Skrevet av Emne: Den siste utgaven av styrkeidrett !  (Lest 14540 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #15 : 01. april 2005, 10:09 »
Hehe... I know! Jeg bare videreformidlet beskjeden jeg fikk - men glemte å legge til Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget BAs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 426

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #16 : 01. april 2005, 11:39 »

Styret i NSF har fattet et vedtak som skal ha tilbakevirkende kraft. Dvs de skriver at vedtaket er en konsekvens av at vi i hovedsak skal følge IPFs regelverk, jf Særnorsk pkt 1.1  (og derfor ikke er en endring - bare en presisering av gjeldende regelverk).

Denne saken var opp på forbundstinget (indirekte) i 2003. Det er åpenbart at ingen av delegatene har forstått vedtaket som ble fattet på forbundstinget slik styret i NSF nå gir uttrykk for, ei heller styret (se også hva Bold tidligere har skrevet om dette på nettet). Vedtaket har heller ikke blitt praktisert slik. I hele perioden etter forbundstinget i 2003 har notering av norske rekorder blitt praktiseringen som tidligere.

Vedkommende som oppdaterer lista over rekorder har nå fått i oppdrag å gjennomgå alle stevner og fjerne alle rekorder som ikke tilfredstiller kravene. Antar selvfølgelig at alle som ikke får godkjent sine rekorder må returnere rekorddiplomene (eller destruere dem på egnet måte). Alle som har løftet over rekordene, men ikke fått det avmerket i protokollen fordi styret i NSF samt alle vi andre trodde at rekorden var høyere, har ikke krav på å få rekorden fordi man har brutt mot særnorsk 9.2 (avmerking i protokollen).

Det er et halvt år til forbundstinget. Det er flere som har varslet at det vil bli fremmet forslag til forbundstinget. Selv om det sikkert ikke er ment slik - gir vedtaket nå inntrykk av å være et forsøk på å komme bihandling av saken på forbundstinget i forkjøpet. Det beste man kan si er at det er meget dårlig timing.

Styret har henvist til IPFs regelverk for åpne rekorder (ofte betegnet seniorrekorder) uten forbehold om alderskategorier. 14 åringer (eller superveteraner) må forholde seg til samme regelverk som "seniorkategorien". Dette finner jeg pussig siden forbundstinget var av den formening at det var for stor forskjell mellom 12 åringer og 14 åringer til at de kunne være i samme alderskategori (ungdomsrekorden i mark for herrer i 125 må slettes, men knebøy beholdes pga at den er satt før 2004).

På meg virker styrets vedtak både forhastet (eller informasjonen kommer mer enn 1 og 1/2 år for sent) samt lite gjennomtenkt. At denne saken vil bli tatt opp på forbundstinget trenger man ikke å være spåmann for å forutse.

Medlem av OSKs styrketrimlag

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #17 : 01. april 2005, 12:25 »
....RAI RAI!   Cool


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget BAs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 426
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 426

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #18 : 01. april 2005, 15:30 »
....RAI RAI! Cool

... noen lever i fortiden og oppdager ikke nåtiden før man får en liten påminnelse om hvilken dag det er. Som straff tror jeg jeg går ned i kjelleren og sykkler på ergomentersykkelen.
Medlem av OSKs styrketrimlag

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #19 : 01. april 2005, 19:25 »


 rofl Ja, den tok jeg personlig!  Wink
Nei, men slik du skriver mener jeg det skinner gjennom at du er fersk i sporten, og vet lite om hva som blir vedtatt hvor. Så da mener jeg bare du bør sette deg litt mer inn i ting før du uttaler deg på denne måten. Les litt i NSFs lover, Særnorsk osv. på styrkeloft.no/dokumentarkiv.



Saken bunner vel ut i om vi skal følge IPFs eller NPFs reglement, og ikke ha vårt eget sære regelverk. Anbefaler alle klubber å møte opp og benytte stemmeretten sin. (Jeg var på Tinget i 2003, og kunne ikke se Fræna tilstede.) Klubber som ikke møter opp på Tinget, har lite å klage på i etterkant.

Expedite: Det er klubben din som bestemmer om du har stemmerett på tinget. Klubbene får et visst antall delegater utifra antall medlemmer (mellom 1 og 3 hvis jeg husker riktig).
Du er faen ikke sann.... Makan til gibberish har jeg ikke sett på lenge.
Det er så mange vrangforestillinger og feiloppfatninger av min mening i ditt svar, at det hele bare blir tåpelig. Makan til småliggjøring og ovenfra-ned-tone må jeg tilbake til skolebenken for å huske...

