Skrevet av Emne: Jenter og tung vekttrening  (Lest 17328 ganger)

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Jenter og tung vekttrening
« : 25. april 2003, 21:38 »
Jeg har sett mange diskusjoner om jenter og vekttrening. Noen hever at jenter kan trene hardt! Og løfte tungt! Som gutta!!! Hvordan kan noe hevde noe så dumt! Jeg ler, hahaha (ler).!! Mesteparten av konklusjonene er tåpelige! I studiene! Og helt feil!!! Feil!! Ta f.eks skjelettet! Som på jenter er naturlig mykt pga osteropose!! Dette er bevist! Dette kan bla skyldes overdreven bruk av tran, eller kalsium karbonare. Dette er det ikke mange som vet. DEt er legeindustrien som er skyld i dette. Det er jo helt latterlig! Latterlig! At denne informasjonen ikke er alment tilgjengelig!! Jeg må nesten le høyt! Hahaha (ler).

Og hva med muskelfibrene! Disse kan ikke vokse pga testosteon. Jenter har ikke dette. Kun katabole hormoner! Derfor er økt muskelvekt mistenkelig! Hos jenter som trener med vekter!!! Dette skyldes ofte misbruk av progestron!!! Dette er hormoner! Som man tar i tillegg! Tilsetter det i kroppen! I kroppen!!! Dette kan være farlig! Lifsfarlig! !!

Utlogget Skipper`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 463

Re:Jenter og tung vekttrening
« #1 : 25. april 2003, 21:47 »
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                       Grin
POWERLIFTING................
BLOOD, GUTS, SWEAT AND CHALK

Utlogget Dr.feelgood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Re:Jenter og tung vekttrening
« #2 : 26. april 2003, 17:52 »
Ka er det for noke pisspreik!???!! Jenter HAR IKKJE osteoporose, men dei kan lett utvikle det når dei blir 70-80 år. Styrketrening styrker jo skjelettet og motvirker dermed osteoporose!!!  

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #3 : 26. april 2003, 19:12 »
Ka er det for noke pisspreik!???!! Jenter HAR IKKJE osteoporose, men dei kan lett utvikle det når dei blir 70-80 år. Styrketrening styrker jo skjelettet og motvirker dermed osteoporose!!!  

NEI! Dette er ikke bevist! Det er feil! Helt Feil! Men de holder det tilbake! Legeindustrien! Informasjonen!!! For å selge mer hormoner! Til de som har trent! Som har trent Styrketrening! Og gjort det mer ødelagt! Sjelettet! Pga osteropose og vekttrening! DE sier at det helper med kalsium Karbonare! Men de juger! Jeg har sett bevisene! Det frigis ikke. Informasjonen fra legene! Helseministeren prøvde å frigi det! Men de ble truet med kabinettspørsmål! Det tålte ikke sannhetens lys. Medisinaldepotet står bak!

En annen ting er avrivningene! I musklene! Disse vokser ikke ut igjen. Hvordan kan de det! NÅr det bare er katabole hormoner. De produserer ikke tesosteron. Hvordan vokser de da! NEI!!! De gjør ikke det. Derfor er det farlig. Liffsfarlig!!!

Utlogget isfugl

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 395

Re:Jenter og tung vekttrening
« #4 : 26. april 2003, 19:53 »
Hehehe...noen som har strøket alle biologi- og helsefagtimene sine, ser jeg!  Grin

Lenge siden sist jeg har lest så idiotiske påstander  Cheesy


Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:Jenter og tung vekttrening
« #5 : 26. april 2003, 21:00 »
BULLSHIT! Kvinner har faen meg testoron! De har både testoron og østrogen. Det stemmer at kvinner har mer katabole hormoner enn menn (østrogen) det er derfor kvinner må jobbe lengre enn med å få muskler. DU BURDE F*** MEG GÅ PÅ SKOLEN OM IGJEN!!!! DU ER HELT UT PÅ BÆRTUR!

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:Jenter og tung vekttrening
« #6 : 26. april 2003, 21:37 »
denna posten har vel ingen ting på detta forumet å gjøra..

