Skrevet av Emne: stungun?  (Lest 12538 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: stungun?
« #60 : 18. mars 2005, 21:11 »
Hvis du leser tråden ser du at Raphaug har erfaring med dingsbomsen Smiley
Må bare føye til at Raphaug har den råeste avataren i hele forumet.

Vet at han har erfaring, ville bare høre flere elleville historier Smiley Gidde raphaug honnør for historien btw. Enig i det du sa om avataren.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: stungun?
« #61 : 19. mars 2005, 00:53 »
Hvis du leser tråden ser du at Raphaug har erfaring med dingsbomsen Smiley
Må bare føye til at Raphaug har den råeste avataren i hele forumet.

YES Cheesy Den er veldig "brukervennlig" Smiley
Takk, synes avataren min er søt Tongue
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
SV: stungun?
« #62 : 24. mars 2005, 16:34 »
Jeg har faktisk prøvd denne engangskameratazeren nå. Funka fint den Smiley Kom borti et par ganger ved uhell. Begge arma mine rista skikkelig. Den andre gangen kom jeg borti låret,og det rista skikkelig der å. Det gjorde ikke vondt der å da, men jeg fikk noen vannblemmer på fingeren.Sånne bittesmå. Veldig morsomt leketøy for en 50-lapp, det er sikkert og visst. Men jeg vil ikke ha vært for ondskapsfull med dette leketøyet mellom henda Tongue

Kan vel også tilføye at stefaren bare måtte teste denne på den messingvasen som mor var så glad i Tongue ble to små hakk i vasen Tongue hehe. Det har vi ikke sett Tongue  Grin Men anbefaler å isolere den litt med tape Smiley Er ikke noe særlig å få et støt da du minst aner det. Da det skjedde meg så gikk tazeren rett i taket.

Tror dette leketøyet gir 330volt. Jeg fikk heller lyst til å lage en tranformater som gir ca 2000 Smiley Morsomt å leke med det å. Men for all del ha respekt for strøm. Smiley
Hei og hå

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
SV: stungun?
« #63 : 24. mars 2005, 16:41 »
 Kickass
Hei og hå

Utlogget Kaiser Sóse

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: stungun?
« #64 : 26. mars 2005, 18:40 »
Uansett hva du tar med deg/ sender med dama til selvforsvar kan og vil det bli regnet som et selvforsvarsVÅPEN og bli vurdert tolket som det, i en eventuel sak mot selvforsvareren, da vil han hun bli dømt for å ha benyttet "Våpen".
Sko med stilett hæl regnes derimot ikke som våpen, finner du en jernstang på gaten, under et angrep fra annen person og benytter den er det ikke ulovlig, da regnes det for rent selvforsvar, NB!!! men kun hvis du følte at du var trengt opp i et hjørne, så ingen annen utvei, og fryktet for liv og helse på egen person... Heia Norge..

Antakelig vis (jeg kan ikke forestille meg annet.) vil en kvinne unngå for enhver pris vold/voldtekt, var jeg kvinne ville jeg vurdert konsekvensene av en voldtekt kontra en anmeldelse på bruk av ulovlig selvforsvars våpen, for å si det slik min fru har det hotteste av gadgets i vesken sin, prøv deg på henne og du opplever et mareritt, i tilegg innehar hun brunt belte i Karate, jeg har anbefalt henne å benytte spray og strøm før knyttet hånd, fordi knyttet hånd straffes med fengsel, spray/strøm gir bøter inntil 6000 i verstefall........   
Kunnskap, gir meg styrke til å lide med viten og vilje.........................................

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: stungun?
« #65 : 11. april 2005, 22:55 »
Jeg har løst problemet med å bare være med henne på fest,har tenkt over det noen sa her (spesielt Cain som jeg for en gangs skyld er enig med) og kommet frem til at det er ikke lurt for ei jente å ha våpen. Jeg vet hvor svake og sårbare jenter er i forhold til menn, og våpen vil kanskje ikke ha så mye å si. Jaja, om hun hadde hatt en pistol i væska så hadde jo det vært bankers, men det utgår jo.

Om en nisse skulle prøve seg på noe igjen så er uansett det en fin mulighet for meg til å trene litt ground n`pound Grin
sjokk og vantro

Eztewez

  • Gjest
SV: stungun?
« #66 : 19. april 2005, 22:37 »
Nå har jeg lest hele denne tråden og har funnet endel gode argumenter både for og imot, så for å få klarhet i dette så tok jeg en titt i Onkel Politis lovverk og fant ut at det beste er å trene Krav (elns Wink)




Here it goes:
#Forbud mot bæring av kniv på offentlig sted, straffeloven:

-Straffeloven § 352a. "Med bøter eller fengsel inntil 6 måneder eller begge deler straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt på offentlig sted bærer kniv eller et lignende skarpt redskap som er egnet til bruk ved legemskrenkelser. Medvirkning straffes på samme måte. Forbudet gjelder ikke kniv eller annet redskap som brukes til eller bæres i forbindelse med arbeid, friluftsliv eller annet aktverdig formål."