Jeg insinuerte i mitt første innlegg (det du svarte spydig og bitchy på) at flere i nøkkelposisjoner, og med mer "leverage" enn menigmann, kanskje allerede har bestemt seg for hvordan denne saken skal ende. Kanskje er det den korrekte måten det skal være på også, hva vet jeg? Men alt jeg gjorde var å insinuere at Den norske jantelov er i full vigør den dag idag.

Når det kommer til avsnittet om hva saken gjelder... tror du ikke styrkeløftere, ferske eller ikke, ikke vet hva saken gjelder?? Og tror du at jeg / noen adre fra Fræna virkelig ønsker å beholde jalla-regelen som fører til 25 kg i bøy og mark?? Leser du virkelig ikke hva folk skriver?

Ting var bedre før... Da var 3-løfterne sterkest i alle de tre store i Norge, og da var de blide... Men så kom skjorta, og 90% av løfterne fortsatte å trene med steinaldermetoder. Så en dag begynte spesialbenkere å sette rekorder, og da ble det vel liv og røre på forbundskontoret... Aldri før har vel utsendelsen av Diplomer vert større... Så da har vel forbundet bare en mulighet igjen, for å ta til bake herredømmet; Finne noen gamle paragrafer, eller lage noen nye.

Btw.. Vi mottok en pokal for å ha vunnet benkpresserien i 2004... den var bare hakket mindre enn de vi gav løfterne våre på KM..Wink

SteamHammer

  • Gjest
SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #20 : 01. april 2005, 19:36 »


Jeg leste denne artikkelen for Expedite over telefonen i sted, og hans umiddelbare reaksjon var at nå skulle han f... meg melde seg ut av forbundet, si fra seg alle sine verv...
Siste nytt: http://www.styrkeloft.no/wfArticle.aspx?ArticleId=31883&OrgElementId=394
Mulig det har noe med datoen i dag å gjøre... Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #21 : 01. april 2005, 19:40 »

Mulig det har noe med datoen i dag å gjøre...
Duh... det var jo hele poenget... Wink
Å ta aprilspøken et skritt lengre... så du ikke smileyene til Kikki? Smiley
Vi lo godt av den! Honnør for oppfinnsomheten, den var bedre enn mye som har florert i aviser og radio. !

Utlogget Lumbago

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 537
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 537

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #22 : 01. april 2005, 22:42 »
Jeg er styrkeløfter, og egentlig ganske upartisk. Er også såpass blodfersk i gamet, at jeg fortsatt har noe perspektiv igjen. (les: har ikke vokst opp i, eller inn i ett eller annet kastesystem inne styrkeløft)
Jeg syns, (som privatperson, uavhengig av verv), at å forfordele benkpress når det kommer til krav for rekorder, er fullstendig tåpelig. Det lyser masse røde lamper hos meg når jeg leser endel av spydighetene som detter ut av folk som løfter halvparten så mye i benk som i mark og bøy.

Litt naivt å tro at du selv ikke har vokst inn i et kastesystem selv om blodfersk i gamet. Man vil alltid bli preget av de førsteinntrykk man får når man møter et nytt miljø. Holdninger blir i stor grad preget av dette, og viser seg ofte å være vanskelig å endre i ettertid. Det er godt mulig at du er mindre partisk eller farget i ditt syn på styrkeløft, men det skinner ganske klart igjennom hvilket "kastesystem" du har vokset opp i.

Når dette er sagt så synes jeg det er bra at folk, selv om de er ferske, stiller seg kritisk til de regler som måtte finnes, samtidig som de våger å ytre disse meningene. Slike ting vekker til liv debatt som kan føre til at sporten utvikler seg i en positiv retning. Likevel kan det for noen virke litt provoserende når det kommer uttalelser i hytt og pine om både det ene og det andre når det gjelder styrkeløft, og da er det lett å be folk sette seg litt nærmere inn i sakene før de begynner å skrike. Dette er kanskje en litt ovenfra-og-ned holdning, men jeg tror nok ikke at det er med intensjoner. Selv oppfattet jeg ikke det Føken B skrev som særlig arrogant, men jeg følte meg sikker ikke truffet av det heller.

Selv intresserer rekorder meg ikke i noen stor grad, med mindre det dreier seg om sammenlagtresultater. Hvem bryr seg om du har setter en rekord om du blir disket fordi du ryker ut i en av øvelsene (trøstepremier er for barn). Så hva utfallet blir er ikke så farlig. Men for andre betyr dette mye, så jeg skal møte opp på tinget og sørge for at det beste forslaget får klubben sin stemme.

