Skrevet av Emne: Kan noen hjelpe meg og sette opp et greit og effektivt treningsprogram.  (Lest 1968 ganger)

Utlogget Mr_Gladiator

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Jeg er litt like hvis på hva slags program jeg ska velge siden det er så mye forskjellige å velge i ... med tanke på progresjon ,splitt osv.... jeg har trent i cirka 3 år mfør men har hadd en pause på1-1,5 år fram til jul i år, har trent 3 mnd nå cirka bare for å komme igang igjen. Før så trente jeg mye 3-4splitt og dette syns jeg fungerte bra. For at dere skal få  et vist inntrykk av meg så er jeg 186cm høy og 90kg tung, tar nå cirka 120 benkpress, 140 iknebøy og 160 markløft.   Jeg kunne nok gått ned cika 10kg og til sommern for jeg er ikke så veldig tynn akkurat. men det kommer jo også på hvor mye musker jeg legger på meg. Syns det er litt trælet det med maten og, men det har vel litt med at jeg aldri har tid til å sette meg inn i det. Fint med noen tips både med tanke på Treningsprogram og kostholdsprogram     

Dance
En dag uten trening er en dag uten mening..... så fy flatre det siste 1.5 året har vært meningsløst !!!!

Utlogget Mr_Gladiator

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

 Weightlifter2  Ka dåkk tru !!  Knebøy
En dag uten trening er en dag uten mening..... så fy flatre det siste 1.5 året har vært meningsløst !!!!

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Weightlifter2 Ka dåkk tru !! Knebøy

Sett opp et forslag selv basert på egne målsettinger og preferanser, så kommenterer vi det.  Wink

PS: Du har såpass bra grunnlag at du bør vurdere Doggcrapp.  Wink

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Mr_Gladiator

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8

Doggcrap ?? Er det Noe jeg ikke har fått med meg her......
En dag uten trening er en dag uten mening..... så fy flatre det siste 1.5 året har vært meningsløst !!!!

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

Du kan sjekke artiklene om Doggcrap i best of forum avdelingen helt nederst på siden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!