Skrevet av Emne: stungun?  (Lest 12540 ganger)

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: stungun?
« #30 : 15. mars 2005, 00:58 »
Får komme med et litt usaklig innlegg da.. Tongue
Leste en guide på internett hvor du kan lage en "stungun" av et engangskamera med blitz og litt ledninger.. Så jeg fant fram et gammelt kamera , 20cm ledning og loddebolten min og satte igang. Etter 3min var mesterverket klart, og jeg satte igang å "stunne" ting. Laga små svihull i vegger og tak på rommet, før jeg endelig fant ut jeg skulle stunne bruttern litt Tongue Så jeg sprang som en gal etter han i hele huset og stunnet ledningene sammen for å skremme han.. Slik gjorde jeg helt til mamma plutselig sto i veien og sa: "Calle, gi meg den der strømgreia di, du får ikke skremme brødrene dine!" og tok rett på ledningene... *DZZZZT*!! og mamma fikk sitt livs støt Wink Etter det ville hun helst ikke ha noe med den strømgreia mi å gjøre.. Tok den med på skolen for å ha de gøy, men da var jo selvfølgelig batteriet tomt Sad Så ingen ble svidd den dagen.. Når jeg kom hjem spurtet jeg inn på kjøkkenet og hentet et nytt batteri, så jeg kunne stunne videre.
Vel oppe på rommet mitt tenkte jeg at jeg skulle stunne mobilen min (idiotisk tenkt, men..), så jeg stunnet mobilen Tongue Den slo seg av og alt virket greit; Helt til jeg skulle lade den! Funka ikke. Dro på elkjøp og kjøpte et nytt mobil batteri, men det funka ikke da heller. Gjorde det enkelt: Kjørte over mobil og stungun med mopeden! Tongue

Hvis noen ble inspirert skal jeg finne guiden så dere kan kødde med venner og uvenner Cheesy

Ler så jeg griner! rofl

Støtter meg til Jubalong her, dette er et av de morsomste innleggene jeg noen gang har sett på forumet. Bow

Utlogget Bobby Jay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

SV: stungun?
« #31 : 15. mars 2005, 00:59 »
Får komme med et litt usaklig innlegg da.. Tongue
Leste en guide på internett hvor du kan lage en "stungun" av et engangskamera med blitz og litt ledninger.. Så jeg fant fram et gammelt kamera , 20cm ledning og loddebolten min og satte igang. Etter 3min var mesterverket klart, og jeg satte igang å "stunne" ting. Laga små svihull i vegger og tak på rommet, før jeg endelig fant ut jeg skulle stunne bruttern litt Tongue Så jeg sprang som en gal etter han i hele huset og stunnet ledningene sammen for å skremme han.. Slik gjorde jeg helt til mamma plutselig sto i veien og sa: "Calle, gi meg den der strømgreia di, du får ikke skremme brødrene dine!" og tok rett på ledningene... *DZZZZT*!! og mamma fikk sitt livs støt Wink Etter det ville hun helst ikke ha noe med den strømgreia mi å gjøre.. Tok den med på skolen for å ha de gøy, men da var jo selvfølgelig batteriet tomt Sad Så ingen ble svidd den dagen.. Når jeg kom hjem spurtet jeg inn på kjøkkenet og hentet et nytt batteri, så jeg kunne stunne videre.
Vel oppe på rommet mitt tenkte jeg at jeg skulle stunne mobilen min (idiotisk tenkt, men..), så jeg stunnet mobilen Tongue Den slo seg av og alt virket greit; Helt til jeg skulle lade den! Funka ikke. Dro på elkjøp og kjøpte et nytt mobil batteri, men det funka ikke da heller. Gjorde det enkelt: Kjørte over mobil og stungun med mopeden! Tongue

Hvis noen ble inspirert skal jeg finne guiden så dere kan kødde med venner og uvenner Cheesy
rofl rofl rofl rofl rofl eg ler, tidig

