Skrevet av Emne: Jenter og tung vekttrening  (Lest 17345 ganger)

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Jenter og tung vekttrening
« #15 : 26. april 2003, 23:44 »
Og du er gammel?? 7 år kanskje?Huh

Jeg ønsker ikke å avsløre min alder! For å ikke komprominere min indentitet! Slik at jeg ikke blir sporet opp! Pga av mine studiekamerater. De er forfulgt! I sitt eget land! Vi studerte sammen! Men ike I NOrge! Det er det enste jeg kan si!!! Flere sannheter vil komme frem! I lyset! Snart!!! Men det er mektige krefter bak! Som ikke ønsker sannheten alminnelig tilgjengelig! Men det er bare et tidsspørsål. Før copyright'en går ut! På visse dokumenter! De vil bli frigitt! Da er det ingen vei tilbake! DA vil sannhetens lys komme frem! Og dere vil se hvordan dere har blitt lurt! Jeg ble også lurt! LenGE. Inntil jeg så bevisene! !!! Da forstod jeg det. Det er sjokkerende! Dere vil også få se! Snart!!!


Har du sett en film du har levd deg ekstra godt inn i eller er du bare mindre begavet??? MAKAN TIL TULL!!! Landet er Norge og hvis du har noe info i din lille hjerne du føler for og dele med andre, bortsett fra useriøs framlegging uten dokumentasjon, kan du gjøre dette med rette vedkommende og gjøre verden til et mer kunnskapsrikt sted....var ikke det et bra forslag, å nei jeg glemte meg, dette er jo bare kødd fra din side!  Huff da.........

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #16 : 26. april 2003, 23:52 »
Og du er gammel?? 7 år kanskje?Huh

Jeg ønsker ikke å avsløre min alder! For å ikke komprominere min indentitet! Slik at jeg ikke blir sporet opp! Pga av mine studiekamerater. De er forfulgt! I sitt eget land! Vi studerte sammen! Men ike I NOrge! Det er det enste jeg kan si!!! Flere sannheter vil komme frem! I lyset! Snart!!! Men det er mektige krefter bak! Som ikke ønsker sannheten alminnelig tilgjengelig! Men det er bare et tidsspørsål. Før copyright'en går ut! På visse dokumenter! De vil bli frigitt! Da er det ingen vei tilbake! DA vil sannhetens lys komme frem! Og dere vil se hvordan dere har blitt lurt! Jeg ble også lurt! LenGE. Inntil jeg så bevisene! !!! Da forstod jeg det. Det er sjokkerende! Dere vil også få se! Snart!!!


Har du sett en film du har levd deg ekstra godt inn i eller er du bare mindre begavet??? MAKAN TIL TULL!!! Landet er Norge og hvis du har noe info i din lille hjerne du føler for og dele med andre, bortsett fra useriøs framlegging uten dokumentasjon, kan du gjøre dette med rette vedkommende og gjøre verden til et mer kunnskapsrikt sted....var ikke det et bra forslag, å nei jeg glemte meg, dette er jo bare kødd fra din side!  Huff da.........

JA! Dette er norge! Men legemiddelinstudrien er internasjonal! Nevn ett stork norsk legemiddelfirma! Detet gjelder penger! Store penger!! Milliarder!!!! Om dagen!!! TRod du industien vil godta at dette legges frem! NEI!!! DE vil hindre det med! Med alle midler! De Følger med!! Overalt! Folk kan forsvinne! Det har hendt! Da JElper det ikke at man er norsk! At man liksom er trygg!! Fordi man er norsk!! Hahah (ler). Du husker kanskje drapet! På Lillehammer!!! Jeg sier ikke mer.

