Skrevet av Emne: Program med fokus på basis øvelser!  (Lest 4904 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #30 : 31. mars 2005, 17:34 »
Hmm...skal vi prøve å få denne posten på rett spor igjen?  Wink

OmgImPumping: Det jeg ikke skjønner helt med denne posten, er at du på den ene siden presiserer viktigheten av å fokusere på de store og produktive øvelsene, men som eksempler har du jo definitivt med en god del småøvelser også, for ikke å snakke om veldig mange øvelser...

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget OmgImPumping

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #31 : 01. april 2005, 10:40 »
Mange øvelser?  3 på hver? 2 på alle deler av bein, 4 på skuldre fordi det er nødvendig slik at hele skulderen blir bygd. Hva er mange med det? Og jeg bruker alle store øvelsene som kan brukes. Men det er ingen store øvelser som fokuserer på de muskelene jeg har tatt små øvelser på.

Utlogget Great Dog

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

  • sjefenoverallesjefer
SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #32 : 01. april 2005, 11:34 »
Mange øvelser? 3 på hver? 2 på alle deler av bein, 4 på skuldre fordi det er nødvendig slik at hele skulderen blir bygd. Hva er mange med det? Og jeg bruker alle store øvelsene som kan brukes. Men det er ingen store øvelser som fokuserer på de muskelene jeg har tatt små øvelser på.

Først: Det er ingenting i veien med treningsopplegget ditt og jeg er sikker på at dette er et program som kan gi knall byggeeffekt. Programmet tar utgangspunkt i baseøvelser (vel og bra) og sper på med isolasjonsøvelser her og der (også vel og bra)
Det kan derimot hende at du tar fullstendig feil når du hevder at disse isalosjonsøvelsene er nødvendige for optimal bygging. Andre vil hevde at basøvelsene dekker det meste av kroppen og at de isolasjonsøvelsene som du hevder er et "must" som supplement til baseøvelsene, absolutt ikke er det -eller at de er for mange, feilaktige eller overflødige !
Når du så hardnakket hevder at ditt opplegg med base + dine favoritt-isolasjonsøvelser, er det mest optimale, bør du komme med begrunnelser, og ikke bruke dine egne erfaringer som vitenskapelig grunnlag. (Det er mange som har andre erfaringer -og ikke minst mere, bredere og lengre erfaringer enn deg)
Når du da fremsetter dine teorier som bastante sannheter her på boardet, må du regne at de blir pepret grundig..

Løft med den skrotten du har

Utlogget Great Dog

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

  • sjefenoverallesjefer
SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #33 : 01. april 2005, 11:44 »
Hvis en skal fokusere på bygge og volum... hvorfor kjøre alle "små" øvelser og ikke bare fokusere på de store som jeg har her. Det er jo de som virkelig bygger mest.

Rygg: Chins, Markløft, Stående roing
Bryst: Benkpress, Skrå hantelpress, Crosstrek
Skuldre: Nakkepress, militær press m/hantler, Sidehev, Sidehev på skråpenk m/ fokus på bakside skuldre
Biceps: Scotte curl, hantel curl, stang curl
Triceps: Smal benk, Franskpress, Dips
Fremside lår: Knebøy, benpress
Bakside lår: Strak mark, leg curl
Legger: Sittende legghev, stående legghev
Underarmer: Reverse Curl, Hammer curl m/ 90 graders utgangspunkt.

Jeg må også tilføye at du ba om å ikke bli forstått når du skrev som du gjorde over her:
...Bare fokusere på de store som jeg har her, skriver du - og jeg gjentar bare de store ---hvorpå du eksemplifiserer med et treningsopplegg med flere iso-øvelser (?)
Løft med den skrotten du har

Utlogget jossiii

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #34 : 01. april 2005, 14:05 »
Du trener ikke tre øvelser på biceps og to på underarmer, og kaller innlegget "fokus på basisøvelser", din übernub.
;-_-;

Utlogget codey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 229

SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #35 : 01. april 2005, 14:27 »
Du trener ikke tre øvelser på biceps og to på underarmer, og kaller innlegget "fokus på basisøvelser", din übernub.

Korrekt.

Utlogget OmgImPumping

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #36 : 01. april 2005, 16:08 »
Driter jeg i. Jeg blir større enn deg uansett. Programmet mitt er et tips til folk som vil bli store.

Utlogget Oracle

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #37 : 01. april 2005, 17:01 »
He he, de gærne har det godt ser jeg! Man har ikke vondt av ting man ikke vet, heldigvis! Men det kommer seg med alderen og erfaringene har nå min bestefar alltid sagt....
Treningsloggen min finner du her

Utlogget codey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 229

SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #38 : 01. april 2005, 17:24 »
Driter jeg i. Jeg blir større enn deg uansett. Programmet mitt er et tips til folk som vil bli store.

Herregud. En så arrogant holdning har ingenting her å gjøre. Dette er et diskusjonsforum, noe som innebærer at alle kan komme med sine meninger. Det er ikke slik at det du mener er riktig faktisk er riktig. Tenk deg om, da.

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #39 : 01. april 2005, 18:16 »
Driter jeg i. Jeg blir større enn deg uansett. Programmet mitt er et tips til folk som vil bli store.


"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget jossiii

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

SV: Program med fokus på basis øvelser!
« #40 : 01. april 2005, 18:37 »
Sitat
Driter jeg i. Jeg blir større enn deg uansett. Programmet mitt er et tips til folk som vil bli store.

Hvor stor du blir har mer med hvordan du spiser og gener å gjøre, enn kunnskap. Fastholder fortsatt at emnetittelen din er totalt misvisende.
;-_-;

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!