Skrevet av Emne: "lovehandles"  (Lest 9633 ganger)

Utlogget Qvasi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

"lovehandles"
« : 26. mars 2005, 16:10 »
hei!=) har et par spm jeg tenkte noen her kunne hjelpe meg med! Jeg sliter med å få bort såkalte "lovehandles", noen som har brae tips? Samtidig har jeg nå begynnt med Creatin, brukt det i 1 uke, og jeg lurer på om det er normalt å få litt "lett" avføring av det? Alle svar mottas med takk  Help

Utlogget jeez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

SV: "lovehandles"
« #1 : 26. mars 2005, 16:12 »
For å få bort "Lovehandles" må du ned i fett % enkelt og greit .. Smiley
<3 Champion <3

Utlogget chriii

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

SV: "lovehandles"
« #2 : 26. mars 2005, 16:14 »
hei!=) har et par spm jeg tenkte noen her kunne hjelpe meg med! Jeg sliter med å få bort såkalte "lovehandles", noen som har brae tips? Samtidig har jeg nå begynnt med Creatin, brukt det i 1 uke, og jeg lurer på om det er normalt å få litt "lett" avføring av det? Alle svar mottas med takk Help


Det med kreatinet. Du burde ikke ta det før 2 timer etter frokost i oppladningsfasen. Det er min mening. Jeg tok det før frokos tidligere og ta fikk jeg "løs" mage.

Fett %. Da kan du evt trene kardio trening.
Hvorfor ikke spise sjokolade? Jo, for at sjokoladen nytes i 10sekunder, for så å ligge noen timer i magen... og så resten av livet rundt magen! Grin

Utlogget Qvasi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

SV: "lovehandles"
« #3 : 26. mars 2005, 16:41 »
okei=) takk for svarene, da er det rett ut til sognsvann å begynne å jogge:P

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: "lovehandles"
« #4 : 28. mars 2005, 23:08 »
For og bli kvitt slikt som f.eks lovehandles er det bare å redusere fettprosenten som kan gjøres. Du kan ikke punktslanke .
Om du ikke vet hva som må til for å redusere fettprosenten så ligger det veldig mange lignende spørsmål på "Diett og deffe" forumet, der vil du finne mange gode spørsmål og svar.
Uten og vite noe som helst om hvordan kostholdet ditt og treningen er så er det vanskelig og få sagt noe, men kan vel begynne med at det hele poenget er at du må innta færre kalorier enn du forbrenner.
Start med å justere på kostholdet, bytt ut søtsaker og lignende midt i uka og få deg en spisedag i helgene, f.eks lørdag. Ikke overdriv denne dagen, men unn deg noe godt, og dette vil sette fart på forbrenninga igjen. Spist frukt og grønt, rent kjøtt (fugl, kylling, entrecotè osv. er gode alternativer), bytt til grovbrød eller havregryn, og drikk masse vann, gjerne kaldt, dette bruker kroppen energi på å varme opp og det vil også dempe matlysten.
Kjør litt kardio, du kan starte med et par-tre-fire dager i uken, alt etter som hvor mye fett du vil kvitte deg meg. Morgenkardio er et fint alternativ til kardi(f.eks sykling, rollerblades, jogging, gange, svømming osv. all aerob aktivitet så og si.) Gjør dette før frokost om du har muligheter for det, og gjerne kjør kardio etter styrketreningene også. Start med en halvtime og eventuelt øk minuttene etter hvert, dette kjenner du på selv.
Gjerne gå til innkjøp av kosttilskudd også, om du ikke får i deg nok proteiner via kosten. F.eks diverse oljer, proteintilskudd, grønn-te osv. Dette finner du masse om på forumet jeg nevnte over.

Dette ble skrevet i full fart, men føler jeg har fått med noe av det viktigste nå, er noe som er litt uklart så er det bare å spørre. Lykke til Smiley

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: "lovehandles"
« #5 : 29. mars 2005, 01:50 »
ostreicher: bra råd, men ville kanskje ventet litt med å gå til innkjøp av  kosttilskudd i dyre dommer. Bør heller satse på å fikse på det kostholdet man har allerrede og hvis ikke det er nok så kan man heller se på kosttilskudd Wink

Styrketrening i tillegg til kardio er jo også å anbefale det er kanskje ikke den beste trening for å forbrenne fett men  -> Mer muskler = høyere forbrenning. og dessuten får man "strammet opp" litt her og der med litt ekstra muskelmasse Grin

Og til sist : husk at ting tar tid!

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: "lovehandles"
« #6 : 29. mars 2005, 12:21 »
ostreicher: bra råd, men ville kanskje ventet litt med å gå til innkjøp av  kosttilskudd i dyre dommer. Bør heller satse på å fikse på det kostholdet man har allerrede og hvis ikke det er nok så kan man heller se på kosttilskudd Wink

Og til sist : husk at ting tar tid!

Er så absolutt enig med deg her, Mystique. Men er litt vanskelig å veilede/gi råd, når man ikke har noen greier på hva vedkommende allerede gjør, eller om i det heletatt har kommet i gang.

Ting tar tid. Veldig viktig poeng!

Smiley

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: "lovehandles"
« #7 : 29. mars 2005, 12:22 »
Ostreicher : så sant så sant Grin

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: "lovehandles"
« #8 : 29. mars 2005, 12:26 »
Da er vi enige!  Wink

Så til trådstarter: Du må nesten greie litt ut om hva du allerede gjør før du får råd og veiledning. Alt blir veldig mye enklere av det.

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: "lovehandles"
« #9 : 29. mars 2005, 12:27 »
Kan jo trene twists og bends for å stramme opp obligues litt Wink De forsvinner ikke, men blir strammere Grin
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget M0ntriark

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: "lovehandles"
« #10 : 08. april 2013, 18:46 »
Hva er twists og bends? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!