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Jenter og tung vekttrening
« #17 : 26. april 2003, 23:56 »

Og du er gammel?? 7 år kanskje?Huh

Jeg ønsker ikke å avsløre min alder! For å ikke komprominere min indentitet! Slik at jeg ikke blir sporet opp! Pga av mine studiekamerater. De er forfulgt! I sitt eget land! Vi studerte sammen! Men ike I NOrge! Det er det enste jeg kan si!!! Flere sannheter vil komme frem! I lyset! Snart!!! Men det er mektige krefter bak! Som ikke ønsker sannheten alminnelig tilgjengelig! Men det er bare et tidsspørsål. Før copyright'en går ut! På visse dokumenter! De vil bli frigitt! Da er det ingen vei tilbake! DA vil sannhetens lys komme frem! Og dere vil se hvordan dere har blitt lurt! Jeg ble også lurt! LenGE. Inntil jeg så bevisene! !!! Da forstod jeg det. Det er sjokkerende! Dere vil også få se! Snart!!!


Har du sett en film du har levd deg ekstra godt inn i eller er du bare mindre begavet??? MAKAN TIL TULL!!! Landet er Norge og hvis du har noe info i din lille hjerne du føler for og dele med andre, bortsett fra useriøs framlegging uten dokumentasjon, kan du gjøre dette med rette vedkommende og gjøre verden til et mer kunnskapsrikt sted....var ikke det et bra forslag, å nei jeg glemte meg, dette er jo bare kødd fra din side!  Huff da.........

JA! Dette er norge! Men legemiddelinstudrien er internasjonal! Nevn ett stork norsk legemiddelfirma! Detet gjelder penger! Store penger!! Milliarder!!!! Om dagen!!! TRod du industien vil godta at dette legges frem! NEI!!! DE vil hindre det med! Med alle midler! De Følger med!! Overalt! Folk kan forsvinne! Det har hendt! Da JElper det ikke at man er norsk! At man liksom er trygg!! Fordi man er norsk!! Hahah (ler). Du husker kanskje drapet! På Lillehammer!!! Jeg sier ikke mer.


Målte akkurat IQ`en din, 38,5..........

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Re:Jenter og tung vekttrening
« #18 : 27. april 2003, 01:09 »
Så og si alt som har blitt postet her er vel mer eller mindre useriøst. Greit, fyren kommer med utspill jeg over hodet ikke tror på, men innspill om at fyren har blitt slått (med eller uten slegge) under oppveksten er tull. At fyren tar feil er vel ingen grunn til å hetse ham som person.

Jeg vil heller stille Swisslunatic et saklig spørsmål:
Dersom jenter ikke kan bli sterke, hvorfor har så mange kvinnelige styrkeløftere meget gode resultater (spesielt i bøy og mark)? De kan vel ikke alle sammen ha brukt diverse hormonpreparater. Det er jo forbudt, og vises vel på tester? Er det ikke mer sannsynlig at rapportene du har lest overdriver litt, vi vet jo at jenter\damer ikke bygger muskler på samme måte som menn, men man kan jo bare titte på resultatlistene for å se at det er mange sterke (rene) kvinner i landet.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #19 : 27. april 2003, 01:31 »
Så og si alt som har blitt postet her er vel mer eller mindre useriøst. Greit, fyren kommer med utspill jeg over hodet ikke tror på, men innspill om at fyren har blitt slått (med eller uten slegge) under oppveksten er tull. At fyren tar feil er vel ingen grunn til å hetse ham som person.

Jeg vil heller stille Swisslunatic et saklig spørsmål:
Dersom jenter ikke kan bli sterke, hvorfor har så mange kvinnelige styrkeløftere meget gode resultater (spesielt i bøy og mark)? De kan vel ikke alle sammen ha brukt diverse hormonpreparater. Det er jo forbudt, og vises vel på tester? Er det ikke mer sannsynlig at rapportene du har lest overdriver litt, vi vet jo at jenter\damer ikke bygger muskler på samme måte som menn, men man kan jo bare titte på resultatlistene for å se at det er mange sterke (rene) kvinner i landet.

