Skrevet av Emne: Hjelp med gym  (Lest 1060 ganger)

Utlogget KnebøyKent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Hjelp med gym
« : 08. desember 2011, 20:27 »
Vi prøvde å poste denne tråden før, men den fikk ikke mange svar så vi prøver igjen. Jeg og min treningspartner er lei av gymmet vi er medlemmer av, spesielt etter at de stengte "bygge" rommet og nå som vi må trene i apparatavdelingen har det kommet mange idiotiske regler som f.eks forbud mot singlet osv.Så da lurer jeg på om noen kjenner til noen bra gym rundt Kragerø slik som Skien, Porsgrunn, Larvik osv. Det burde helst være et bygger gym, men det er ikke noe must. Det bør helst ikke spilles radio i gymmet noe jeg hater furious furious Det burde være greit med utstyr med hantler opp til minst 50kg og flere knebøy stativer slik at man ikke må vente fordi noen finner på å curle i den. Jeg vil gjerne høre personlige erfaringer om disse gymmene og håper på svar...

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Hjelp med gym
« #1 : 08. desember 2011, 20:31 »
Vi prøvde å poste denne tråden før, men den fikk ikke mange svar så vi prøver igjen. Jeg og min treningspartner er lei av gymmet vi er medlemmer av, spesielt etter at de stengte "bygge" rommet og nå som vi må trene i apparatavdelingen har det kommet mange idiotiske regler som f.eks forbud mot singlet osv.Så da lurer jeg på om noen kjenner til noen bra gym rundt Kragerø slik som Skien, Porsgrunn, Larvik osv. Det burde helst være et bygger gym, men det er ikke noe must. Det bør helst ikke spilles radio i gymmet noe jeg hater furious furious Det burde være greit med utstyr med hantler opp til minst 50kg og flere knebøy stativer slik at man ikke må vente fordi noen finner på å curle i den. Jeg vil gjerne høre personlige erfaringer om disse gymmene og håper på svar...

Ligger jo et pro-gym i Sandefjord, men dette er kanskje for langt unna? Smiley
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget KnebøyKent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Hjelp med gym
« #2 : 09. desember 2011, 22:42 »
Burde helst være maks en time å reise

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!