 

Pål N.

  • Gjest
SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #23 : 01. april 2005, 22:49 »

Ting var bedre før... Da var 3-løfterne sterkest i alle de tre store i Norge, og da var de blide... Men så kom skjorta, og 90% av løfterne fortsatte å trene med steinaldermetoder. Så en dag begynte spesialbenkere å sette rekorder, og da ble det vel liv og røre på forbundskontoret... Aldri før har vel utsendelsen av Diplomer vert større... Så da har vel forbundet bare en mulighet igjen, for å ta til bake herredømmet; Finne noen gamle paragrafer, eller lage noen nye.


Er dette også endel av aprilspøken??

Er usikker på hvordan jeg skal tolke det at forbundet skal ta tilbake herredømmet..

I 2004 ble det satt 82 benkpressrekorder fordelt på 39 løftere. Av de 39 løfterne er det vel ca. 12 stk ( ca. 30%) som kan kalles for spesialbenkere. De du kaller for 3-løfterer står dermed for 70% av benkpressrekordene i 2004, kan vel ikke være så gale steinaldermetoder da?? :-)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #24 : 01. april 2005, 23:08 »
Synes du kommer med for mye oppgulp her expedite.  Dette synes jeg var smålig og usakelig.  Det er styrkeløft du driver med ikke sant?  Her står du for usakelighetene og ingen andre.
Ingen forgubbing eller stenaldermetoder i forbundet, da tar du helt feil.  Selv om dere har mange svært gode benkpressere(og veldig trivelige!) i Fræna, så må dere for all del ikke tro at de ikke er velkommen! Det er ikke der det ligger, dere løfter etter regelverket idag, det har jeg også gjort om jeg har vært spesialbenker.  Men nå er det engang slik at det er reglene som det bør gjøres noe med og det er der diskusjonen ligger, ikke om dere får en liten eller stor pokal! 
Håper du ikke tar dette ille om, men her har du tråkket laaangt over streken!

Pål har jo i tillegg dokumentert sort på hvitt rekordsettingene som du prater om.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Mesterinne

  • Gjest
SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #25 : 02. april 2005, 10:36 »

Du er faen ikke sann.... Makan til gibberish har jeg ikke sett på lenge.
Det er så mange vrangforestillinger og feiloppfatninger av min mening i ditt svar, at det hele bare blir tåpelig. Makan til småliggjøring og ovenfra-ned-tone må jeg tilbake til skolebenken for å huske...

Jeg insinuerte i mitt første innlegg (det du svarte spydig og bitchy på) at flere i nøkkelposisjoner, og med mer "leverage" enn menigmann, kanskje allerede har bestemt seg for hvordan denne saken skal ende. Kanskje er det den korrekte måten det skal være på også, hva vet jeg? Men alt jeg gjorde var å insinuere at Den norske jantelov er i full vigør den dag idag.

Når det kommer til avsnittet om hva saken gjelder... tror du ikke styrkeløftere, ferske eller ikke, ikke vet hva saken gjelder?? Og tror du at jeg / noen adre fra Fræna virkelig ønsker å beholde jalla-regelen som fører til 25 kg i bøy og mark?? Leser du virkelig ikke hva folk skriver?

Ting var bedre før... Da var 3-løfterne sterkest i alle de tre store i Norge, og da var de blide... Men så kom skjorta, og 90% av løfterne fortsatte å trene med steinaldermetoder. Så en dag begynte spesialbenkere å sette rekorder, og da ble det vel liv og røre på forbundskontoret... Aldri før har vel utsendelsen av Diplomer vert større... Så da har vel forbundet bare en mulighet igjen, for å ta til bake herredømmet; Finne noen gamle paragrafer, eller lage noen nye.

Btw.. Vi mottok en pokal for å ha vunnet benkpresserien i 2004... den var bare hakket mindre enn de vi gav løfterne våre på KM..Wink

Ok, Expedite: Så det er greit for dere å rakke ned på andre, men vi får ikke lov å svare?

Hvordan kan vi allerede ha bestemt oss for hvordan en skal ende? Dette stemmes det over på Tinget. Tror du vi reiser rundt og truer folk til å stemme på det samme som oss? Det er jo selvfølgelig ikke alltid vi i styret er enige i alle saker heller.

Angående hva saken gjelder: Du foreslår helt egne regler for rekorder, f.eks. dobbel kroppsvekt i benk for å få en markrekord. Hvis reglene i dag skal endres, så bør vi følge enten IPF eller NPF, og ikke lage noe helt selv (som dobbel kroppsvekt i benk).

