Skrevet av Emne: stungun?  (Lest 12601 ganger)

Utlogget MartialArtist

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

SV: stungun?
« #15 : 14. mars 2005, 21:09 »
Dette spørsmålet passer vel i dette forumet, siden det er selvforsvar det går på.

I helga ble dama mi trakkasert av en gubbe på fest (utlending såklart) Hadde jeg vært der skulle jeg kringlevridd han og gjerne gitt han en kneebar slik foten hans hadde vært ødelagt i et år, men det var jeg da ikke. Det hadde vært greit for henne og ha en slik strøm-pistol-dingsboms, og jeg lurer på om de er lovlige i norge? Hvor mye koster de? og hvor får man tak i?
for det første, ikke start med "utlending selvfølgelig", det får deg bare til å virke dum.. såklart er ikke alle utlendinger like..
for det andre er det vel litt "paranoid" unnskyld hvis ordet er for sterkt, men å sende våpen med dama di? jeg vet forøvrig hvor du får tak i både tazer og pepperspray, men vet ikke om det er lovlig i Norge eller om det er restriksjoner

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #16 : 14. mars 2005, 23:38 »
Slapp av, det er ikke som om jeg sender dama ut med ei kampøks på ryggen...det er snakk om en liten ting som pepperspray, eller tazer. Om det er lovlig er egentlig hipp som happ.
Når det gjelder utlending kommentaren så beklager jeg på sett og vis den, jeg vet såklart at ikke alle utlendinger er ille, men et flertall av de unge utlending guttene er noen kjeltringer......det er hvertfall noe jeg, og alle jeg kjenner har et inntrykk av.
sjokk og vantro

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #17 : 14. mars 2005, 23:42 »
men la oss ikke begynne en lang rasisme debatt her nå, det orker jeg ikke. Vi er alle guds skapninger Smiley
sjokk og vantro

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: stungun?
« #18 : 14. mars 2005, 23:48 »
Får komme med et litt usaklig innlegg da.. Tongue
Leste en guide på internett hvor du kan lage en "stungun" av et engangskamera med blitz og litt ledninger.. Så jeg fant fram et gammelt kamera , 20cm ledning og loddebolten min og satte igang. Etter 3min var mesterverket klart, og jeg satte igang å "stunne" ting. Laga små svihull i vegger og tak på rommet, før jeg endelig fant ut jeg skulle stunne bruttern litt Tongue Så jeg sprang som en gal etter han i hele huset og stunnet ledningene sammen for å skremme han.. Slik gjorde jeg helt til mamma plutselig sto i veien og sa: "Calle, gi meg den der strømgreia di, du får ikke skremme brødrene dine!" og tok rett på ledningene... *DZZZZT*!! og mamma fikk sitt livs støt Wink Etter det ville hun helst ikke ha noe med den strømgreia mi å gjøre.. Tok den med på skolen for å ha de gøy, men da var jo selvfølgelig batteriet tomt Sad Så ingen ble svidd den dagen.. Når jeg kom hjem spurtet jeg inn på kjøkkenet og hentet et nytt batteri, så jeg kunne stunne videre.
Vel oppe på rommet mitt tenkte jeg at jeg skulle stunne mobilen min (idiotisk tenkt, men..), så jeg stunnet mobilen Tongue Den slo seg av og alt virket greit; Helt til jeg skulle lade den! Funka ikke. Dro på elkjøp og kjøpte et nytt mobil batteri, men det funka ikke da heller. Gjorde det enkelt: Kjørte over mobil og stungun med mopeden! Tongue

Hvis noen ble inspirert skal jeg finne guiden så dere kan kødde med venner og uvenner Cheesy
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #19 : 14. mars 2005, 23:50 »
Haha genialt Raphaug! Honnør! Bla fram guiden vennligst! Nå skal jubalong ha det moro Grin
sjokk og vantro

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: stungun?
« #20 : 14. mars 2005, 23:51 »
Får komme med et litt usaklig innlegg da.. Tongue
Leste en guide på internett hvor du kan lage en "stungun" av et engangskamera med blitz og litt ledninger.. Så jeg fant fram et gammelt kamera , 20cm ledning og loddebolten min og satte igang. Etter 3min var mesterverket klart, og jeg satte igang å "stunne" ting. Laga små svihull i vegger og tak på rommet, før jeg endelig fant ut jeg skulle stunne bruttern litt Tongue Så jeg sprang som en gal etter han i hele huset og stunnet ledningene sammen for å skremme han.. Slik gjorde jeg helt til mamma plutselig sto i veien og sa: "Calle, gi meg den der strømgreia di, du får ikke skremme brødrene dine!" og tok rett på ledningene... *DZZZZT*!! og mamma fikk sitt livs støt Wink Etter det ville hun helst ikke ha noe med den strømgreia mi å gjøre.. Tok den med på skolen for å ha de gøy, men da var jo selvfølgelig batteriet tomt Sad Så ingen ble svidd den dagen.. Når jeg kom hjem spurtet jeg inn på kjøkkenet og hentet et nytt batteri, så jeg kunne stunne videre.
Vel oppe på rommet mitt tenkte jeg at jeg skulle stunne mobilen min (idiotisk tenkt, men..), så jeg stunnet mobilen Tongue Den slo seg av og alt virket greit; Helt til jeg skulle lade den! Funka ikke. Dro på elkjøp og kjøpte et nytt mobil batteri, men det funka ikke da heller. Gjorde det enkelt: Kjørte over mobil og stungun med mopeden! Tongue

Hvis noen ble inspirert skal jeg finne guiden så dere kan kødde med venner og uvenner Cheesy
rofl
Du ta kaka... Makan til idioti skal man lete lenge etter, men historia var morsom!! Elektrifisere mobil, mor og bror... Cheesus! Du tenkte aldri på å trappe ledningene opp i nesa bare for å kjenne da??

