Skrevet av Emne: Vennligst steng denne posten  (Lest 2565 ganger)

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
Vennligst steng denne posten
« : 17. mars 2005, 14:27 »
edit
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
edit
« #1 : 17. mars 2005, 23:42 »
edit
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
edit
« #2 : 18. mars 2005, 16:19 »
edit
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget jeez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

<3 Champion <3

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Trening med curlstang
« #4 : 18. mars 2005, 16:24 »
Ser ut som du har vært maks uheldig her, skulle hjulpet deg selv, men er på vei ut dørene.
Prøv å søk litt, så vil du finne utallige tråder om både kreatin, dets bruksmetoder osv,. Tror heller ikke du vil ha problemer med å finne ut mer om bruk av curlstang heller.
Lykke til.

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
SV: Trening med curlstang
« #5 : 18. mars 2005, 18:13 »
Ok, will do. Takk skal dere ha.. Blir fort utålmodig.. Har bare internett midlertidig skjønner dere...  Angry
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Trening med curlstang
« #6 : 18. mars 2005, 18:47 »
Heisann folkens, er helt fersk her, har trent en del før, vært i forsvaret og trent mye der og er i brukbar form. Nå trener jeg hjemme, og har ikke annet enn en curlstang (av den lange typen) og en god del vektskiver.

Nå lurer jeg på hvilke øvelser jeg kan gjøre med denne stangen, og om noen kunne satt opp et lite treningsprogram basert på curlstang og trening uten vekter. Som sagt er det lenge siden sist jeg trente fast, og vil gjerne trene seriøst denne gangen.

Dessuten har jeg tenkt å begynne med kreatin, grunnet at jeg har veldig vanskelig for å legge på meg. Noen som vet hvordan det brukes (hvor mange gram i starten, bruksmetoder og vedlikehold osv) så hadde det vært kjempefint. Food

Har du benk i tillegg till stanga og skivene? Hvis du ikke har det, er det veldig begrenset hva du kan få til med en curlstang. Et slags knebøystativ er også kjekt å ha.

Eksempler på øvelser du kan trene med stang og benk:
*Benkpress (bryst)
*Skulderpress (skuldre)
*Franskpress (triceps)
*Foroverbøyd roing (rygg)
*Markløft (rygg, traps, underarmer, bein)
*Bicepscurl (biceps)
*Rake markløft (som markløft, men mer på bakside lår)
*Tåhev (legger), tren en og en legg om gangen
*Med knebøysyativ: Knebøy (rumpe, forside lår)

Du får altså trent hele kroppen  Smiley men du er jo avhengig av å ha nok vektskiver i forhold til styrken din også da.  Wink

Mange måter å bruke kreatin på. Jeg loader med 5 gram 2 ganger daglig i 5 dager, deretter 3 gram daglig om morgenen som vedlikehold (en teskje). Dette fungerer like bra på meg som større doser, men enkelte trenger større mengder, spesielt de som spiser lite fisk (som inneholder myye kreatin!).

Mvh H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
SV: Trening med curlstang
« #7 : 18. mars 2005, 18:49 »
Tusen takk skal du ha Hitman  Cheesy Nå ble jeg kjempeglad for å få et godt svar Smiley Har nok ikke benk nei, men går fort å snekre sammen en :p

edit: Tenkte å trene annenhver dag for å få en dag restitusjon. Går det bra å trene samme muskelgrupper hver økt? I hovedsak tenkte jeg å trene bryst, mage og biceps spesielt, og lurer på et raskt program jeg har mekket sammen:

Dag 1: 3x12 bicepscurl
           3x12 benk/bryst
           3x12 crunches

men mer får jeg ikke til å mekke sammen.... Lurer på om det er ok å bruke dette programmet annenhver dag, og om noen kunne lagt til eller rettet opp noe. Dette tar jo bare et kvarters tid... Trente i studio før og i militæret, men har ikke tilgang på det for tiden.
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Trening med curlstang
« #8 : 18. mars 2005, 19:07 »
Tusen takk skal du ha Hitman  Cheesy Nå ble jeg kjempeglad for å få et godt svar Smiley Har nok ikke benk nei, men går fort å snekre sammen en :p

edit: Tenkte å trene annenhver dag for å få en dag restitusjon. Går det bra å trene samme muskelgrupper hver økt? I hovedsak tenkte jeg å trene bryst, mage og biceps spesielt, og lurer på et raskt program jeg har mekket sammen:

Dag 1: 3x12 bicepscurl
 3x12 benk/bryst
 3x12 crunches

men mer får jeg ikke til å mekke sammen.... Lurer på om det er ok å bruke dette programmet annenhver dag, og om noen kunne lagt til eller rettet opp noe. Dette tar jo bare et kvarters tid... Trente i studio før og i militæret, men har ikke tilgang på det for tiden.