Dette har jeg ikke sagt! at jenter ikke kan bli sterke! Men jeg tenker på muskelvekst! Splitting av fibre! (hyper-plasmia)!!! Dette skjer ikke uten testron!! Som jenter ikke har! De kan blir sterke! JA! Veldig STerke! Men det er pga neurole faktorer. Dette er kjent! Men de som vokser muskulært. Etter puberteten! De har tilsatt ting! I kroppen! Eksogent!!! Men bare noen blir tatt. På grnn av genene! De blir ikke fanget opp.


Utlogget isfugl

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 395

Re:Jenter og tung vekttrening
« #20 : 27. april 2003, 09:25 »
Hey swisslunaticidiot! Du påstår at jenter ikke har testosteron. Har du vitenskapelig bevis for dette? Jeg venter i spenning å se dette! Wooohooo!!!!!

Utlogget isfugl

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 395

Re:Jenter og tung vekttrening
« #21 : 27. april 2003, 09:29 »
"Det er som de sier! Man Gjør narr av det! Det man ikke forstår! Du har ikke sett bevisene! Som jge har.!! Jeg har sett det selv! Resultatene! Av studiene! Gjort Av uavhengige forskere! Men de må gjemme seg! Og tør ikke publisere! Pga legemiddelindustrien! Jeg kan ikke avsløre hvem det er! For de er i fare! Hvis jeg sier Noe!! Dette vet jeg! Flere av de var studiekamerater! av meg! Men jeg kan ikke si hvor! Fordi de følger med! Legemiddelinstudrien! Er du klar over hvor mye de ville tape! Hvis det kom ut! Studiene!! NEI! Det er farlig! Å sitte inne med denne iformasjonen! Før det kommer ut! Men det vil! Gjennom ut uavhengig organ! I utlandet."

Hvilken bevis? Legemiddelindustri? Hva vil de tape egentlig? Respekt? Tihihihi!

Forresten - hvem tror du drepte John F. Kennedy?  Grin

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Re:Jenter og tung vekttrening
« #22 : 27. april 2003, 10:01 »
Påvirket av påskekrim-bøker? Grin Grin Grin
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Hammer

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 837
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 837

  • Det er mange veier til Rom
Re:Jenter og tung vekttrening
« #23 : 27. april 2003, 12:19 »
Får litt sånn x-files stemning jeg!
Sleggekaster på mosjonsnivå Smiley
28 år
85 kg
Oslo

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #24 : 27. april 2003, 17:33 »
Hey swisslunaticidiot! Du påstår at jenter ikke har testosteron. Har du vitenskapelig bevis for dette? Jeg venter i spenning å se dette! Wooohooo!!!!!

Man komer ikke langT! ved å gjøre narr! Det vet jeg! Det er kjent!!

Abstraktene lå ute! På iNtrenet! Lag ut! Av mine studiekamerater!! Men de ble fjernet! Umiddelbart! Av Intrenet Task Forse. Men de eksisterer fremdeles! Dokumentene! OG sutdiene! I arkivene!!! Så spør dere! Dere som kan amerikansk lov! Hva med "Fridom of information act". Sier dere da! Men dette kan jeg ikke forvente! At dere kjenner den! Ameriknaske loven! FREEDOM OF INFOMRATION ACT! Men jeg kan si dette! Loven har EXEMPTIONS! Som gjør at visse dokumenter er unntatt!!! Unntatt Alminnelig offentiliggjøring!!  Dette utnyttes bl.a. av oljeindustrien! Og nå legemiddelindustrien!!!

