... ;)
« #263 : 27. desember 2005, 13:19 »


Ellers så er det totalt tragisk å se at det stadig vekk skal rakkes ned på muskuløse kvinnekropper. Da jeg startet denne tråden startet jeg den a) fordi jeg faktisk synes kvinner med muskler er vakkert, og b) fordi jeg var skit hakke lei av alle disse trådene hvor "fjortiser" på død og liv MÅ rakke ned på slike kropper! (ja, jeg skriver fjortiser, jeg er 37 år gammel, og jeg har ett meget rikt språk, så det er ikke i mangel av andre ord... Wink )



Så nå forventer du at hele forumets medlemmer skal jatte med deg og meningene dine!? Og at tøffelhelten din skal skjelle ut alle som prøver å komme med andre synspunkter!!

På en annen side har flere av bildene mildnet mitt syn på kvinnelige kroppsbyggere (les: fitnessutøvere), her var det faktisk tendenser til feminine linjer, og noen av kvinnene var direkte nydelige (husker ikke navnene i farten).
Et argument for at flere menn ikke føler seg betatt av kvinnlige "muskelbunter " kan være fordi de føler at disse individene ligner for mye på sitt eget kjønn.. det er jo nettop slik det er å være heterofil, at man føler for det som er ulikt deg selv.. En annen grunn kan være kjønnsrollene som fortsatt former menns syn på hvordan kvinner "skal se ut". Androgyne (hehe, jeg lærte noe nytt der expedit:)) ansiktstrekk, og kropper uten fett er  da noe som man ser på som unormalt, og da også frastøtende!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Vakre kropper... ;)
« #264 : 27. desember 2005, 18:53 »
Så nå forventer du at hele forumets medlemmer skal jatte med deg og meningene dine!? Og at tøffelhelten din skal skjelle ut alle som prøver å komme med andre synspunkter!!


Jeg forventer veldig sjeldent noe.... og jeg forventer i hvertfall aldri at noen skal jatte med meg... Wink Men... jeg forventer - og forlanger - faktisk å ha lov til å ytre mine meninger på lik linje med alle andre. Er det kanskje for mye å forvente?

Hvilken tøffelhelt du snakker om aner jeg ikke! Faktisk så kan jeg med stor sikkerhet si at min omgangskrets så eksisterer det ikke noe slikt som en tøffelhelt.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hardworker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

SV: Vakre kropper... ;)
« #265 : 27. desember 2005, 20:23 »
hehe, ta det helt med ro, du kan si hva du vil, ville bare påpeke at andre også bør få gjøre det på samme måte, forutsatt at det blir begrunnet på en saklig måte.. synes bare at din kjære samboer rakket ned på alle (les: enkelte) som prøvde å komme med andre synspunkter.. noe som ikke er etter min smak.. hehe, men du svarte jo ikke på det jeg egentlig ville fram til i innlegget mitt, og du kan få med alle i "omgangskretsen" din på laget, tøffelhelter eller ikke! (Hehe, ta det her med en klype salt du, jeg kjenner ingen av dem, og har ingen bakgrunn for å komme med slike uttalelser! Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Vakre kropper... ;)
« #266 : 27. desember 2005, 22:33 »
Du har helt rett, hardworker... du har null bakgrunn for det du sier. Smiley

Ingen har nektet noen å komme med noen slags mening, men en liten spirevipp av en tenåring sin forulempede kommentar; "Fy faen, hun der hadde ikke jeg pult!" ER ingen begrunnet mening. Hva tigergutt eller andre føler seg truffet av, gir jeg en god lang faen i, men slikt barnslig piss er ikke argumenter, eller meninger, det er oppgulp...  what Å fotsette å tyte om dette blir bare idioti. og ihvertfall ikke konstruktivt. Oops, slo jeg to over samme børsten nå!?  Shocked

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

SV: Vakre kropper... ;)
« #267 : 27. desember 2005, 22:41 »
Oops, slo jeg to over samme børsten nå!? Shocked

Nei, du gjentar bare det samme dritet hele tida. Nå er jeg lei av å diskutere det samme med deg hele tida, case closed

Utlogget hardworker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

SV: Vakre kropper... ;)
« #268 : 28. desember 2005, 00:58 »
Du har helt rett, hardworker... du har null bakgrunn for det du sier. Smiley

Ingen har nektet noen å komme med noen slags mening, men en liten spirevipp av en tenåring sin forulempede kommentar; "Fy faen, hun der hadde ikke jeg pult!" ER ingen begrunnet mening. Hva tigergutt eller andre føler seg truffet av, gir jeg en god lang faen i, men slikt barnslig piss er ikke argumenter, eller meninger, det er oppgulp... what Å fotsette å tyte om dette blir bare idioti. og ihvertfall ikke konstruktivt. Oops, slo jeg to over samme børsten nå!? Shocked

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke kan fokusere på det som er det relevante i innleggene, det du drar ut nå er jo bare piss.. useriøse kommentarer er vi begge enig om at ikke hører hjemme på de seriøse sidene på forumet, jeg kunne heller tenkt meg en tilbakemelding om det jeg sa om temaet, men det klarer dere faktisk å overse helt.. og kom ikke her med det fjortis tullet nå igjen.. det er totalt utbrukt på denne posten her..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Vakre kropper... ;)
« #269 : 28. desember 2005, 12:25 »
Og vi er faktisk ikke, for n-te gang, interessert i hva du mener om oss "fjortiser" som ikke vet å sette pris på ei god muskeldame.

Du grer jævlig mange under en kam, og du har et forbanna usaklig ordforråd. (f.eks "fjortiser". Hvor faen kommer det fra? Såvidt jeg vet er det lite fjortenåringer som har uttalt seg om denna saken)

Vil ikke si det er umodent å ikke synes damer med overdimensjonerte muskler er fint. Det er heller normalt - på tross av at vi diskuterer i en "bodybuilder-tråd".
Det var dette innlegget som fikk meg til å skrive i denne tråden igjen... Denne tråden kom i en periode hvor jævlig mange unger følte de måtte komme med sexuelle kommentarer om byggerdamer...
Det jeg lo MEST av med dette innlegget, var at man grer folk under en kam... lite annet...

Så hvis hardy eller tigern vil at jeg skal diskutere noe annet, så beklager... det var det eneste jeg reagerte på... sammen med "føle-seg-truffet-av-fjortis-kommentarer" da...  what
Andre ting diskuterer jeg i andre tråder, her på denne tråden er det stort sett bilder av fitness-damer og byggerdamer. Det er det interessante, ikke hvem som vil pule dem og ikke...  Smiley Men dette er vi jo enige om, så ...  Huh

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!