Skrevet av Emne: Hva motiverer dere??  (Lest 4377 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hva motiverer dere??
« #30 : 15. mars 2005, 09:06 »
Hovedmotivasjonen har i grunn alltid vært at jeg liker følelsen av vanvittige mengder melkesyre i muskulaturen....... Trenger derfor egentlig ikke motiver meg for å trene, jeg må heller holde litt igjen, ellers hadde det sikkert tatt helt overhånd.....

Det er i uansett betryggende å vite at en etter så mange år kjenner kroppen veldig godt. Det gjør at jeg vet at en kan holde meg i en noenlunde OK form uten for mye dill-dall og fortsatt leve livet fullt ut! Slipper i allefall å gå rundt å være usikker på om det jeg gjør funker eller ikke.
Det siste der er vel muligens det mest frustrerende for de som bare har trent noen få år. Hadde garantert hivd meg på DC og HST med full fokus for en del år siden jeg også.......

Med årene får en imidlertid et noe mer avslappet forhold til alt det "nye" som kommer, en vet at om få år er det meste tilbake til det vannte igjen..... men for å opprettholde spenningen i treninga tror jeg fortsatt på å gjøre litt endringer i ny og ne, men mest for den mentale helsens skyld......




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Tabaqui

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 116

SV: Hva motiverer dere??
« #31 : 15. mars 2005, 10:10 »

Satser på å trene imorgen, trener også for helsens skyld og for å ikke bli fet - lurer på om jeg skal bruke som motivasjon at om jeg trener masse, så kan jeg også spise mer god mat?? men faren er at jeg lurer meg, "tro" jeg trener masse også gjør jeg det egentlig ikke...

Skjønner godt det er vanskelig å motivere seg i en hektisk hverdag med små barn. Ikke minst å tenke bra kosthold når de små bare vil ha pølse.... Fokus på helse er ikke så dumt. Tross alt er det jo bedre for barna å ha en frisk og oppegående mamma som har overskudd, selv om hun da må bruke litt tid på treningssenteret, og de kanskje på barnepassen. Selv har jeg slitt litt i perioder med vond rygg og nakke/hodepine, mye p.g.a. stressende og stillesittende jobb, og har prøvd alt fra fysioterapeuter, naprapater, kiropraktorer og å pøse på med smertestillende. Men det eneste som virkelig virker i lengden er trening. Og når jeg kjenner at kroppen blir sterkere og tåler jobben og en hektisk fritid med små barn bedre er det jammen bra motivasjon for meg! Så nå fokuserer jeg derfor sterkere på helsa og mindre på "slanking" som jeg gjorde før, så får det komme som bonus  Wink. Har ikke tid til å sprade på stranda lenger, så det er ikke så farlig....

Utlogget Mincella

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 37

SV: Hva motiverer dere??
« #32 : 15. mars 2005, 11:37 »
sliter til vanlig med Vinter depresjoner-- det er bare så mørkt om vinteren  :Smiley

også sover jeg dårlig.. så motivasjonen min er LYKKE OG SØVN.. hehe..  samt det å tenke seg resultatene, tilslutt se de.. FØLELSEN AV Å VÆRE DIGG OG DEILIG-  i motsetning til andre jenter som bare ikke spiser og er tynne, med egentlig slapp hud og mer fett på kroppen en meg -.-... selv om jeg er litt større.. men muSkler det vettu.. hehe... DEILIG KROPPSFASONG.. JO UTSEENDE TELLER JO  Tongue

DET ER SÅ MYE SOM SPILLER INN... ENKLERE Å SI AT HELE LIVET BLIR BEDRE..!!
Den eneste garantien for at alle skal få fortsette å leve, er respekten for livet, respekten for ens medmennesker, og respekten for dem som er annerledes enn en selv.