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #7 : 26. april 2003, 22:24 »
Hehehe...noen som har strøket alle biologi- og helsefagtimene sine, ser jeg!  Grin

Lenge siden sist jeg har lest så idiotiske påstander  Cheesy



Det er forståelig at du reagerer slik! Man gjør narr av det man ikke forstår! Slik var det før også! Når de trodde jorda var flat!!!
Biologi og helsefag! Haha jeg må le (ler). Fordi du er miss-informert! Som de andre!!! Alle biologi og helsefag bøkene er feil! Feil!!! Med vilje Pga konspirasjonen!! Det er bare noen få av de gamle bøkene som er riktige! De gamle! Før konspirasjonen!! Det hele startet i 1953.!!Legemiddelindustrien! De lurer alle!! Bortsett fra noen få!! Som har sett bevisene!!! Studiene!! Som hemmeligholdes!!!

Jeg sier ikke mer nå! Men det vil komme frem snart!!! Bevisene! WHO kommer til å avsløre det! De kan ikke settes av! Pga kabinettspørsmål! Og da vil jeg si!! Til dere! Hva var det jeg sa!!!


Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #8 : 26. april 2003, 22:32 »
BULLSHIT! Kvinner har faen meg testoron! De har både testoron og østrogen. Det stemmer at kvinner har mer katabole hormoner enn menn (østrogen) det er derfor kvinner må jobbe lengre enn med å få muskler. DU BURDE F*** MEG GÅ PÅ SKOLEN OM IGJEN!!!! DU ER HELT UT PÅ BÆRTUR!

Det er som de sier! Man Gjør narr av det! Det man ikke forstår! Du har ikke sett bevisene! Som jge har.!! Jeg har sett det selv! Resultatene! Av studiene! Gjort Av uavhengige forskere! Men de må gjemme seg! Og tør ikke publisere! Pga legemiddelindustrien! Jeg kan ikke avsløre hvem det er! For de er i fare! Hvis jeg sier Noe!! Dette vet jeg! Flere av de var studiekamerater! av meg! Men jeg kan ikke si hvor! Fordi de følger med! Legemiddelinstudrien! Er du klar over hvor mye de ville tape! Hvis det kom ut! Studiene!! NEI! Det er farlig! Å sitte inne med denne iformasjonen! Før det kommer ut! Men det vil! Gjennom ut uavhengig organ! I utlandet.

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Jenter og tung vekttrening
« #9 : 26. april 2003, 22:51 »
Og du er gammel?? 7 år kanskje?Huh

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:Jenter og tung vekttrening
« #10 : 26. april 2003, 23:05 »
han er ihvertfall ikke så gammal at de har kommet til  kapitelet om "når sette utropstegn" i norsken.

Mb

  • Gjest
Re:Jenter og tung vekttrening
« #11 : 26. april 2003, 23:28 »
swisslunatic : Så du mener at tusenvis av forskere verden rundt tar feil og du har rett? Det høres vel egentlig utrolig fornuftig ut? Tongue

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Jenter og tung vekttrening
« #12 : 26. april 2003, 23:29 »
Har vel sikkert en far som har slått han mye OG holdt ham innestengt i kjelleren med gamle russiske aviser fra stalins storhetstid som eneste lese-stoff Grin


(tror kanskje hele familien har slått ham)



Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Jenter og tung vekttrening
« #13 : 26. april 2003, 23:32 »
Og du er gammel?? 7 år kanskje?Huh

Jeg ønsker ikke å avsløre min alder! For å ikke komprominere min indentitet! Slik at jeg ikke blir sporet opp! Pga av mine studiekamerater. De er forfulgt! I sitt eget land! Vi studerte sammen! Men ike I NOrge! Det er det enste jeg kan si!!! Flere sannheter vil komme frem! I lyset! Snart!!! Men det er mektige krefter bak! Som ikke ønsker sannheten alminnelig tilgjengelig! Men det er bare et tidsspørsål. Før copyright'en går ut! På visse dokumenter! De vil bli frigitt! Da er det ingen vei tilbake! DA vil sannhetens lys komme frem! Og dere vil se hvordan dere har blitt lurt! Jeg ble også lurt! LenGE. Inntil jeg så bevisene! !!! Da forstod jeg det. Det er sjokkerende! Dere vil også få se! Snart!!!

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:Jenter og tung vekttrening
« #14 : 26. april 2003, 23:33 »
med slegge..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!