Med kommentarer som
Så da har vel forbundet bare en mulighet igjen, for å ta til bake herredømmet; Finne noen gamle paragrafer, eller lage noen nye.
så viser du bare hvor lite du kjenner til hvordan ting fungerer. Du bare antar at det er slik det er. Derfor mener jeg du kanskje kan sette deg inn i hvordan det egentlig fungerer før du uttaler deg.

Ellers er jeg stolt over å sette rekorder med steinaldrermetoder  Gull

The Bitch  Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #26 : 02. april 2005, 11:07 »
Her var det mye moro! Snakk om å stikke neven i et vepsebol.

Jeg vet ikke hvor ofte jeg gidder gjenta at jeg er klar over at det er på tinget det skal vedtaes om hvorvidt vi skal følge IPF, eller NPF reglement for rekorder. Jeg FORESLO absolutt ikke at knebøyrekorder skal følges av dobbel kroppsvekt i benk og mark, jeg argumenterte med at DET ville vært like logisk som gjeldende IPF-regler om DKV i bøy og mark for godkjennelse av Benkrekorder. Så vær vennlig å slutt å påstå at jeg sier noe, jeg ikke gjør... ikke første gangen det skjer. Wink

Ok, Expedite: Så det er greit for dere å rakke ned på styret i NSF, men vi får ikke lov å svare?
Dere??

Selv om dere har mange svært gode benkpressere(og veldig trivelige!) i Fræna
Dere igjen?

Det må være min feil, da jeg bare En gang har presisert at jeg snakker som privatperson. Hvis noen tror jeg er en slik buktalerdukke for FAK, så ring Taurus og hør hvor mye nikkedukke jeg er, så får dere høre en rålatter i telefonen! Wink

I 2004 ble det satt 82 benkpressrekorder fordelt på 39 løftere. Av de 39 løfterne er det vel ca. 12 stk ( ca. 30%) som kan kalles for spesialbenkere. De du kaller for 3-løfterer står dermed for 70% av benkpressrekordene i 2004, kan vel ikke være så gale steinaldermetoder da?? :-)
12 spesialbenkere? det er ca dobbelt så mange som jeg ville kalt spesialbenkere, men jeg har ikke full oversikt over enhver løfters intensjon. 12 i forhold til hvor mange 3-løftere?
Når det kommer til metodene, skal ikke jeg lære ei gammal høne å verpe, for jeg vil selv aldri være i stand til å sette noen rekord i styrkeløft, medmindre jeg stiller i kvinneklassen.  Wink

Litt naivt å tro at du selv ikke har vokst inn i et kastesystem selv om blodfersk i gamet. Man vil alltid bli preget av de førsteinntrykk man får når man møter et nytt miljø. Holdninger blir i stor grad preget av dette, og viser seg ofte å være vanskelig å endre i ettertid. Det er godt mulig at du er mindre partisk eller farget i ditt syn på styrkeløft, men det skinner ganske klart igjennom hvilket "kastesystem" du har vokset opp i.
Medmindre du kjenner mine foreldre, så tror jeg ikke du vet noe om min oppvekst. Og hvis det er gutta i Fræna du sikter til, så har jeg kjent dem i et halvt år, og det er ingen konsensus der for mitt syn på regeldebatten. Vår klubb er like splittet som de fleste andre sannsynligvis er.

Jeg blir tullerusk av å lete frem og tilbake her i innleggene, men la meg avslutte med å takke for alle de hyggelige PM'ene! Wink
Vil også takke for all motargumentasjon på min påstand om at logikken skurrer i IPF-reglementet som jeg ikke har sansen for. Samtidig vil jeg uttrykke min glede over at folk ikke tillegger meg meninger jeg ikke har. Og det er også godt å lese hvor seriøst ens mening blir tatt selv om man er umerittert i gamet. *Nå VIL jeg ha [sarkasme]-tag! *  Grin

Jeg ser på megselv som 3-løfter. Ergo, jeg har ingenting å tape på at IPF-reglene blir innført. DA må jo min uenighet bunne i noe annet enn egeninteresse?! Likeledes fins ikke de rekorder jeg ville greid å slått likevel. Smiley

På tinget kommer jeg til å stemme det medlemmene i klubben demokratisk kommer frem til at FAK står for.