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #21 : 14. mars 2005, 23:53 »
tipper mora hoppte i taket og hylte, ser det for meg. Jeg vet åssen jeg blir bare jeg tar i et elektrisk lada dørhåndtak,hehe.
sjokk og vantro

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: stungun?
« #22 : 14. mars 2005, 23:57 »
Hehh, leter som en gal Tongue
Mora mi spratt i taket, hyla som en bilalarm og slo meg i selvforsvar Tongue
Etterpå ble hun nesten på gråten... Tongue
Men ikke noe pes å bli smekka av ei lita bærte på 1.60 Smiley
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #23 : 15. mars 2005, 00:03 »
ååå, hadde du hatt det på film hadde jeg faktisk betalt for å se det.
sjokk og vantro

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: stungun?
« #24 : 15. mars 2005, 00:11 »
"det er ikke så farlig om det er ulovlig".. jeg kan forstå at man vil ty til borgervern om man føler seg utrygg.. men å være så lettsindig med lovverket kan og vil straffe seg på lang sikt.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: stungun?
« #25 : 15. mars 2005, 00:12 »
Endelig   headbang

først finn fram
*engangs kamerea (m/blitz)
*loddebolt
*tinn
*ledning-stump
*skrutrekker


HER:
Åpne opp kameraet, finn kondensatoren og ta ut bateriet, ta en skrutrekker og kortslutt kondensatron så du ikke får støt. du skal deretter lodde ledningen(e) på den.



og loddinga:



når du har gjort det kan du sette i batteriet, og så dekselet..


avisoler ledningen i den andre enden som på bildet, deretter så trykker man på flash kanppen for å få det til å smelle, da tar du den inntil huden

(spenningsområde 250-1700 V) ikke prøv på svakrestilte mennesker
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #26 : 15. mars 2005, 00:22 »
"det er ikke så farlig om det er ulovlig".. jeg kan forstå at man vil ty til borgervern om man føler seg utrygg.. men å være så lettsindig med lovverket kan og vil straffe seg på lang sikt.
Som vanlig stepper moralens vokter inn.
Jeg er ikke lettsindig med lovverket. At dama mi har en liten ting i veska til beskyttlelse er ikke noen big deal, selv om det er ulovlig. Å brenne cder og laste ned mp3 er og ulovlig men alle gjør det.
sjokk og vantro

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #27 : 15. mars 2005, 00:23 »
Raphaug: takk skal du ha! Topp saker det der, lol. Tidenes innlegg på forumet.
sjokk og vantro

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: stungun?
« #28 : 15. mars 2005, 00:35 »
ah, så du likestiller det å gi et redskap til dama di, som i mange tilfeller bare vil volde mer skade en gavn med å laste ned mp3'er ja.. Smiley good going jubalong.. 1. det er relativt stor forskjell på det å bli tatt med en mp3-spiller (blir man tatt med det? nei..) og det å uheldigvis havne på oslo s. en helg når politiet har rassia og stort sett kjører alle som går gjennom hallen på en metalldetektor-test.. blir du da tatt med noe som kan defineres som et ulovlig våpen? ja, da ligger du heller dårlig an... forstår du? Smiley relativt enkelt så langt. Så over på den rent praktiske delen av det hele.. tror du dama di gidder å trene på å bruke den saken her? det tror nemlig ikke jeg, og den gangen hun da kanskje har problemer og begynner å true med at joda, HUN kan forsvare seg hun.. og begynner å rote gjennom veska.. i stedet for allerede å ha løpt 20 meter.. vel.. jeg ser ikke på det som en ideell situasjon, send henne heller på et selvforsvarskurs, snakk med henne om det, prøv å forklar henne at oslo ikke er en liten by der alle er snill lengre... osv. bare ikke tro at en enkel løsning redder alt. Ikke gå i fellen mange, mange, mange amerikanere gjør hvert år.. "en pistol er jo et godt selvforsvarsverktøy det"... joda, så lenge man trener med det.. under realistiske forhold..


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #29 : 15. mars 2005, 00:49 »
oslo? vi snakker om sandnes her, men det er ikke poenget. Jeg ser hva du mener, men jeg er uenig. Å sette en stungun i sida på en eller spraye trynet hans kan enhver idiot klare, og hvorfor ikke gjøre det om man blir truet? Ei jente kan i 90% av tilfellene ikke forsvare seg mot en gutt uansett, så da syns jeg de kan ha relativt ufarlige, små våpen med seg som beskyttelse. Jeg forstår ikke at det er noe å argumentere mot en gang.

sjokk og vantro

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!