#Forbud mot diverse våpentyper, våpenloven/våpenforskriften:

- Våpenloven § 6a. "Kongen kan bestemme at det skal være forbudt å importere, omsette eller eie enkelte typer våpen eller ammunisjon, herunder våpen eller lignende som ikke faller inn under § 1."

Med hjemmel i denne loven har POD bestemt følgende i våpenforskriften:

- Våpenforskriften § 1-1. Forbud mot våpen e.l. som ikke faller inn under våpenloven § 1

       "Det er forbudt å kjøpe eller på annen måte erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, springkniver, batangakniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler etc. og spretterter.

       Denne bestemmelsen gjelder ikke for våpen som er bestemt for eller tilhører politiet eller Forsvaret, eller for våpen som er bestemt for eller tilhører samling.

       Det er forbudt å kjøpe eller på annen måte erverve, eie eller inneha armbrøst uten tillatelse fra politimesteren. Det kan gis tillatelse til å erverve og inneha armbrøst når erverver fyller kravene til edruelighet, pålitelighet, alder og behov - eller annen rimelig grunn - for å ha slike våpen. Denne bestemmelse får ikke anvendelse når armbrøst er ervervet før 1. januar 1993.

       I særlige tilfelle kan politimesteren dispensere fra forbudet i første ledd."

Samling betyr i denne forskriften at du er registrert våpensamler, ikke at du har en skuff med noen kniver og diverse. "Karatepinner" betyr nunchako.

#Forbud mot tåregass ol. våpenloven/rundskriv:

-Våpenloven § 7. "Den som vil kjøpe eller på annen måte erverve skytevåpen eller våpendeler, må ha tillatelse fra politimesteren."

Og:

-Våpenloven § 1." Med skytevåpen forstås i denne lov:
b. våpen eller apparater for utskyting eller utsending av sprengladninger, gass, signallys, raketter e.l. (herunder flammekastere)."

Og:

Våpenloven § 3." Med ammunisjon forstås i denne lov:

e. lys-, brann-, gift- og tåregassbokser,
f. gift- og tåregasser til bruk i de § 1 nevnte skytevåpen eller i ammunisjon som nevnt i denne paragrafs bokstaver a, b, d og e."

Det er ulovlig å eie tåregass (herunder bla. CS- gass og pepperspray), uten tillatelse fra politiet. Det fins et rundskriv om hvilke forsvarssprayer som regnes som tåregass. Noen forsvarssprayer som f.eks. Zum, Safe & Go osv. regnes ikke som tåregass. Disse er helt lovlige å eie og bære sånn helt uten videre.

#Slagvåpen. Noen slagvåpen er forbudt å eie etter våpenforskriften (se over). Noen steder i landet er det dessuten forbud mot å bære slagvåpen på offentlig sted i de lokale kommunale politivedtektene. Det er imidlertid ikke noe forbud mot å bære slagvåpen på nasjonalt plan.




Så sånn er det med den saken!   Afro

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: stungun?
« #67 : 04. juni 2005, 23:31 »
Endelig headbang

først finn fram
*engangs kamerea (m/blitz)
*loddebolt
*tinn
*ledning-stump
*skrutrekker


HER:
Åpne opp kameraet, finn kondensatoren og ta ut bateriet, ta en skrutrekker og kortslutt kondensatron så du ikke får støt. du skal deretter lodde ledningen(e) på den.



og loddinga:



når du har gjort det kan du sette i batteriet, og så dekselet..


avisoler ledningen i den andre enden som på bildet, deretter så trykker man på flash kanppen for å få det til å smelle, da tar du den inntil huden

(spenningsområde 250-1700 V) ikke prøv på svakrestilte mennesker

kan du se om du finner bildene igjen?
står sikker, men har ikke tid til å lese alt.. funker denne "stungønnern"?

edit; så at den funka Tongue

men kan noen fikse bildene?
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: stungun?
« #68 : 05. juni 2005, 15:38 »
har fått meg en solid dose med både tåregas og strømpistol i mitt liv, strøm gjør mere vondt der å da, men uskadligjør ikke slemme menn(med mindre den er veldig sterk da).

tåregas derimot er perfekt for din kjære, praktisk,enkelt,effektivt og gir ikke varig men.

fås kjøpt i tyskland og frankrike. 

Ps litt dumt å bruke den med mange til stede, da vil flere få svi av det.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!