Utlogget O/T_Kongen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

  • I r tehpwn.
SV: Hva motiverer dere??
« #33 : 15. mars 2005, 22:59 »
Hmm, jeg har akkurat begynt da, men det som holder meg igang er vel det vanlige, men det og se at magen min blir mindre , muskler større osv er det som gjør meg glad^^
You can turn your back on a person, but, never turn your back on a drug. Especially when it"s waving a razor-sharp hunting knife in your eye.

Utlogget saga

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 52

SV: Hva motiverer dere??
« #34 : 16. mars 2005, 20:27 »
Når har jeg endelig fått tid til å trene! Men søren det tar TID!! (trener fullt program når jeg først er der da..) Kvart på fem dro jeg fra jobben, hjemme kvart på åtte. Tre timer, 10 min sykkel, vekter, og ulike styrke øvelse og øvelse fra fysioterapauten, 15 på tredemølle, litt strekk. Så dusj..

Deilig å bruke kroppen, men var sååå sugen etter karbohydrater! Spiste en liten bit pizza rett etter trening (rester) og egg og bacon når jeg kom hjem.(ikke brød)

*bank i bordet* jeg skal trene på fredag oxo.

Utlogget Lars Anton

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 190
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 190

SV: Hva motiverer dere??
« #35 : 16. mars 2005, 21:57 »
Min motivasjon er: 1) Progresjon!!
                              2) Å bli sterkere i forbindelse med fotball
                              3) Å bli sterkere i forbindelse med kampsport, og i selvforsvarlig syn.
                              4) Ikke noe minus at jenter liker det!
I know my name is weird, but i'm proud of it! So shut up!

Nåværende:  2006:
14 år             15 år (hvis ikke jeg dør)
168 cm          177 cm
53 kg             68 kg

Født: 23.08.1990

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Hva motiverer dere??
« #36 : 18. mars 2005, 01:52 »
For meg er det helt klart tanken på å gå på stranden om sommeren å vite at man er fornøyd med seg selv og hvordan man ser ut. dessuten er tanken på at folk ser beundrende på deg fordi du er trent deilig. Dessuten så gir det deg et løft når du får høre at kroppen din er god. Hvertfall for meg så gir det meg et ønske om å forbedre den enda mer. Dumt da at studier tar mye av tiden og jeg til tider sklir litt ut av treningen for jeg har mye å gjøre mot eksamenstider

Utlogget aP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • -i am, and so are you.
SV: Hva motiverer dere??
« #37 : 18. mars 2005, 01:57 »
å bli fornøyd.
-"Jeg er god i det jeg gjør, og jeg gjør det jeg er god til."

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Hva motiverer dere??
« #38 : 25. mars 2005, 10:44 »
Det som i begynnelsen motiverte meg, var vel en kamerat som hadde trent en stund og var grååådig sterk. Begynte å trene jeg også, og fant ut at han ikke gikk på noe treningsprogram. Kostholdet hans var sinnsykt dårlig også.
Så jeg fant ut at jeg ville være bedre enn han. Hehe nå er det vel mest resultater som motiverer, men også følelsen av å trene.

Utlogget frøkenSørland

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 31

SV: Hva motiverer dere??
« #39 : 25. mars 2005, 11:09 »
Det var venninna mi som fikk meg i gang, hun har trent i flere år, og alltid mast om jeg ikke ville være med jeg også. Jeg har trent kondisjon lenge, men da jeg endelig lot meg overtale til å begynne å trene styrke, ble jeg hekta med en gang. Har trent seriøst i 3 måneder nå, men ser allerede konturen av en sixpack på magen! Det Motiverer det!!  Grin
Saga; forøk å få med noen å trene sammen med, så kan dere motivere hverandre. Lettere å komme seg avgårde på trening når du vet at noen venter på deg der  Situps  Pushups

Utlogget akvarium

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

SV: Hva motiverer dere??
« #40 : 28. mars 2005, 01:39 »
Resultatene motiverer meg utrolig mye!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!