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: stungun?
« #32 : 15. mars 2005, 01:07 »
Får komme med et litt usaklig innlegg da.. Tongue
Leste en guide på internett hvor du kan lage en "stungun" av et engangskamera med blitz og litt ledninger.. Så jeg fant fram et gammelt kamera , 20cm ledning og loddebolten min og satte igang. Etter 3min var mesterverket klart, og jeg satte igang å "stunne" ting. Laga små svihull i vegger og tak på rommet, før jeg endelig fant ut jeg skulle stunne bruttern litt Tongue Så jeg sprang som en gal etter han i hele huset og stunnet ledningene sammen for å skremme han.. Slik gjorde jeg helt til mamma plutselig sto i veien og sa: "Calle, gi meg den der strømgreia di, du får ikke skremme brødrene dine!" og tok rett på ledningene... *DZZZZT*!! og mamma fikk sitt livs støt Wink Etter det ville hun helst ikke ha noe med den strømgreia mi å gjøre.. Tok den med på skolen for å ha de gøy, men da var jo selvfølgelig batteriet tomt Sad Så ingen ble svidd den dagen.. Når jeg kom hjem spurtet jeg inn på kjøkkenet og hentet et nytt batteri, så jeg kunne stunne videre.
Vel oppe på rommet mitt tenkte jeg at jeg skulle stunne mobilen min (idiotisk tenkt, men..), så jeg stunnet mobilen Tongue Den slo seg av og alt virket greit; Helt til jeg skulle lade den! Funka ikke. Dro på elkjøp og kjøpte et nytt mobil batteri, men det funka ikke da heller. Gjorde det enkelt: Kjørte over mobil og stungun med mopeden! Tongue

Hvis noen ble inspirert skal jeg finne guiden så dere kan kødde med venner og uvenner Cheesy

Snakker om Beavis altså!  rofl Hadde jeg vært mora di, hadde det vært rett på gata med deg!  woot
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Bobby Jay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

SV: stungun?
« #33 : 15. mars 2005, 01:49 »
enig med deg rofl hadde jeg vært moren din, hadde jeg hevet deg rett ut av huse plutt grisebanket deg Tongue hihi.. Tongue

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: stungun?
« #34 : 15. mars 2005, 01:54 »
stungun og all form for pepper spray,cs gas osv er forbudt.

Og bestille slikt på nett er som og skytte seg i foten Erter

De som kan det får det gjennom Wink

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: stungun?
« #35 : 15. mars 2005, 02:03 »
Hadde jeg vært mora di, hadde det vært rett på gata med deg! woot

Hu har vel gjort forsøk på å kaste meg ut maaaange ganger.. "Nå flytter du til faren din!".. men en kjær mor svikter aldri sine barn, så jeg er like velkommen tilbake etter et par timer Wink
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: stungun?
« #36 : 15. mars 2005, 11:35 »


Hu har vel gjort forsøk på å kaste meg ut maaaange ganger.. "Nå flytter du til faren din!".. men en kjær mor svikter aldri sine barn, så jeg er like velkommen tilbake etter et par timer Wink
Sleipe, slemme jævel!! Du skal være snill med mamman din!! Hører du?! Stikk og kjøp noen tulipaner til henne, og si du er glad i henne!! ok?!  Smiley

Til Juba og Cain... Nå har jeg lest innleggene deres, og jeg tror ikke noen av dere har nevnt risikoen for faktisk å bli rammet av eget våpen...
Hvis en "non-combatant" skal prøve å bruke teleskopbatong, pepperspray, stun osv.. mot en kamperfaren overgriper... er helvete ute... Resultatet kan bli større skader på dama di, Juba, hvis en kampherdet kosovoalbaner med testospreng får et halvveis motangrep, han kommer til å kontre og VIRKELIG ta for seg... Hyling, skriking, knær og ørefiking er de beste våpen, medmindre dama di er sterk, eller kamptrent.

Det ER også en grunn til at politifolk er NØDT til å teste pepperspray på seg selv, og likeledes sloss med teleskopbatonger med hverandre (polstret) før hver enkelt politimann godkjennes på disse "nye" våpnene... Det ER ikke bare bare å bruke disse våpen effektivt uten korrekt trening. Trust me!

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #37 : 15. mars 2005, 11:50 »
Hm, muligens du har rett. Pokker, den eneste løsningen blir at JEG må værme henne på fest da.
sjokk og vantro

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: stungun?
« #38 : 15. mars 2005, 19:55 »
I tillegg til det Expedite sier, bør du overveie hvorvidt det er rasjonelt å gå med noe slikt i lomma. Tenk på følgende:

- Hvor stor er sannsynligheten for at hun får brukt den i selvforsvar, sammenlignet med sjansen for at hun blir anmeldt for illegal våpenbesittelse?

