Skrevet av Emne: Den siste utgaven av styrkeidrett !  (Lest 14621 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #90 : 06. april 2005, 17:46 »

Er enig med deg i at versjonen i sangen er best, forsøket i ettertid på å trekke tolkningen av historien i tvil er bare ødeleggende. Og virker innviklet nok til at det kunne vært skrevet i Diddl's hjørne. Men han var vel litt for ung da dette pågikk, så han er foreløpig utenfor mistanke........

Krigen sluttet i 1975 når jeg var 7 år. Da hadde jeg såvidt begynt å lese og skrive. Jeg kan ikke huske at jeg hadde noe med dette å gjøre. Men jeg husker litt av den første dagen på skolen i førsteklasse.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #91 : 06. april 2005, 18:58 »
Hvis du ikke husker noe som helst før første skoledag høres det ut som det kan være en bevisst fortrenging, noe som kan utløses av traumatiske opplevelser. Kanskje jeg var for rask til å erklære deg utenfor mistanke?  what


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Den siste utgaven av styrkeidrett !
« #92 : 06. april 2005, 22:05 »


Historien er omdiskutert. Er usikker på om det var Vietnamkrigen, men det er sikkert riktig. Tror heller ikke det var en soldat, men en ung lokal gutt. De uomtvistelige (i alle fall uimotsagte) fakta er visstnok at en fotograf tok et prisbelønt bilde av gutten som kom bærende sin skadde bror på ryggen, og at han hadde båret ham langt. Fotografens spørsmål om det ikke er tungt, og guttens svar "han er broren min" er visst heller ikke omstridt. Men det er i ettertid påstått at svaret skyldes språkproblemer og at gutten trodde "heavy" var et navn, og derfor bare ville fortelle at det ikke var denne Heavy han bar på, han bar på broren sin.

Er enig med deg i at versjonen i sangen er best, forsøket i ettertid på å trekke tolkningen av historien i tvil er bare ødeleggende. Og virker innviklet nok til at det kunne vært skrevet i Diddl's hjørne. Men han var vel litt for ung da dette pågikk, så han er foreløpig utenfor mistanke........
Ok. da snakker vi... Pressen hadde en god del stunt under DEN og alle andre kriger... Sjarmen i den "populære" versjonen svinner litt hen, når journalistinfoen kommer, ja... *illusjon opp i røyk*

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!