Utlogget 117/40

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Re:Jenter og tung vekttrening
« #25 : 27. april 2003, 18:11 »
Mener å kjenne igjen både kallenavn (Swisslunatic) og skrivemåte (!!!!!!!!!!!!!!) fra min tid på doplab,n på et kjent norsk universitetssykehus fra noen år tilbake. Så vidt jeg husker måtte du gå p.g.a. "sammarbeidsproblemer"?
Ser du ikke har glemt gamle kunster som å hisse på deg gråstein. Virker tvert imot som du har ligget i hardtrening siden da..
Vi har vel begge gått noen runder  med enkelte legemiddelprodusenter når det gjelder forskningsmidler og offentliggjøring av resultater. Men det er vel bra drøyt å påstå at folk forsvinner, og kanskje har blitt tatt av dage her i Norge av legemiddelindustrien når forskningsmiljøet har oppdaget noe ufordelaktig ved direkte bruk, eller senere bivirkninger etter bruk av div produkter?
Du hadde forresten en artig sak på Torkel. Mye av det er jo faktisk sant, blant annet at dop ikke beit på,n!!!!!!
255/175/280 u/u

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #26 : 27. april 2003, 19:15 »
Mener å kjenne igjen både kallenavn (Swisslunatic) og skrivemåte (!!!!!!!!!!!!!!) fra min tid på doplab,n på et kjent norsk universitetssykehus fra noen år tilbake. Så vidt jeg husker måtte du gå p.g.a. "sammarbeidsproblemer"?
Ser du ikke har glemt gamle kunster som å hisse på deg gråstein. Virker tvert imot som du har ligget i hardtrening siden da..
Vi har vel begge gått noen runder  med enkelte legemiddelprodusenter når det gjelder forskningsmidler og offentliggjøring av resultater. Men det er vel bra drøyt å påstå at folk forsvinner, og kanskje har blitt tatt av dage her i Norge av legemiddelindustrien når forskningsmiljøet har oppdaget noe ufordelaktig ved direkte bruk, eller senere bivirkninger etter bruk av div produkter?
Du hadde forresten en artig sak på Torkel. Mye av det er jo faktisk sant, blant annet at dop ikke beit på,n!!!!!!

Beklafger! Dette kan j eg ikke uttale meg om!!! JEg har ikke sgt dette! at folk forsvinner! I norge!!! Her er vi uenige! Dette kalles skinn-uenighet!!  Mine studiekamerater! De kan v're norkse! Eller amerikanske! Eller ingen av delene!!!! Husk! Fredeom of Information act!!! Denne gjelder USA. Dokumentene er der!! IKke her!!!! Men man vet alrdi! Husk Hurum kompra Gardermoen flyplass. Folk døde!! Som vlle ha den til Hurum! Men dette gjalde småpenger!! Rommerusk!  I forhold til dokumnentene! Jeg snakker om!!!! Det er alt jeg kan si nå!!!!

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

Re:Jenter og tung vekttrening
« #27 : 27. april 2003, 19:58 »
alle vet at dette er en useriøs topic fra en useriøs bruker. Kan vi ikke banne han/henne? Dette blir rett og slett for dumt. Vi kan gjøre det på den demokratiske veien - en "poll" hvor det står "skal vi banne `xxx`for å være useriøs eller gi han/henne en sjangse til?"
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #28 : 27. april 2003, 20:09 »
alle vet at dette er en useriøs topic fra en useriøs bruker. Kan vi ikke banne han/henne? Dette blir rett og slett for dumt. Vi kan gjøre det på den demokratiske veien - en "poll" hvor det står "skal vi banne `xxx`for å være useriøs eller gi han/henne en sjangse til?"

Det er synn at du føler dette! Man blir ofte ikke oppfattet seriøst! Når man sitter inne med inforamsjon! Som fører til paradigmeskifte!! Men jeg har sakt alt! Jge behøver! I denne toppicen! Derfor trekker jeg meg tilbake!!! Men hvis du fremdeles synes! AT jeg tuller! Så kan du lese om Freedom of information aCt! Her! Da vil du se!
http://www.justice.gov/04foia/foiastat.htm

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

Re:Jenter og tung vekttrening
« #29 : 27. april 2003, 20:16 »
men HALLO? Klarer du å skrive normalt og ikke bruke "!!!!" etter alle setningene dine? Kanskje komme med noen fakta og argumenter bak og gjerne bevis med link til. Kanskje da vil folk tro deg mer..

"To be or not to be, - that is the question"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!