- Dersom hun faktisk får brukt den i selvforsvar, hva tror du at de juridiske konsekvensene kan bli? Norsk lov (nødvergeparagrafen) er ikke alltid så solidarisk overfor de som forsvarer seg mot vold og overgrep.

- Finnes det ikke bedre måter å løse dette på? Du kan jo for eksempel ta en alvorsprat med han som plaget henne nå sist, og fortelle at du slett ikke vil akseptere slik oppførsel.  (Merk at jeg ikke oppfordrer til bruk av vold her).


Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: stungun?
« #39 : 15. mars 2005, 20:12 »
eneste bra selvforsvar for en jente er pepper spray,en stungun må være på rundt 600-700k volt for og gjøre nok skade plus at den skal treffe bestemte steder på kroppen..

Har selv prøvd cs gas,pepper spray,tåre gass,stungun,plus at jeg har blitt smuket ned av en politi batong(de STORE gammle)av onkel selv..

Kan garantere at pepper spray er det verste jeg har opplevd Kickass

Så skal du fikse noe til dama kan det tryggt anbefalles,kjenner flere som har reddet seg ut av ekle episoder med pepper spray/cs gass.


Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: stungun?
« #40 : 15. mars 2005, 20:29 »
eneste bra selvforsvar for en jente er pepper spray,en stungun må være på rundt 600-700k volt for og gjøre nok skade plus at den skal treffe bestemte steder på kroppen..

Har selv prøvd cs gas,pepper spray,tåre gass,stungun,plus at jeg har blitt smuket ned av en politi batong(de STORE gammle)av onkel selv..

Kan garantere at pepper spray er det verste jeg har opplevd Kickass

Så skal du fikse noe til dama kan det tryggt anbefalles,kjenner flere som har reddet seg ut av ekle episoder med pepper spray/cs gass.



Men nok en gang; hva kan bruk av pepperspray/cs-spray medføre av juridisk etterspill? Er det nødvendigvis så lurt, på litt lenger sikt?

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: stungun?
« #41 : 15. mars 2005, 20:33 »
Jeg er ganske sikker på at en voldtektsalarm vil gjøre samme nytten.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: stungun?
« #42 : 15. mars 2005, 20:35 »
Min far er onkel... torvald... messing... purk... whatever.

Jeg fikk se bildene og høre historien om da han ble godkjent med pepperspray. Som kjent, må polititjenestemenn gjennomgå opplæringen, samt selv bli utsatt for en god dose, før de får bære pepperspray.

Min far er av den tause typen. Den typen som kan kappe av seg tommelen, teipe den fast igjen, og kjøre selv til legen for å få den sydd på... Uten bedøvelse, da bedøvelse visstnok gjør ham kvalm...  :Smiley

Far har blitt knivstukket, banket opp, utsultet og ihjælgått på antiterrorøvelser... men spør du ham hva det verste han har opplevd, er; da svarer han PEPPERSPRAY!

Han gråt som en unge, og spydde, grein og sikla om hverandre i en halvtime.. Han sa han heller ville dø i den tid det sto på.. Han var nemlig ikke lur nok til å lukke munn og øyne, og sadisten som spraya ham gav ham en kameratslig saftig dose..

(skal prøve å låne bildene av ham, og legge ut... sadistisk moro å se)

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: stungun?
« #43 : 15. mars 2005, 20:36 »
nei sant det,man må jo tenke rasjonelt ikke bare spraye rundt seg..

Er vel mer viktig den tryggheten den gir,ikke det og bruke den..

De som har prøvd det veit det funker,så jeg mener det er ok og at følgene som KAN skje med hensyn til bøter osv er det helt klart verdt det..

Nope en alarm til hvem??Politie??Nei den sikkerheten er det ikke mange som tror på No no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: stungun?
« #44 : 15. mars 2005, 20:40 »
Alarm som Hyler i veska er vel voldtektsalarm...  what
En skikkelig screamer... som uuuler: Vooooooldteeeekt!!!  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!