Bare hyggelig.  Smiley

Det går fint å trene samme muskelgruppe annenhver dag, men ville ikke trent helt til failure (altså til du ikke klarer flere repetisjoner) i hver økt.

Ville hvis jeg var deg satse på å trene igjennom hele kroppen tre ganger i uka, istedenfor bare bryst, biceps og mage. Du trenger ikke trene mer enn 1-2 sett per øvelse (8-12 reps) i hver økt. Bruk flere av øvelsene jeg nevnte over.  Smiley

H

PS: Takk for PM ang. nybegynner-stickyen - har lagt til begrepene du lurte på nå.  Smiley
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
SV: Trening med curlstang
« #9 : 18. mars 2005, 20:18 »
Jepp, skal seriøst tenke på d. Har forøvrig fikset både benk og ekstra skiver og vektstang nå.. Utrolig hva man får til hvis man bare gidder å ta et par tlf. Smiley

Skal se på den nybegynner stickyen en gang til nå, den var til stor hjelp Smiley

edit: Lurer forøvrig på hvilken mat jeg bør spise for å legge på meg. Spiser masse pasta og en god del fisk. Hva ellers kan være kjekt? Er dessverre svært kresen på mat.. Så mulighetene er små.. Verste er at jeg ikke for all verden spiser full korn brød. Spiser maks kneipbrød, oftest med nugatti eller hvitost.. Og grønnsaker og frukt blir det sjelden noe av. Derfor fikk jeg i kosttilskudd idag med 12 vitaminer og 7 mineraler. Satser på at det fungerer som supplement til kosten.

Dette er siste posten fra meg i denne omgang. Pls svar før tirsdag noen  Help
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Trening for fersking
« #10 : 20. mars 2005, 01:48 »
Jepp, skal seriøst tenke på d. Har forøvrig fikset både benk og ekstra skiver og vektstang nå.. Utrolig hva man får til hvis man bare gidder å ta et par tlf. Smiley

Skal se på den nybegynner stickyen en gang til nå, den var til stor hjelp Smiley

edit: Lurer forøvrig på hvilken mat jeg bør spise for å legge på meg. Spiser masse pasta og en god del fisk. Hva ellers kan være kjekt? Er dessverre svært kresen på mat.. Så mulighetene er små.. Verste er at jeg ikke for all verden spiser full korn brød. Spiser maks kneipbrød, oftest med nugatti eller hvitost.. Og grønnsaker og frukt blir det sjelden noe av. Derfor fikk jeg i kosttilskudd idag med 12 vitaminer og 7 mineraler. Satser på at det fungerer som supplement til kosten.

Dette er siste posten fra meg i denne omgang. Pls svar før tirsdag noen Help

Det viktigste når man skal legge på seg muskler er egentlig bare å spise nok, så man går opp i vekt. Bare du dekker proteinbehovet ditt, i tillegg til at du får i deg essensielle fettsyrer, synes jeg du kan hive innpå med "vanlig" mat. Det går selvsagt an å optimalisere det, men hvis du er relativt ny innen løftingen og ikke så megaseriøs, ser jeg egentlig ikke noen grunn til å være så nøye. Litt difust svar kanskje, hehe.

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
SV: Trening for fersking
« #11 : 20. mars 2005, 01:52 »
Ethvert svar er et godt svar! Fint å få bekreftelse på det jeg har hørt fra før å Smiley
Er ikke megaseriøs nei.. Men vil bli "stor og sterk" for min egen del for å få opp selvtillit bl.a.  Smiley
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget LOLEbolle

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

SV: Vennligst steng denne posten
« #12 : 27. mars 2005, 04:12 »


Tusen takk skal du ha Hitman  Cheesy Nå ble jeg kjempeglad for å få et godt svar Smiley Har nok ikke benk nei, men går fort å snekre sammen en :p

snekre sammen ein likte eg Cheesy
Eg har blitt mobba for at eg lagde meg ein benk sjølv, men kven er sterkest i benk av mine kompiser, jo meg Cheesy mohahahah Cheesy
Eg vil bli STERK

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!