Skrevet av Emne: DC sitt proteininntak.  (Lest 16586 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC sitt proteininntak.
« #75 : 13. juli 2005, 12:23 »
Det stemmer nok det, både kumelk og rismelk skulle jeg tro. I praksis spiser vel de det meste skulle jeg tro og i gode mengder også.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Vaskeball

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

  • Klen, men ren (på evig bulk)
SV: DC sitt proteininntak.
« #76 : 13. juli 2005, 12:34 »
De fleste sumobrytere spiser chankonabe (CHAHN-koh-NAA-beh), som er en kokt stuing bestående av grønnsaker, fisk, kylling, kjøtt, tofu og ris som tilbehør.Og det i mengder. Men de hopper over frokosten.

Men det finnes også andre som følger Manny Yarbrough komplekse filosofi:


"I’ll basically run across whatever I run across when I run across it."
Wannabe raw styrkeløfter, 180-125-215

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: DC sitt proteininntak.
« #77 : 14. juli 2005, 15:19 »
De inntar vel også denne som et eneste stort langt felles spisegilde. Høres ut som et kjekt liv.  Smiley Synd overvekt ikke kler meg.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC sitt proteininntak.
« #78 : 14. juli 2005, 19:51 »
Ikke bare det, men de er SÆRDELES ettertraktet av kvinnene der nede også. Altså, tren, SPIS og P.. !!! Kan livet bli bedre da ?? Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: DC sitt proteininntak.
« #79 : 14. juli 2005, 23:42 »
Ikke bare det, men de er SÆRDELES ettertraktet av kvinnene der nede også. Altså, tren, SPIS og P.. !!! Kan livet bli bedre da ?? Huh

Hehe er klar over det. En horde med snertne små asiatiske damer høres ikke dumt ut det heller. Grin (selv om maten frister mer...)
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget shivac

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: DC sitt proteininntak.
« #80 : 21. september 2005, 16:01 »
Vet du hva jeg tror? At man kan holde seg på et lavere proteinnivå på FASE1 av DC opplegget. Og heller øke verdiene etter som man beveger seg opp på FASE2 3, og 4.


Hva mener dere om dette? (Dette burde noen spørre han om)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC sitt proteininntak.
« #81 : 21. september 2005, 16:25 »
Vet du hva jeg tror? At man kan holde seg på et lavere proteinnivå på FASE1 av DC opplegget. Og heller øke verdiene etter som man beveger seg opp på FASE2 3, og 4.


Hva mener dere om dette? (Dette burde noen spørre han om)

Skal ikke jeg ta å svare for han, men jeg skal nå uansett våge å påstå hva svaret hadde vært. Og det er nok å kjøre på det anbefalte kostholdet uansett. For dette har med en rekke faktorer å gjøre, ikke bare oppbyggingsmessig sett. Dessuten handler det om spisevaner, og de er ikke lette å få til. Det tar TID før man klarer å følge det kostholdet der; tro meg. Og da er det greit å jobbe inn slike vaner så tidlig som bare mulig.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget shivac

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: DC sitt proteininntak.
« #82 : 28. september 2005, 17:51 »
Skal ikke jeg ta å svare for han, men jeg skal nå uansett våge å påstå hva svaret hadde vært. Og det er nok å kjøre på det anbefalte kostholdet uansett. For dette har med en rekke faktorer å gjøre, ikke bare oppbyggingsmessig sett. Dessuten handler det om spisevaner, og de er ikke lette å få til. Det tar TID før man klarer å følge det kostholdet der; tro meg. Og da er det greit å jobbe inn slike vaner så tidlig som bare mulig.

Er enig i det med spisevaner osv ja. Det er ikke bare bare. Jeg har problemer med det, må jo mer eller mindre nesten låse seg inne for å holde på det der.

Men jeg TROR alikevel at man burde innta etter forholdene i treningen altså. Men å holde seg høyt uansett er nok ikke dumt.

Menneh .. heh .. jeg sitter inne med et inntrykk at et høyt proteininntak ville være litt slitsomt for leveren? Noen som kan svare på det?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC sitt proteininntak.
« #83 : 28. september 2005, 21:06 »
Et høyt proteininntak er overhodet ikke farlig. Dette er utdebatert blant annet i denne tråden her : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=18522.0
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget shivac

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: DC sitt proteininntak.
« #84 : 28. september 2005, 21:17 »
Et høyt proteininntak er overhodet ikke farlig. Dette er utdebatert blant annet i denne tråden her : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=18522.0

Ok godt svar :>

Håper jeg ikke dør da, jeg har vært på dritt fylla hver eneste helg i snart 2 år.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!