Jeg har hørt erfarne styrkeløftere fortelle nyegynnere at de bør "satse på bøy og mark, for det er der det er kilo å hente"... Jeg velger å holde kjeft i en slik situasjon, for ikke å sabotere for nybegynneren som sikkert er mer enn nok forvirret allerede, men HER har jeg lov til å ytre min mening; Og jeg mener det er 3 likestilte løft, som alle tre er gjenstand for debatter hva kommer til utførelse osv. Den ultimate 3-løfter gjør som Dag Runar Øye, som kanskje kan skilte med 240-240-240 etterhvert. Sammenlagten blir ikke noen verdenssensasjon, men han er vel styrkeløfter med et slikt resultat?!
Det som i mine øyne er nesten mer viktig enn hvilket reglement vi kommer til å følge i norge, er Dommerkvalitet og Stevnekvalitet. Det har blitt satt rekorder med utstyr som ikke er godkjent konkurranseutstyr. (vektskiver spes) Det har vært tendenser til snillistisk godkjenning av både europarekorder og verdensrekorder, dette på stevner høyere enn Klubbstevner. Så jeg skjønner godt at det er interesse for å finne bedre rammer for setting av rekorder.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #27 : 02. april 2005, 11:19 »

Du er faen ikke sann.... Makan til gibberish har jeg ikke sett på lenge.
Det er så mange vrangforestillinger og feiloppfatninger av min mening i ditt svar, at det hele bare blir tåpelig. Makan til småliggjøring og ovenfra-ned-tone må jeg tilbake til skolebenken for å huske...

Jeg insinuerte i mitt første innlegg (det du svarte spydig og bitchy på) at flere i nøkkelposisjoner, og med mer "leverage" enn menigmann, kanskje allerede har bestemt seg for hvordan denne saken skal ende. Kanskje er det den korrekte måten det skal være på også, hva vet jeg? Men alt jeg gjorde var å insinuere at Den norske jantelov er i full vigør den dag idag.

Når det kommer til avsnittet om hva saken gjelder... tror du ikke styrkeløftere, ferske eller ikke, ikke vet hva saken gjelder?? Og tror du at jeg / noen adre fra Fræna virkelig ønsker å beholde jalla-regelen som fører til 25 kg i bøy og mark?? Leser du virkelig ikke hva folk skriver?

Ting var bedre før... Da var 3-løfterne sterkest i alle de tre store i Norge, og da var de blide... Men så kom skjorta, og 90% av løfterne fortsatte å trene med steinaldermetoder. Så en dag begynte spesialbenkere å sette rekorder, og da ble det vel liv og røre på forbundskontoret... Aldri før har vel utsendelsen av Diplomer vert større... Så da har vel forbundet bare en mulighet igjen, for å ta til bake herredømmet; Finne noen gamle paragrafer, eller lage noen nye.

Btw.. Vi mottok en pokal for å ha vunnet benkpresserien i 2004... den var bare hakket mindre enn de vi gav løfterne våre på KM..Wink
Expedite:
Du som er så nøye med "jeg, de, vi og dere":
Står da vitterlig "vi" der. Da er det naturlig at jeg skriver dere? Er det ikke?
Nå har godeste Øye stilt på de fem siste stevnene som benkpresser da...selv om han ryker ut hver gang.  Han er helt klart en spesialbenker, men den dagen han prøver så godt han kan på de to andre er han i MINE øyne styrkeløfter.

aktiviteten har talt.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget osito

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 76

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #28 : 02. april 2005, 11:34 »
Jeg er et offer, for benkpress spesialistenes inntog i Norsk Styrkeløft.
Den Norske rekorden i benkpress i min klasse, var jeg i besittelse av. Så dukket en person i fjor, som kun trener benk. Nå er jeg uten rekord.

Jeg synes disse benkkpress spesialistene er frekke.
En skulle tro at det var flere deltagere på Benk VM, enn i Styrkeløft VM i fjor. Nei dette er frekt. what

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #29 : 02. april 2005, 11:34 »

Expedite:
Du som er så nøye med "jeg, de, vi og dere":
Står da vitterlig "vi" der. Da er det naturlig at jeg skriver dere? Er det ikke?
Nå har godeste Øye stilt på de fem siste stevnene som benkpresser da...selv om han ryker ut hver gang. Han er helt klart en spesialbenker, men den dagen han prøver så godt han kan på de to andre er han i MINE øyne styrkeløfter.

aktiviteten har talt.
Selvfølgelig var det FAK som mottok pokalen, jeg løftet ikke engang i 2004. så jeg var frekk nok til å inkludere meg selv feilaktig.

Ok, så man må PRØVE så hardt man kan, for ikke å være spesialbenker? Det er SÅNN det er, ja...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!